Chat with us, powered by LiveChat

Używane samochody Renault. Jakie części i akcesoria do tych aut najczęściej kupują Polacy?

11 35

Renault jest najpopularniejszą francuską marką samochodów używanych w Polsce. Używane samochody spod znaku rombu cieszą się rosnącym powodzeniem a co za tym idzie, również części zamienne. Sprawdziliśmy jakie części i akcesoria do nich najchętniej kupują Polacy. Oto lista 10 najpopularniejszych części i akcesoriów w ostatnim miesiącu.

Gdyby poniższe dane miały posłużyć do wyciągnięci wniosków, co użytkownicy najczęściej wymieniają w swoich samochodach, to marka Renault ma raczej powody do zadowolenia. Drobne elementy akcesoryjne cieszą się największą popularnością i są to rzeczy raczej niedrogie.

Podnośnik szyby Renault Laguna 2

Lewy i prawy podnośnik szyby do Renault Laguna to najchętniej kupowany element do samochodów marki Renault. Nieustająco na szczycie listy przebojów. Na szczęście jego cena nie jest wysoka, 45 złotych za stronę.

Klamka drzwi bocznych Renault Master / Opel Movano

Duże drzwi boczne w Masterze to duże obciążenie dla klamki. Drugie, dobre medalowe miejsce i cena 21,40 zł.

Obudowa karty pilota Renault Espace IV, Laguna 2, Megane

Obudowa karty do Laguny. Bardzo wygodny system. Cena nowej obudowy 14,99 zł.

Obudowa pilota, kluczyk Renault Kangoo, Master

Obudowa kluczyka ulega zużyciu wyjątkowo szybko, gdy trzymamy go z innymi rzeczami. Cena 4,99 zł.

Moduł silnika podnośnika szyby Renault Clio 2

Moduł silnika szyb do Clio to miejsce piąte. Wysoko, jednak ten element nie jest przesadnie drogi – zaledwie 79,90 zł.

Klamka wewnętrzna Renault Clio, Megane, Scenic, Trafic

Najwyraźniej niektórzy kierowcy  Renault mają wyjątkowo mocny chwyt, bo klamka cieszy się dużą popularnością. Cena 7,99 zł zachęca do wymiany wszystkich od razu.

Rezystor i opornik dmuchawy Renault Scenic 1, Scenic 2

Rezystor dmuchawy, który chętnie ulega przepaleniu po wielu latach eksploatacji w modelach Scenic 1 i Scenic 2. Nowa konstrukcja ma lepsze chłodzenie i powinna wytrzymać obciążenie do końca życia samochodu. Cena 39,90 zł.

Włącznik świateł awaryjnych Renault Laguna, Trafic

Ważny element wyposażenia samochodu, kosztujący 14,90 zł.

Korek wlewu paliwa Renault Master, Opel Movano

 

Korek wlewu paliwa musi być nadzwyczaj chętnie… gubiony przez kierowców. Jego koszt jest stosunkowo niski, 13,99 złotego. Można więc gubić do woli, o ile się zapłaci.

Zaślepka haka przód, Renault Master III

Zaślepka haka do Renault Master (Opel Movano) to ostatnie miejsce w naszym zestawieniu. Najwyraźniej kierowcy często gubią ten element. Cena 32 złote, koszt zawiera przydatny łącznik ze zderzakiem, aby więcej go nie zgubić.

 

Zestawienie na podstawie danych sprzedaży serwisu Allegro, lipiec 2018.

Galeria

Jeśli na powyższej liście nie ma Twojego wydarzenia zajrzyj tutaj

polecamy

Może ci się spodobać również
avatar
4 Wątki komentarzy
7 Odpowiedzi na wątki
0 Obserwujący
 
Komentarz z największą ilością reakcji
Najciekawszy wątek komentarza
9 Autorzy komentarzy
JJKILLERRadoslawTommo66cindarArek Autorzy ostatnich komentarzy
  Subskrybuj  
najnowszy najstarszy oceniany
Powiadom o
Mad
Gość
Mad

Temat powinien brzmiec „jakie czesci najczesciej sie psuja w renault” a nie jakie najchetniej sa kupowane. Jak mozna najchetmiej kupowac klamke?

novi
Gość
novi

Nie mogę się nadziwić ludziom że jeszcze ktoś chce jezdzić francuzami.Tragedia!

Slawo
Gość
Slawo

To jakby się dziwić mężczyznom wybierającym piękne kobiety.

Lukas
Gość
Lukas

Lepiej wymienić klamkę we francuzie niż egr w niemcu

cindar
Gość
cindar

W TDi nagminnie pada dużo więcej niż EGR. Wtryski, pompa…

Radoslaw
Gość
Radoslaw

Powiem Ci kolego że Francuz jest lepszy od tego niemieckiego gówna klepanego na jedno kopyto

Arek
Gość
Arek

Nie wiem co sądzić o tym artykule. Skoro to jest „top” to znaczy, że klamka jest wymieniana/zamawiana częściej niż kloc, tarcze albo filtry? No chyba, że mówimy tu o „top” najtańszych częście. Serio to nie łapię o co tu chodzi.

JJKILLER
Gość
JJKILLER

Klocki, tarcze i filtry to są elementy eksploatacyjne, które podlegają okresowym wymianom, raczej klamka czy podnośnik nie są wymieniane według zaleceń producenta, a to chodzi w tym artykule. To tak jakbyś chciał powiedzieć że najczęściej w aucie psuje się … Paliwo, bo co „chwila” go ubywa i trzeba dolewać :D

Arek
Gość
Arek

Przyjmuję tłumaczenie, ale w artykule jest „co użytkownicy najczęściej wymieniają w swoich samochodach”. Nie było dla mnie jasne co autor miał na myśli i gdzie kończy się definicja elementu eksploatacyjnego. Pompa paliwa, oleju czy termostat też są traktowane jako eksploatacyjne? Po prostu nie znalazłem dla siebie wartości tego artykułu co na tym wortalu zdarza się niezwykle rzadko, stąd moje pytanie. Pozdrawiam

Arek
Gość
Arek

Aaaaa chyba mnie oświeciło, chodzi o oryginalne części (takie, które da się kupić tylko w ASO). Użytkownicy używanych aut na ogół kupują części nieoryginalne poza ASO (wspomniane pompy, termostaty, klocki itp.), ale jak zepsuje się coś specyficznego dla modelu co nie występuje jako zamiennik to wtedy ASO. I chyba takie elementy były brane pod uwagę, to ma dla mnie sens i … oznaczałoby awarię „pierdółek” i do tego w rozsądnych cenach (żeby nie nazwać ich niskimi).

Tommo66
Gość
Tommo66

W VAG do silnika FSI najchętniej kupowaną częścią jest rozrząd. :)