Citroën C5 II generacji z automatyczną skrzynią biegów stanowi zdecydowaną mniejszość pośród ogłoszeń aut używanych. Pomimo faktu, że „nas pięknych jest mało” C5 II z automatem można jednak odnaleźć i to w całkiem ciekawych wersjach wyposażeniowych. Hydropneumatycznemu zawieszeniu C5-tek w wyższych wariantach towarzyszą miedzy innymi automatyczna klimatyzacja i podgrzewane przednie fotele z masażem.
Używany Citroën C5 II prezentuje jeszcze prześwit i sylwetkę, które na rynku pierwotnym stają się rzadkością. Produkowany w latach 2008-2017 C5 II występował nie tylko z manualną, ale także z automatyczną przekładnią.
By zwiększyć statystyczne prawdopodobieństwo odnalezienia pojazdów godnych uwagi w zestawieniu znalazły się samochody pochodzące z Polski i oznaczone jako bezwypadkowe. Ponieważ produkcja modelu zakończyła się 8 lat temu, sporo C5-tek na rynku wtórnym prezentuje większe przebiegi. Z tej przyczyny prezentujemy na liście tylko te, które nie mają za sobą więcej niż 200 tys. km. A sporo C5 II ma solidną liczbę kilometrów na liczniku. Jeśli podejść to tego faktu pozytywnie – oznacza to nie mniej, nie więcej, że C5 to „long distance runner”, także z automatem ;)
W zestawieniu znalazły się trzy C5-ki w wersji sedan oraz jedno kombi, które jest zdecydowanie najmłodsze i zarazem najdroższe spośród wybranych.
Automatyczne przekładnie w samochodach z listy towarzyszą silnikom diesla 2.0 HDi i 2.0 BlueHDi oraz w jednym przypadku jednostce benzynowej 1.6 VTi.
Zobacz: Citroen C5 II lepszy od Audi, Mazdy i Volvo! Stronniczy przegląd prasy: AUTO MOTO nr 11/2020
Używany Citroën C5 II z automatyczną skrzynią biegów – przebiegi, ceny i wersje wyposażeniowe obecne na liście
Przebiegi aut z zestawienia wynoszą od 80 tys. do 200 tys. km. Najniższy przebieg znacznie jednak odbiega od średniej. Trzy z czerech pojazdów mają przebiegi powyżej 150 tys. km.
Ceny C5-tek z listy oscylują w kwotach od 23 tys. do 30 tys. złotych, tu wyjątkiem jest najdroższe i najnowsze kombi C5 2.0 BlueHDi z 2017 roku, które kosztuje 55.350 zł.
Z oznaczonych przez ogłoszeniodawców wersji można wyróżnić dwie: skromniejszą wersję Selection oraz wyższy wariant Exclusive. Nota bene wariant wyższy dominuje na liście, a wersja Selection pojawia się raz w przypadku C5 1.6 VTi.
W przypadku wymienionego wyżej C5 1.6 VTi Selection tapicerka jest materiałowa, ale klimatyzacja jest automatyczna, samochód ma czujniki parkowania także z przodu i alufelgi.
Natomiast C5 w wersji Eclusive jest ekran, częściowo skórzana tapicerka i podgrzewane fotele przednie z funkcją masażu. Najwyższy standard wyposażenia prezentuje najmłodszy i najdroższy z zestawienia – który ma funkcję Apple CarPlay, Android Auto oraz sterowanie funkcjami pojazdu za pomocą głosu.
Sprawność funkcji oraz stan rzeczywisty najlepiej oceniać na żywo. Jak się przygotować do zakupu używanego samochodu pisaliśmy TUTAJ.
Dla zainteresowanych – używany Citroën C5 II z automatyczną skrzynią biegów, z krajowego rynku wtórnego, oznaczony jako bezwypadkowy:
- Citroën C5 2.0 HDi Exclusive, przebieg 200.000 km, cena 22.900 zł. Link do ogłoszenia
- Citroën C5 1.6 VTi Selection, przebieg 80.000 km, cena 26.900 zł. Link do ogłoszenia
- Citroën C5 2.0 HDi Exclusive, przebieg 179.300 km, cena 29.999 zł. Link do ogłoszenia
- Citroën C5 2.0 BlueHDi Exclusive, przebieg 173.000 km, cena 55.350 zł. Link do ogłoszenia
Najnowsze komentarze