Dzisiejszym bohaterem jest używany Peugeot 301 – zgrabny sedan, z dużym bagażnikiem. Znajdziemy w nim, zależnie od wersji, klimatyzację manualną lub automatyczną, tempomat, kontrolę trakcji i czujniki parkowania.
Peugeot 301, w tym momencie jest modelem „historycznym”. Ze względu na malejący popyt na samochody z nadwoziem typu sedan nie ma go w sprzedaży na rynku pierwotnym od 2020 roku. Dla preferujących taką, a nie inną sylwetkę samochodu, może nadal być ciekawą, dość ekonomiczną opcją. Ekonomiczną ponieważ w dzisiejszym 6-scio pozycyjnym zestawieniu znajdują się 301 w cenach od ok. 18 tys. do 35 tys. złotych.
By znaleźć się na liście wytypowane ogłoszenia musiały być opisane jako bezwypadkowe i pochodzące z Polski.
Zmieniając wątek – jeśli komuś ten model coś przypomina – to zapewne bliźniaka spod znaku Citroëna, czyli model C-Elysee, który nadal jest w produkcji. Także zainteresowani nowszymi autami, mogą poszukiwać wśród szewronów. W przypadku starszych pojazdów, sprzed 2020, bliźniacze Peugeoty po prostu są ładniejsze, no ale jak kto woli ;)
Używany Peugeot 301 – silniki i wersje wyposażeniowe
Lata produkcji samochodów z listy to 2014 – 2018 . Przebiegi wybranych Peugeotów zawierają się w przedziale od niespełna 100 tys. do 213 tys. kilometrów. Najwięcej za sobą ma egzemplarz najtańszy 1.6 HDi z 2015, a najmniej szos przemierzył 301 1.6 BlueHdi z 2017.
Diesle z zestawienia to 1.6 HDi w przypadku aut z początku listy, z lat 2014 i 2015. Młodsze roczniki 2017 i 2018 obecne w zestawieniu mają jednostki 1.5 i 1.6 BlueHDi. Wszystkie wytypowane 301-ki mają manualne skrzynie biegów.
Najczęściej opisywaną przez ogłoszeniodawców wersją wyposażeniową jest Active. Wersją wyższą względem Activ jest Allure, niemniej jedynym opisanym lwem w takim wariancie jest 301 z 2015, czyli sprzed liftingu, znajdujące się na początku zestawienia. 301 Allure z miejsca pierwszego ma na pokładzie radio oraz nawigację, posiada także takie rozwiązania jak m.in tempomat, czujniki parkowania z tyłu, elektryczne szyby z przodu i z tyłu, czujnik zmierzchu, automatyczną klimatyzację oraz wspomaganie ruszania pod górę.
Dla porównania 301 Active z pozycji nr 3, pochodzące z 2018 roku jest wyposażone w tempomat i kontrolę trakcji, ale klimatyzacja jest manualna i na elektryczne otwieranie szyb można liczyć jedynie z przodu.
Zobacz: Peugeot 301 przeszedł serię crash-testów. Ile gwiazdek?
Stan faktyczny najlepiej oceniać na żywo. Pewne wskazówki można znaleźć również TUTAJ
Dla zainteresowanych – lista używanych Peugeotów 301 z silnikiem Diesla, ułożona cenami, rosnąco:
- Peugeot 301 1.6 HDi Allure, przebieg 213.000 km, cena 17.900 zł. Link do ogłoszenia
- Peugeot 301 1.6 HDi, przebieg 167.600 km, cena 21.900 zł. Link do ogłoszenia
- Peugeot 301 1.5 BlueHDi Active, przebieg 158,000 km, cena 23.900 zł. Link do ogłoszenia
- Peugeot 301 1.5 BlueHDi Active, przebieg 195.000 km, cena 25.900 zł. Link do ogłoszenia
- Peugeot 301 1.6 BlueHDi Active, przebieg 167.700 km, cena 33.800 zł. Link do ogłoszenia
- Peugeot 301 1.6 BlueHDi, przebieg 99.800 km, cena 35.000 zł. Link do ogłoszenia
Najnowsze komentarze