Marka Citroën z dumą ogłosiła, że Barbora Holická została jej nową ambasadorką. Ta pełna energii i determinacji zawodniczka zyskała sławę, wspólnie ze swoją pilotką Lucie Engovą i zespołem Duckar, dzięki dwukrotnemu udanemu udziałowi w rajdzie Dakar Classic.
Bára odebrała nowego Citroëna C3 MAX TURBO 100 S&S MAN6, którego będzie używać w ramach partnerstwa z marką Citroën, na konferencji prasowej poświęconej Rajdowi Dakar Classic 2025. Konferencja odbyła się 25. lutego w salonie wystawowym Herbadent w Pradze, gdzie przybyły dziesiątki entuzjastycznych fanów, aby posłuchać barwnej historii Báry z tej wyjątkowej przygody, a jednocześnie osobiście spotkać prawdziwą kobiecą ikonę Rajdu Dakar.
„Każde spotkanie z fanami, przyjaciółmi i „kaczątkami” przypomina mi, że podjęłam właściwą decyzję na początku, kiedy dostałam szansę od Ollie Roučkovej na udział w Rajdzie Dakar Classic w jej zespole. Wybrałem markę Citroën, która towarzyszy mi przez całą moją karierę wyścigową od samego początku. A to, że później wybrałem model 2CV, czyli „kaczkę”, która chyba najmniej nadawała się do takiego rajdu, było przeznaczeniem. Szczęśliwy los. Podarował mi wspaniałą współpracę z marką Citroën, a przede wszystkim ogromną rzeszę fanów tej marki i jej modelu 2CV w Czechach i na całym świecie. Społeczność fanów Citroëna jest niezwykle spójna i przyjazna, a fani tego producenta samochodów uwielbiają zarówno oryginalne, jak i nowe technologie. To zaszczyt być ambasadorem nie tylko Citroëna, ale całej naszej społeczności” – mówi Bára Holická.
Barbora Holická była też ze swoim dakarowym Citroënem 2CV na Międzynarodowym Zlocie Citroëna w Toruniu w sierpniu ubiegłego roku
„Bára ma wyjątkowy charakter, jest pełen energii, niezachwianej determinacji i ogromnej chęci zwycięstwa. Ponadto jest od dawna zagorzałą fanką Citroëna. Trudno byłoby znaleźć lepszą osobowość, która odzwierciedlałaby świeży i dynamiczny wizerunek nowego C3. Bára i C3 tworzą świetny duet, dlatego jestem naprawdę zadowolona z tej współpracy” – powiedziała Lenka Martinová, dyrektor marketingu marki Citroën w Czechach.
Barbora Holická będzie korzystać z nowego Citroëna C3 na co dzień i już jest zachwycona jego komfortem, wyposażeniem i stylem. Ponadto Citroën dał jej zielone światło na personalizację wyglądu samochodu, co pozwoliło jej dopasować go do własnego stylu. A jakże inaczej, jak nie w duchu Dakaru!
Bára nada samochodowi niepowtarzalny charakter Dakaru. Będzie on miał identyczne barwy jak dwusilnikowy 2CV Sahara, którym zespół Duckar wziął udział w tegorocznym Rajdzie Dakar, a każdego dnia będzie odświeżał Barborze niezapomniane przeżycia podczas jednego z najbardziej wymagających i jednocześnie najatrakcyjniejszych rajdów na świecie. Współpraca ta jest dowodem więzi łączącej markę Citroën z ludźmi, którzy podzielają jej wartości – odwagę, kreatywność i zmysł podejmowania wyzwań.
„Naprawdę nie mogę się doczekać nowego C3. Jest to samochód kompaktowy i zwinny, a jednocześnie komfortowy nawet na długich trasach. A tego mi potrzeba, bo często pokonuję długie trasy, np. Praga-Ostrawa-Praga w ciągu jednego dnia. A jeszcze bardziej cieszy mnie fakt, że C3 otrzyma malowanie Duckara, 2CV-ki z tegorocznego Dakaru, zaprojektowane przez Josefa Rataja” – dodaje Bára Holická.
Krzysztof Gregorczyk; zdjęcia: Citroën
Najnowsze komentarze