Druga generacja Peugeot 5008 była produkowana z silnikami Diesla BlueHDi o różnych pojemnościach. Przestronny SUV z dieslem był i jest nadal, świetnym środkiem lokomocji dla rodziny przemierzającej dłuższe dystanse. Polski rynek wtórny daje szeroki wachlarz wyboru tego modelu. Pośród używanych 5008-ek znaleźć można wiele egzemplarzy z motorem BlueHDi. Poniżej 80 tys. złotych będą to samochody sprzed liftingu.
Peugeoty 5008 II z dzisiejszego zestawienia to pojazdy oznaczone jako nieuszkodzone i bezwypadkowe oraz pochodzące z polskiego rynku wtórnego. Auta wyposażone są w silniki Diesla 1.5 BlueHDi 130 KM, 1.6 BlueHDi 120 KM, 2.0 BlueHDi 150 KM oraz 2.0 BlueHDi 180 KM. Spośród wybranych pojazdów 4 mają manualne skrzynie biegów, natomiast 3 pozostałe wyposażone są w automaty EAT.
Ceny wybranych 5008-ek wynoszą od 64 tys. do ok. 80 tys. złotych.
Przebiegi 5008 z listy zawierają się w przedziale od niecałych 100 tys. km do ponad 240 tys. km. Magiczne 200 tys. przekroczyły dwa egzemplarze. Żeby było ciekawiej, te dwie sztuki z największym przebiegiem, należą do najdroższych aut w zestawieniu. Na cenę wpływają m.in.: silnik 2.0 BlueHDi o mocy 180 KM, automatyczna skrzynia biegów i wysoki standard wyposażenia.
Zobacz: Nowy Peugeot 5008 III generacji byłby autem idealnym, gdyby miał 2.0 HDi
Używany Peugeot 5008 – wersje wyposażeniowe 7-miejscowego SUV-a
Wersje wyposażeniowe oznaczone przez właścicieli to Active, Allure oraz GT. Active jest wersją niższą niż Allure i GT, ale i tak „nieskromną”. Trzeba mieć na uwadze, że prócz opisanych wersji samochody mogą posiadać dokupione pakiety wyposażenia i wariant nie jest ostatecznym czynnikiem przesądzającym o standardzie danego egzemplarza.
Wyposażenie 5008 Active na przykładzie pojazdu z miejsca nr 1 to m.in.: automatyczna klimatyzacja, ekran dotykowy, nawigacja z mapą Europy, czujniki parkowania z przodu i z tyłu oraz kamera cofania, Park Assistant, skórzana, wielofunkcyjna kierownica, aystent (czujnik) martwego pola, aktywny asystent zmiany pasa ruchu oraz lampy przeciwmgielne w technologii LED.
Wersja Allure w przypadku 5008 spod nr 5 ma częściowo skórzaną tapicerkę, funkcję podgrzewania przednich foteli, elektrycznie otwieraną klapę bagażnika przy pomocy gestu, kamerę cofania z widokiem 360°, różne tryby jazdy (snow, sand, wet, normal) – Pakiet Advanced Grip Control.
Natomiast 5008 GT z pozycji nr 6 ma na pokładzie: funkcję masażu oraz podgrzewania w przednich fotelach, nagłośnienie Focal, kamery 360 stopni, elektrycznie otwieraną klapę bagażnika za pomocą gestu, panoramiczny, otwierany dach, a także czujnik martwego pola.
Stan faktyczny i sprawność poszczególnych funkcji najlepiej sprawdzać na żywo. Jak się przygotować do zakupu używanego samochodu pisaliśmy TUTAJ.
Dla zainteresowanych, lista używanych, Peugeotów 5008 II z silnikiem Diesla BlueHDi, oznaczonych jako bezwypadkowe i pochodzące z Polski:
- Peugeot 5008 2.0 BlueHDi Active, przebieg 160.000 km, cena 64.000 zł. Link do ogłoszenia
- Peugeot 5008 1.6 BlueHDI Active EAT6, przebieg 186.000 km, cena 73.500 zł. Link do ogłoszenia
- Peugeot 5008 2.0 BlueHDi Allure, przebieg 155.600 km, cena 77.000 zł. Link do ogłoszenia
- Peugeot 5008 1.5 BlueHDI Allure, przebieg 133.000 km, cena 77.850 zł. Link do ogłoszenia
- Peugeot 5008 1.5 BlueHDI Allure, przebieg 97.000 km, cena 78.900 zł. Link do ogłoszenia
- Peugeot 5008 2.0 BlueHDI GT EAT6, przebieg 215.000 km cena 79.900 zł. Link do ogłoszenia
- Peugeot 5008 2.0 BlueHDi EAT, przebieg 243.600 km, cena 79.999 zł. Link do ogłoszenia
Najnowsze komentarze