czwartek, 11 sierpnia, 2022
Francuskie.pl - Dziennik Motoryzacyjny
Reklama
  • Kontakt
  • Organizujesz zlot?
  • Współpraca
  • Redakcja
Francuskie.pl - Dziennik Motoryzacyjny
Brak wyników
temu
  • REKLAMA
  • Wiadomości
    • Alpine
    • Citroen
    • Dacia
    • DS
    • Nissan
    • Opel
    • Peugeot
    • PSA
    • Renault
    • Różne
  • Testy
    • Alpine – testy i opinie
    • Citroen – testy i opinie
    • DS – testy i opinie
    • Dacia – testy i opinie
    • Peugeot – testy i opinie
    • Renault – testy i opinie
  • Przeglądy Prasy
  • Historia
    • Artykuły o historii motoryzacji
    • Historia Citroena
    • Historia Peugeot
    • Historia Renault
  • Wydarzenia
  • Wyprawy
    • Australia
    • Europa
    • Krym
    • Nowa Zelandia
    • Turcja
  • Katalog
    • Alpine
      • Alpine A110
    • Citroen
      • Citroen C1
      • Citroen C2
      • Citroen C3
      • Citroen C3 Aircross
      • Citroen C3 Picasso
      • Citroen C4
      • Citroen C4 Picasso
      • Citroen C4 Cactus
      • Citroen C5
      • Citroen C5 Aircross
      • Citroen C6
      • Citroen C-Elysee
      • Citroen Berlingo
    • Dacia
      • Dacia Dokker
      • Dacia Duster
      • Dacia Lodgy
      • Dacia Logan
      • Dacia Sandero
    • DS Automobiles
      • DS3
      • DS3 Crossback
      • DS4
      • DS5
      • DS7 Crossback
    • Peugeot
      • Peugeot 108
      • Peugeot 208
      • Peugeot 2008
      • Peugeot 301
      • Peugeot 308
      • Peugeot 3008
      • Peugeot 508
      • Peugeot 5008
      • Peugeot Expert
      • Peugeot Partner
      • Peugeot Traveller
    • Renault
      • Renault Clio
      • Renault Captur
      • Renault Espace
      • Renault Fluence
      • Renault Kadjar
      • Renault Kangoo
      • Renault Koleos
      • Renault Megane
      • Renault Talisman
      • Renault Scenic
      • Renault Trafic
      • Renault Twingo
      • Renault Twizy
      • Renault Zoe
  • Kontakt
Francuskie.pl - Dziennik Motoryzacyjny
Brak wyników
temu
Główna Wiadomości Renault

Używana Renault Laguna 2.0 dCi 175 KM oczami właściciela. „Śmiało mogę polecić ten samochód”

Tomasz Nowicki autor Tomasz Nowicki
2022-02-13
w Renault, Wiadomości
Czas czytania 4 minut
2.5k 25
13
2.1k
UDOSTĘPNIEŃ
7.1k
ODSŁON
UdostępnijTwitterPoleć

Zobacz również

UOKiK: Citroën C5 Aircross oraz DS 7 Crossback do serwisu

Silnik 2.0 blueHDi 150 KM – dopracowany, oszczędny diesel. Opinie, awaryjność, eksploatacja

Renault Laguna Grandtour z silnikiem 3.5 V6: „unikat na skalę europejską”

Renault Laguna to samochód klasy średniej, który doskonale sprawdzi się w roli wygodnego auta rodzinnego. Przestronny, komfortowy i oszczędny i śmiało mogę go polecić – tak opowiada o nim jego posiadacz, pan Przemek, z którym rozmawialiśmy na temat samochodów marki Renault. Wcześniej posiadał m.in. BMW E60 i Seata Leona. Teraz kupił Lagunę i jest z niej bardzo zadowolony.

Skąd wziął się pomysł na Renault? Pan Przemysław od ośmiu lat pracuje jako kierowca, zaczynając od dostawczego Renault Master kończąc na ciągniku siodłowym Renault Range T. W czasie swojej pracy z Renault zauważył, że przy odpowiednim serwisowaniu są to samochody będące w stanie zrobić naprawdę konkretne przebiegi. Jeden z firmowych Masterów z silnikiem 2.3 dCi przejechał na oryginalnych wtryskiwaczach blisko 700 tysięcy kilometrów.

Zobacz: Renault Laguna III – wrażenia użytkownika po zakupie 

Poza życiem zawodowym są też sprawy prywatne. Trzeba mieć auto do poruszania się na co dzień. Wcześniej pan Przemek posiadał m.in. BMW E60, 530D w najbogatszej wersji a później jeszcze Seata Leona 2 (1p1) z 2009 roku z silnikiem 1.9 TDI 105 KM, z chipem podnoszącym moc do 135 KM. Szukając dla siebie samochodu na rynku wtórnym zwrócił uwagę na Renault Laguna. Dużo o niej czytał, pytał o opinie m.in. na grupach dyskusyjnych i ostatecznie zdecydował się na zakup.

Zobacz: Nowe samochody Renault. Promocje, auta dostępne od ręki

Używana Renault Laguna z silnikiem 2.0 dCi 175 KM sprzęgniętym z automatyczną skrzynią biegów. Auto posiada prawie wszystko z oferowanych opcji, w tym automatyczną klimatyzację, elektryczne fotele z funkcją podgrzewania, nawigację TomTom, system skrętnej tylnej osi 4Control, indeksowane (opuszczające się przy cofaniu) lusterka, reflektory biksenonowe, fabrycznie 18″ koła i wiele innych.

Renault Laguna okazuje się być autem bardzo komfortowym. Według pana Przemka auto płynie,  i jest – jak to się wyraża w rozmowie z Francuskie.pl – typowym połykaczem kilometrów. Seat był bardzo twardy i miał wyjątkowo sztywne fotele, które na krótkich dystansach się może i sprawdzały ale wybierając się takim autem nad morze w trasę kilkaset kilometrów było to bardzo uciążliwe, podczas gdy w Lagunie siedzi się komfortowo i stabilnie.

Zobacz: Renault Laguna Coupé 

Laguna oferuje też wygodny i łatwy w użyciu układ kierowniczy, który można obsługiwać jednym palcem a pełnoskręt osiąga się po jednym obrocie kierownicy. Wiele radości z jazdy daje system 4Control, który sprawia, że auto fantastycznie wchodzi w zakręty a na parkingu zachowuje się jak malutkie autko miejskie. Zwrotność jest niesamowita!

Pan Przemek uważa, że największe plusy laguny to bardzo bogate wyposażenie, przestronność, komfort jazdy i świetne zabezpieczenie antykorozyjne. Docenia też świetny stosunek ceny do oferowanych możliwości a ceny uważa za bardzo przystępne. Minusy to nieco skrzypiąca deska rozdzielcza, na co jednak jest bardzo prosty sposób. Laguna jest bardzo cicha, Seat był znacznie głośniejszy – mówi w rozmowie z nami.

„Śmiało mogę polecić ten samochód. Jeśli chodzi jednak o stosunek jakości i wyposażenie do ceny, to szczerze z serca polecam przynajmniej spróbować, pojechać i zobaczyć, zaznajomić się. Nie będziecie żałować” – podsumowuje rozmowę z nami właściciel Laguny.

Gorące wiadomości wprost na Twój e-mail


trzy razy w tygodniu, wprost do Twojej skrzynki

Galeria

4.5 13 głosy
Ocena artykułu
Tagi: LagunaRenaultużywane
Udostepnij857Tweet536Udostepnij150
Poprzedni

Polska i Francja muszą chronić dziedzictwo Citroëna. Nie pozwolimy by odeszło w niepamięć!

Następny

Nowe Maserati Grecale testowane na Śląsku. Przyłapaliśmy prototyp!

Tomasz Nowicki

Tomasz Nowicki

Motoryzacją interesuje się od wczesnej młodości a Citroen, Peugeot i Renault od zawsze!

Następny

Nowe Maserati Grecale testowane na Śląsku. Przyłapaliśmy prototyp!

Irmscher prezentuje Grandlanda po liftingu

Silnik Renault 2.0 Turbo 16V F4RT – wytrzymały i niezmiennie godny polecenia

Subskrybuj
Powiadom o
guest

guest

13 komentarzy
najstarszy
najnowszy oceniany
Komentarze inline
Zobacz wszystkie komentarze
Facebook Twitter LinkedIn

Komentarze

  • Krzysztof - Nowa Dacia Duster Commercial już w sprzedaży. Zmiana wizerunku i ceny
  • Maciej - Pierwsze nowe Citroëny C5 Aircross trafiają do polskich klientów: „To miłość od pierwszego wejrzenia”
  • Volf - Renault Twingo 3,5l V8 – potwór na kołach
  • Anonimowo - UOKiK: Citroën C4 Spacetourer, C5 Aircross oraz DS 7 Crossback do serwisu
  • tomy - UOKiK: Citroën C4 Spacetourer, C5 Aircross oraz DS 7 Crossback do serwisu
  • Ekspert - Renault Twingo 3,5l V8 – potwór na kołach
  • Ekspert zimowy - Kłopoty fabryki Stellantis w Melfi. Czy grozi jej likwidacja?
  • Slawo - UOKiK: Citroën C4 Cpacetourer i DS 7 Crossback z filtrami cząstek stałych do serwisu
  • Robert - UOKiK: Citroën C4 Cpacetourer i DS 7 Crossback z filtrami cząstek stałych do serwisu
  • MIŚ - Dacia Duster na ratunek w górach i w czasie klęsk żywiołowych


Aktualności ze świata motoryzacji

  • UOKiK: Citroën C5 Aircross oraz DS 7 Crossback do serwisu
  • Silnik 2.0 blueHDi 150 KM – dopracowany, oszczędny diesel. Opinie, awaryjność, eksploatacja
  • Renault Laguna Grandtour z silnikiem 3.5 V6: „unikat na skalę europejską”
  • Pierwsze nowe Citroëny C5 Aircross trafiają do polskich klientów: „To miłość od pierwszego wejrzenia”
  • Citroën Ami „Cross”: polska firma przerobiła model na plażowy łazik
  • Kłopoty fabryki Stellantis w Melfi. Czy grozi jej likwidacja?
  • Renault Twingo 3,5l V8 – potwór na kołach
  • Renault Kiger pojechał w Himalaje. 2000 kilometrów w wysokich górach by przetestować wytrzymałość samochodu
  • Dacia Duster na ratunek w górach i w czasie klęsk żywiołowych
  • UOKiK: Citroën C4 Spacetourer, C5 Aircross oraz DS 7 Crossback do serwisu


Redakcja

Francuskie.pl – Dziennik Motoryzacyjny
e-mail: [email protected]
00-028 Warszawa, ul. Bracka 20/28i

redaktor naczelny
Krzysztof Gregorczyk
[email protected]

Kontakt w sprawie reklamy (Advertising Contact)
[email protected]

 

 



Francuskie.pl.pl - Dziennik Motoryzacyjny o markach Alpine | Citroen | Dacia | DS Automobiles | Peugeot | Renault
Copyright © 2004 - 2022 Francuskie.pl. wydawca LiveLink sp.z o.o.
Wszelkie prawa zastrzeżone. Kopiowanie części lub całości bez zgody wydawcy zabronione

Brak wyników
temu
  • Reklama
  • Wiadomości
  • Testy
  • Historia
  • Wyprawy
  • Przegląd Prasy

Francuskie.pl.pl - Dziennik Motoryzacyjny o markach Alpine | Citroen | Dacia | DS Automobiles | Peugeot | Renault
Copyright © 2004 - 2022 Francuskie.pl. wydawca LiveLink sp.z o.o.
Wszelkie prawa zastrzeżone. Kopiowanie części lub całości bez zgody wydawcy zabronione

Witam ponownie!

Zaloguj się

Zapomniane hasło?

Odzyskaj hasło

Wpisz nazwę użytkownika lub adres by uzyskać hasło

Zaloguj się
wpDiscuz
13
0
Skomentuj, podziel się swoją opiniąx
()
x
| Odpowiedz
Na tej stronie wykorzystujemy ciasteczka. Używając jej, zgadzasz się na to.