Futurystyczny crossover Citroëna czeka na nowego właściciela. Ultrakomfortowe, hydropneumatyczne zawieszenie wciąż daje pozytywne wrażenia z jazdy. Wybierać można pośród różnych wersji i jednostek napędowych. Automatyczna, dwustrefowa klimatyzacja, duży ekran dotykowy, 18-calowe diamentowane felgi i Pakiet Jazdy Autonomicznej czekają w pierwszym na liście elektrycznym e-C4. W zestawieniu pojawia się także Citroën C4 z silnikiem benzynowym oraz dieslem.
Citroëny C4, które znalazły się na dzisiejszej liście pochodzą z polskiego rynku wtórnego, oznaczone zostały jako bezwypadkowe i posiadające do tej pory jednego właściciela. Z pojazdów poddanych takiej selekcji przyjrzymy się najmniej wyjeżdżonym – tj. z przebiegami do 100.000 km.
Zestawienie otwierają dwie elektryczne C4-ki. Za najtańszy i pierwszy na liście Citroën e-C4 zapłacić należy 68.000 zł. Najdroższym na siedmiopozycyjnej liście jest C4 z silnikiem benzynowym i automatyczną przekładnią EAT8 w wersji Shine za 76.500 zł. Przebiegi pojazdów z zestawienia są często niewielkie, znaleźć można 3 egzemplarze poniżej 30 tys. km, w tym jeden z niespełna 17 tys. kilometrów w kołach. Najwięcej ma za sobą bohater ostatniego miejsca, czyli najdroższy C4 Shine, przejechał ponad 86 tys. km.
Nota bene – nie da się nie zauważyć jakie pojazdy najszybciej tracą na wartości…
Jednostki napędowe i przekładnie wybranych Citroënach C4
W zestawieniu na początku znajdziemy dwa elektryki, tj. e-C4 z automatycznymi skrzyniami biegów, bo jakże by inaczej w tym przypadku. Z samochodów spalinowych – czyli pięciu pozostałych, tylko jeden, ostatni ma automat.
Numerem 3 na liście jest jedyny samochód z silnikiem Diesla 1.5 blueHDi o mocy 110 KM, kolejne są wyposażone w silniki 1.2 PureTech o mocy 100 lub 130 KM.
Wersje wyposażeniowe C4 z listy

Pośród wybranych egzemplarzy Citroënów C4 dominuje wersja Shine. Elektryczne C4 Shine z miejsca nr 1 prócz wymienionych we wstępie elementów wyposażenia i atrybutów wyższych wersji ma m.in: dodatkowo podgrzewaną kierownicę i przednie fotele, a także podgrzewaną przednią szybę. Z przydatnych funkcji całą listę systemów bezpieczeństwa i wspomagania kierowcy (opisane szeroko w przypadku drugiego e-C4) nie wspominając już o Pakiecie Jazdy Autonomicznej. Futurystyczne nadwozie zdobią eleganckie detale takie jak 18-calowe alufelgi, a także zderzak tylny lakierowany z częścią centralną Noir Brilliant i chromowaną końcówką wydechu.
Elektryk z miejsca drugiego ma wylistowane swoje walory takie jak: częściowo skórzana tapicerka, elektrycznie ustawiane, sportowe fotele, cyfrowy kluczyk. Do tego liczne systemy wspomagania i bezpieczeństwa: tempomat adaptacyjny, ogranicznik prędkości, asystenta parkowania, czujniki parkowania oraz kamerę cofania. W tym modelu znajdziemy również czujnik martwego pola, asystenta zmiany pasa ruchu, kontrolę odległości od poprzedzającego pojazdu, aktywne rozpoznawanie znaków ograniczenia prędkości, asystenta świateł drogowych, czujnik zmierzchu oraz lampy doświetlające zakręt. Brak natomiast informacji o dodatkowym pakiecie – z funkcją podgrzewania foteli i kierownicy. Warto jednak o szczegóły dopytać właściciela.
W przypadku benzynowej wersji Citroëna C4 Shine ostatniego w zestawieniu, dostać można podobne wyposażenie jak w e-C4 z miejsca nr 1 – z podgrzewanymi siedzeniami z przodu.
Zobacz: Nowy Citroën C4 Shine oczami australijskiego dziennikarza: komfort jest fantastyczny jak na tę klasę
Na liście można znaleźć również przedstawicieli wersji Feel. Na przykładzie benzynowego Citroëna C4 z pozycji nr 6 – oznacza to również liczne systemy wspomagania i bezpieczeństwa: wspomaganie ruszania na wzniesieniu, tempomat z funkcją inteligentnego ogranicznika prędkości, system rozpoznawania znaków drogowych, system utrzymania w pasie ruchu, system wykrywania zmęczenia kierowcy, system hamowania awaryjnego z funkcją wykrywania pieszych oraz rowerzystów. W wyposażeniu znajduje się kolorowy ekran dotykowy HD o przekątnej 10-cali skorelowany z nawigacją On-line, funkcją Mirror Screen oraz Citroën Connect Box. W tym modelu dostać można także reflektory LED, kamerę cofania oraz system audio z sześcioma głośnikami. Felgi są ze stopów lekkich i mają 18-cali.
Dla zainteresowanych lista Citroënów C4 III (w tym e-C4) z przebiegami do 100.000 km, z polskiego rynku wtórnego, ułożona cenami, rosnąco:
- Citroën e-C4 Shine, przebieg 40.000 km, cena 68.000 zł. Link do ogłoszenia
- Citroën e-C4 Shine, przebieg 57.600 km, cena 69.900 zł. Link do ogłoszenia
- Citroën C4 1.5 BlueHDi Shine, przebieg 65.000 km, cena 72.900 zł. Link do ogłoszenia
- Citroën C4 1.2 PureTech 130 KM Shine, przebieg 16.900 km, cena 74.900 zł. Link do ogłoszenia
- Citroën C4 1.2 PureTech 100 KM Feel, przebieg 24.700 km, cena 74.900 zł. Link do ogłoszenia
- Citroën C4 1.2 PureTech 100 KM Feel, przebieg 27.000 km, cena 75.000 zł. Link do ogłoszenia
- Citroën C4 1.2 PureTech 130 KM Shine, EAT8, przebieg 85.600 km, cena 76.500 zł. Link do ogłoszenia
Pełna lista Citroënów C4 III z krajowego rynku wtórnego do 100 tys. km, ogłoszeń oznaczonych jako bezwypadkowe i od pierwszego właściciela znajduje się TUTAJ
Najnowsze komentarze