Jak głosi powiedzenie „Nas pięknych jest mało” w przypadku używanego Peugeota 508 SW II generacji nie jest prawdziwe ;-) Na rynku wtórnym można z łatwością znaleźć niejedno kombi spod znaku lwa czekające na nowego właściciela. Pojemny bagażnik, piękna sylwetka, ekran dotykowy i szereg funkcji bezpieczeństwa. Ogłoszeń jest wiele, więc można wybierać.
Peugeot 508 SW II w różnych wariantach wyposażeniowych i silnikowych jest dość łatwy do znalezienia. Poszukując kombi z silnikiem Diesla można bez przeszkód zawęzić wybór do egzemplarzy oznaczonych jako bezwypadkowe oraz z krajowego rynku. Co warto robić, szczególnie jeśli wachlarz wyboru jest szeroki i na to pozwala.
W zestawieniu wybranych 508-mek znalazło się 8 pojazdów. Większość z nich posiada silniki 1.5 BlueHDi, ale są także 2 sztuki z silnikami 2.0. Przekładnie spotykane na liście są zarówno manualne, jak i automatyczne EAT8.
Ceny używanych 508 SW II z listy zaczynają się od niecałych 57 tys. złotych, a kończą na około 72 tys. złotych. Przebiegi kombi Peugeota zaczynają się od niespełna 100 tys. kilometrów, a kończą na prawie 171 tys. km w przypadku pojazdu z miejsca nr 4 z silnikiem 2.0 i automatem.
Zobacz: Nowy Peugeot 508 SW 2.0 BlueHDi na europejskich trasach – część III
Warianty 508 z zestawienia
Na liście znalazły się 508-ki gównie w wersjach wyposażeniowych opisywane przez sprzedających jako Active i Allure.
Wyposażenie kombi z listy na przykładzie 508 z pozycji nr 1 to m.in.: automatyczna, dwustrefowa klimatyzacja, nawiewy na tylne siedzenia, czujniki parkowania także z przodu, ekran dotykowy o przekątnej 8-cali z funkcją Mirror Screen, kompatybilny z Apple Carplay oraz Android Auto, System Active Bonnet – system wykorzystujący aktywną maskę w celu ochrony pieszych, światła halogenowe z przodu oraz światła LED z tyłu pojazdu, system ostrzegania przed kolizją – Distance Alert, system monitorowania ograniczeń prędkości, system utrzymywania na pasie ruchu z wykrywaniem krawędzi drogi, system Driver Attention Alert, funkcja Follow me Home oraz przednia szyba akustyczna.
Warto dopytać sprzedającego o wszystkie funkcje kupowanego pojazdu – nie zawsze znajdują się one w opisie. Cześć opisów może być nieadekwatna do rzeczywistości – bywa, że sprzedający bazują na gotowych szablonach lub kopiują inne opisy.
Zobacz: Używany Peugeot 508 II generacji. Rewolucja, czy przerost formy nad treścią? Wady, zalety, opinie
(Oczywisty) epilog
Nabywanie samochodu polskiego pochodzenia jest statystycznie bardziej bezpieczne. Przykładowo – cofanie liczników jest zabiegiem powszechnym w modelach zwiększymy przebiegiem, a szczególnie w autach sprowadzanych z zachodu. Kto miał okazję szosami przekraczać naszą zachodnią granicę, miał zapewne szansę się natknąć na reklamy okolicznych warsztatów proponujących specjalną usługę.
Nie ma jednak przepisu na gwarancję sukcesu dlatego wskazane jest sprawdzanie VIN i skrupulatne sprawdzanie samochodu na żywo. Co więcej zrobić, by zakup używanego pojazdu zakończył się sukcesem pisaliśmy TUTAJ.
Dla zainteresowanych, lista używanych Peugeotów 508 SW II, z silnikami Diesla, ułożona cenami, rosnąco:
- Peugeot 508 1.5 BlueHDi Active, przebieg 104.000 km, cena 56.900 zł. Link do ogłoszenia
- Peugeot 508 1.5 BlueHDi Allure, przebieg 99.900 km, cena 57.500 zł. Link do ogłoszenia
- Peugeot 508 1.5 BlueHDi Active, przebieg 148 700 km, cena 61.000 zł. Link do ogłoszenia
- Peugeot 508 2.0 BlueHDi Allure, EAT8, przebieg 170.900 km, cena 61.500 zł. Link do ogłoszenia
- Peugeot 508 1.5 BlueHDi Active, przebieg 112.800 km, cena 64.990 zł Link do ogłoszenia
- Peugeot 508 2.0 BlueHDi Allure EAT8, przebieg 168.100 km, cena 69.500 zł. Link do ogłoszenia
- Peugeot 508 1.5 BlueHDi Active Pack EAT8, przebieg 159.000 km, cena 69.900 zł. Link do ogłoszenia
- Peugeot 508 1.5 BlueHDi, przebieg 96.300 km, cena 71.832 zł. Link do ogłoszenia
Najnowsze komentarze