Peugeot 3008 w swojej drugiej, ładniejszej odsłonie, z dynamiczną i oszczędną jednostką jaką jest silnik 2.0 Blue HDi. Ile trzeba zapłacić za tego diesla na polskim rynku wtórnym? Przed nami lista 7 samochodów.
Dwulitrowy silnik Diesla łączy ze sobą dynamikę jazdy i jednocześnie oszczędne spalanie. Jest świetnym rozwiązaniem dla pokonujących dłuższe trasy. Silnik 2.0 zastosowany w samochodach z ogłoszeń ma moc 180 KM. Ze względu na zaostrzanie norm emisji spalin, w 3008 po liftingu tej jednostki już nie znajdziemy.
Zobacz: Peugeot 3008 po liftingu bez silnika 2.0 BlueHDi o mocy 180 KM
W dzisiejszym zestawieniu ogłoszeń z polskiego rynku wtórnego znajdziemy głównie samochody z automatyczną skrzynią EAT 8. Na pozycji numer cztery jest jeden wyjątek od tej reguły. Powtarzające się na liście wersje wyposażeniowe to Crossway i GT. Tym sposobem można liczyć na pojazdy mające w wyposażeniu coś więcej.
W przypadku pierwszego w zestawieniu Peugeot 3008 dostaniemy tempomat, elektryczne szyby z przodu i z tyłu, podgrzewaną przednią szybę oraz podgrzewane przednie fotele. Samochód wyposażony jest w kamerę cofania oraz czujniki parkowania z przodu i z tyłu. Rzeczone 3008 ma ponadto całą gamę systemów bezpieczeństwa między innymi: asystenta zmiany pasa ruchu, asystenta ostrzegającego o możliwej kolizji oraz system rozpoznawania znaków drogowych. Jest nie tylko praktycznie, ale i estetycznie. Najtańsze 3008 na liście ma pakiet Chrom, skórzaną kierownicę i tapicerkę łączącą skórę z miękką Alcantarą.
Z kolei Peugeot 3008 na pozycji numer 3 może pochwalić się niemniej atrakcyjnym wyposażeniem. We wnętrzu znajdziemy pół-skórzaną tapicerkę z dyskretnymi akcentami nawiązującymi do wersji GT. Pośród funkcji i systemów bezpieczeństwa mamy także asystenta martwego pola i wspomaganie ruszania pod górę, czyli Hill Holder.
Ile kosztuje używany Peugeot 3008 2.0 BlueHDi?
Ceny za używany Peugeot 3008 z silnikiem 2.0 BlueHDi zaczynają się od niecałych 82 tys. złotych. Najdroższy na liście kosztuje około 123 tys. zł. Przebiegi zawierają się w przedziale od 43 tys. do 218 tys. kilometrów. Jak widać jest dość duża „różnorodność” przebiegów. Poszukujących samochodu z historią poniżej 100 tys. km mogą zainteresować trzy spośród ogłoszeń.
Wiele oczywiście zależy nie tylko od wersji, ale i od serwisowania i stanu utrzymania danego pojazdu. Z tej przyczyny najlepiej weryfikować stan pojazdów na żywo, podczas jazdy próbnej.
Lista ogłoszeń z Peugeotem 3008 II 2.0 BlueHDi z polskiego rynku wtórnego, cenami rosnąco:
- Peugeot 3008 2.0 BlueHDi Crossway, przebieg 218.370 km, cena 81.900 zł Link do ogłoszenia
- Peugeot 3008, brak informacji o wersji, przebieg 193.700 km, cena 86.000 zł. Link do ogłoszenia
- Peugeot 3008 2.0 BlueHDi GT, przebieg 131.500 km, cena 89.900 zł Link do ogłoszenia
- Peugeot 3008 2.0 BlueHDi Crossway, przebieg 78.900 km, cena 99.900 zł Link do ogłoszenia
- Peugeot 3008 2.0 BlueHDi Crossway, przebieg 117.400 km, cena 105.000 zł. Link do ogłoszenia
- Peugeot 3008 2.0 BlueHDi GT, przebieg 81.900 km, cena 108.900 zł Link do ogłoszenia
- Peugeot 3008 2.0 BlueHDi Crossway, przebieg 43.000 km, cena 122.999 zł. Link do ogłoszenia
Zobacz: Aktualna oferta Peugeot
Najnowsze komentarze