Valérie Candeiller dołączyła do zespołu Peugeot, by od 1. listopada stanąć na czele zespołu komunikacji globalnej marki. Będzie podlegać Philowi Yorkowi, dyrektorowi ds. globalnego marketingu i komunikacji marki Peugeot.
Valérie Candeiller będzie odpowiadać za wyznaczanie strategii komunikacji marki Peugeot, jak również współpracę z różnymi partnerami, marketing angażujący i aktywne pozyskiwanie zainteresowania klientów.
Zobacz: Test Peugeot 308 1.2 110
„Valérie może pochwalić się ogromnym doświadczeniem w zakresie zmiany wizerunku marki poprzez prowadzenie odpowiednich działań marketingowych i komunikacyjnych. Jej kreatywność i pomysłowość będą kluczowe dla wcielenia w życie filozofii przyświecającej marce Peugeot – Power of Allure – w mediach i wśród klientów. Od samego początku kalendarz Valérie będzie bardzo napięty. Ma to związek z pojawieniem się nowych modeli elektrycznych oraz ważnymi wydarzeniami w sporcie motorowym” – powiedział Phil York, dyrektor ds. globalnego marketingu i komunikacji.
Zobacz: nowe samochody Peugeot
Valérie Candeiller wnosi do Stellantis 25-letnie doświadczenie w zakresie komunikacji i marketingu różnych marek. Ostatnio pracowała dla marki Dacia pełniąc funkcję zastępcy prezesa ds. komunikacji marketingowej. Wcześniej zajmowała różne stanowiska w Grupie Renault, gdzie odpowiadała za komunikację, zarządzanie eventami, reklamę, obszar digitalowy oraz marketing produktowy.
źródło: Peugeot Polska
Najnowsze komentarze