Dzisiaj samochód do zadań (specjalnych i nie tylko). Dacia Dokker z przepastnym bagażnikiem, relingami na dachu i hakiem jest niezwykle praktycznym pojazdem. Do tego wdzięczna jednostka 1.6 SCe z instalacją LPG. W obliczu tych zalet prostota rozwiązań takich jak: manualna klimatyzacja, manualna skrzynia biegów i radio nie przeszkadza.
Dacie Dokker z dzisiejszego zestawienia to egzemplarze oznaczone jako bezwypadkowe i pochodzące z Polski. Ponieważ Dokkerów, także z LPG, na rynku wtórnym jest sporo, na listę trafiły te z przebiegiem nie większym niż 165 tys. kilometrów, ale pośród ogłoszeń nietrudno znaleźć pojazdy, które mają za sobą znacznie więcej przejechanych szos.
Wszystkie Dokkery z zestawienia mają na pokładzie budzącą zaufanie, wolnossącą jednostkę benzynową 1.6 SCe z instalacją LPG. Skrzynia biegów jest manualna. Ta prosta konstrukcja należy do trwałych, ale i tu dużo zależy od właścicieli i sposobu użytkowania pojazdu.
Roczniki bohaterów dzisiejszej listy to 2017-2019. Przebiegi zaczynają się od 120 tys. km w przypadku Dacii Dokker Van z miejsca ostatniego, a kończą na 164 tys. km Dokkera z miejsca nr 1. Ceny pojazdów z zestawienia to przedział od 40 tys. do 50 tys. złotych.
Zobacz: Dacia Dokker 1.6 z LPG przejechała 800 tysięcy km. Zrobi nawet milion albo więcej
Dacia Dokker – praktyczne oblicze
W pięciopozycyjnym zestawieniu znalazła się tylko jedna Dacia Dokker Van. Ten dwuosobowy Dokker z 2019 roku, pomimo faktu, że występuje w wersji bazowej, jest najdroższym modelem z listy. Ma za sobą „jedyne” 120.300 km. Trzeba za niego zapłacić 49.900 zł. Hydromasażu nie należy się spodziewać, ale jest tutaj manualna klimatyzacja, wielofunkcyjna kierownica, elektryczne przednie szyby i kontrola trakcji.
Na miejscu numer 2 jest Dokker w „uterenowionym wydaniu” czyli Dokker Stepway. Prezentuje się zachęcająco, ze zmienionymi zderzakami, estetycznymi kołami, ładniejszą, nadal materiałową, tapicerką i światłami przeciwmgielnymi. Jest tutaj także ekran dotykowy. Informacja dla chcących przewozić więcej: w tym modelu są relingi, ale nie ma haka.
Dokker z miejsca nr 1 prócz powtarzających się elementów wyposażenia takich jak manualna klimatyzacja, radio etc. ma tempomat, hak i relingi dachowe. Hak i relingi są także w modelu z miejsca nr 3.
Dacia z pozycji nr 4 została wyposażona w hak, ale nie ma relingów. Na liście wyposażenia jest tempomat, czujniki parkowania z tyłu i podgrzewane fotele.
Wskazówki na temat zakupu używanego samochodu można znaleźć TUTAJ
Zobacz: Używana Dacia Dokker jako bardzo tani kamper. Funkcjonalny zestaw do konwersji
Dla zainteresowanych – Dacia Dokker z instalacją LPG, oznaczona jako bezwypadkowa, z polskiego rynku wtórnego. Lista ułożona cenami, rosnąco:
- Dacia Dokker 1.6 SCe Laureate, przebieg 164.000 km, cena 39.999 zł. Link do ogłoszenia
- Dacia Dokker 1.6 SCe Stepway, przebieg 159.900 km, cena 40.900 zł. Link do ogłoszenia
- Dacia Dokker 1.6 SCe , przebieg 139.500 km, cena 42.700 zł. Link do ogłoszenia
- Dacia Dokker 1.6 SCe Laureate , przebieg 157.000 km, cena 44.400 zł. Link do ogłoszenia
- Dacia Dokker 1.6 SCe Access (VAN), przebieg 120.300 km, cena 49.900 zł. Link do ogłoszenia
Najnowsze komentarze