Używany Renault Scenic III. Jaki samochód kupisz za 20 tysięcy złotych?

11 44

Renault Scenic jest bardzo popularnym w Polsce samochodem rodzinnym. Oferuje komfortowe warunki podróżowania, obszerne wnętrze i bogate wyposażenie. Scenic, mimo wysokiego nadwozia, prowadzi się wyjątkowo przyjemnie. Jaki samochód można mieć za 20 tysięcy złotych?

W ogłoszeniach za tą kwotę znajdziemy głównie samochody z lat 2009-2011. Różnią się przede wszystkim przebiegiem oraz poziomem wyposażenia. Najdroższy w tym zestawieniu był Renault Scenic z 2009 roku, za którego właściciel chce 21 tysięcy złotych. Auto wyróżnia się niskim przebiegiem i bogatym wyposażeniem, włącznie z panoramicznym dachem. Warto pamiętać, że facelifting Scenica był zrobiony w 2012 roku, dlatego zwykle te auta są już nieco droższe.

Marka i modelSilnikRocznikPrzebiegCena
Renault Scenic1.9 dCi 130 KM2010121.300 km19.500 zł
Renault Scenic1.9 dCi 130 KM2009108.000 km19.500 zł
Renault Scenic1.5 dCi 90 KM2010192.000 km19.990 zł
Renault Scenic1.5 dCi 110 KM2012147.700 km19.900 zł
Renault Scenic1.5 dCi 90 KM2009256.000 km19.900 zł
Renault Scenic1.9 dCi 130 KM2010158.000 km20.900 zł
Renault Scenic1.5 dCi 110 KM2011190.000 km19.999 zł
Renault Scenic1.6 110 KM201181.900 km20.999 zł
Renault Scenic1.9 dCi 130 KM200995.700 km21.000 zł

Warto wziąć pod uwagę, że wiele z deklarowanych przebiegów może być odległych od prawdy. 10-letni samochód powinien mieć realny przebieg rzędu 150-200 tysięcy kilometrów. Dlatego do deklaracji sprzedawców trzeba podchodzić wyjątkowo ostrożnie.

I jak zawsze przypominamy, że koszt używanego samochodu trzeba powiększyć o materiały eksploatacyjne – wymiana oleju i rozrządu to minimum, które trzeba zrobić po zakupie. Na przeglądzie może zaś się okazać, że jest tego jeszcze więcej. Do tego kosmetyka, w postaci wyprania tapicerki czy odświeżenia plastików to kolejne kilkaset złotych. Można pokusić się o car detailing jak zrobiliśmy to z naszą redakcyjną Xantią.

Renault Scenic III to bardzo przyjemne w prowadzeniu auto. Zawieszenie sprawnie pokonuje nierówności, których pełno na polskich drogach. Wnętrze jest dobrze wyciszone a z tyłu znajdziecie trzy niezależne fotele.

Renault Scenic III – dane techniczne

Renault Scenic IIIDane techniczne
Średnica zawracania

10,6 m

Promień skrętu

5,3 m

Długość

4.344 mm

Szerokość

1.845 mm

Szerokość z lusterkami bocznymi

2.077 mm

Wysokość

1.637 mm

Wysokość przy otwartej klapie bagażnika

1.998 mm

Rozstaw osi

2.702 mm

Bagażnik437 l

ceny: otomoto.pl

Galeria

Jeśli na powyższej liście nie ma Twojego wydarzenia zajrzyj tutaj

polecmy

Może ci się spodobać również
avatar
3 Wątki komentarzy
8 Odpowiedzi na wątki
0 Obserwujący
 
Komentarz z największą ilością reakcji
Najciekawszy wątek komentarza
8 Autorzy komentarzy
KrzysztofSceniomaniakSceniomaniakŁukaszenabled Autorzy ostatnich komentarzy
  Subskrybuj  
najnowszy najstarszy oceniany
Powiadom o
Sceniomaniak
Gość
Sceniomaniak

a gdzie benzyny 2.0 16V i 1.4TCe oraz diesel 2.0dCi ? Najlepsze silniki nie zostały ujęte w zestawieniu, bo trzeba więcej zapłacić ;-)

Cindar
Gość
Cindar

Zajrzałem na otomoto z ciekawości
Za 20 tysięcy benzyn 2.0 zero

Lu
Gość
Lu

Nissanowska benzyna 2.0 łączona jest tylko z automatem cvt. 1.4 tce bardzo dużo pali i ma problemy z uszczelką pod głowicą. 2.0 dci jest drogi. 1.6 benzyna jest za słaba. Najlepiej do tego auta pasuje 1.9 dci jeden z najlepszych diesli w ogóle – ekonomia, kultura pracy i ogólne wrażenie zwinnosci to największe plusy tej jednostki.

enabled
Gość
enabled

Głupoty gadasz! Mam 1.4 tce przejechane prawie 200.000km i zero problemów z jakąkolwiek uszczelką, a na otomoto czy gdzie indziej ze świecą ich szukać.
Pozdrawiam

Sceniomaniak
Gość
Sceniomaniak

no i sławetne panewki, korba bokiem, drogie wtryski itp ….

Krzysztof
Gość
Krzysztof

Panewki teraz zdarzają się częściej obrocone w 1.6 i 2.0dci niż w poprawiony 1.5dci. Dlatego kupując sc4 kupiłem 1.5

Sceniomaniak
Gość
Sceniomaniak

1.4tce pali tyle samo co 1.6 16V który po prostu nie jedzie, a dużo to palą 2.0 z CVT, dlatego benzyny kupuje się po to, aby jeździć na LPG, a wtedy jest nawet taniej jak w 1.5dci.

Krzysztof
Gość
Krzysztof

1.9 bardzo udany, 1.5 tylko po 2012r, 1.4 gniot z wada konstrukcyjna. A brak hydraulicznego kasowania luzu zaworowego to upośledzenie i uwstecznienie.

Krzysztof
Gość
Krzysztof

Mocno średnie a raczej mierne

Łukasz
Gość
Łukasz

W Październiku 2018 kupiłem 2.0 Dci z 2010 roku za 21800,00 (stał za 24000,00) silnik rewelacja. pędzi jak wściekły, świetnie się zbiera, rozrząd na łańcuchu.
Polecam

Krzysztof
Gość
Krzysztof

Silniki benzynowe oprócz 1.6 mizerne, korozja progów przód bo są piaskowanie systematycznie. Rdza pod nadkola i tył. Na tle udanego sc2 Scenic 3 wypada słabo.