Bezpłatny 12-miesięczny okres usług pomocy drogowej od RAC jest teraz dołączony do każdego serwisu pojazdu Vauxhalla w Wielkiej Brytanii. Ochrona obejmuje pomoc drogową, problemy z uruchomieniem samochodu w domu, zgubione klucze i pomyłki przy tankowaniu (niewłaściwe paliwo).
Bezpłatna pomoc drogowa jest częścią nowej oferty posprzedażowej Opla nazwanej „Here For You”. Zapewnia ona szereg korzyści podczas korzystania z usług sprzedawców Vauxhall w zakresie serwisowania i konserwacji pojazdów. W ramach każdej wizyty klient może liczyć na bezpłatną kontrolę stanu pojazdu, elastyczne ceny części i bezpłatne czyszczenie auta. Usługi są dostępne w 290 serwisach sieci Vauxhalla (siostrzana marka Opla) w Wielkiej Brytanii.
Vauxhall zapewnia właścicielom bezpłatny 12-miesięczny plan pomocy drogowej, gdy ich pojazd jest serwisowany u lokalnego sprzedawcy marki, w ramach nowej usługi posprzedażowej „Here For You”.
Bezpłatna 12-miesięczna usługa assistance jest zapewniana przez RAC i obejmuje nie tylko usuwanie awarii, ale także przypadki przebicia opony, zgubienia kluczy, zatankowania niewłaściwego paliwa i uruchamiania auta w domu, gdy nie chce ono wystartować. Jest ona dostępna dla klientów detalicznych, którzy serwisują swojego Vauxhalla, w każdym wieku, u uczestniczącego w programie sprzedawcy marki Vauxhall.
Ta usługa jest dodawana po każdym przeglądzie, co oznacza, że kierowcy korzystający z prac serwisowych u lokalnego sprzedawcy Vauxhall będą mogli co roku ją odnawiać. Bezpłatny plan pomocy drogowej pomoże właścicielom zmniejszyć wydatki na pojazdy i zapewni dodatkowy spokój ducha przez cały rok.
Bezpłatne assistance to tylko jeden z siedmiu elementów składowych nowej usługi posprzedażowej „Here For You” firmy Vauxhall, dostępnej u każdego z uczestniczących w programie sprzedawców detalicznych. Oprócz bezpłatnej pomocy drogowej, obietnica „Here For You” obejmuje również następujące funkcje:
– technicy i części firmy Vauxhall: pojazdy są obsługiwane przez wysoko wykwalifikowanych techników firmy Vauxhall przy użyciu wyłącznie zatwierdzonych lub oryginalnych części firmy Vauxhall w celu zwiększenia niezawodności i bezpieczeństwa;
– uzupełniające kontrole bezpieczeństwa: w ramach każdej usługi sprawdzane są również elementy krytyczne dla bezpieczeństwa, takie jak opony i hamulce;
– rozwiązania mobilne: klientowi może zostać udostępniony samochód zastępczy, aby zapewnić mu mobilność podczas prac nad pojazdem;
– indywidualne rozwiązania: niezależnie od tego, czy korzystają z planu serwisowego, czy dodają przedłużoną gwarancję, sprzedawcy Vauxhall mogą tworzyć dostosowane plany płatności dla każdego klienta;
– gwarantowana wartość: wszystkie używane części zatwierdzone przez firmę lub oryginalne marki Vauxhall są objęte co najmniej 12-miesięczną gwarancją, a sprzedawcy Vauxhall mogą nawet zmienić wycenę części zamiennych, jeśli właściciele auta znaleźli takie same gdzie indziej;
– czysty Vauxhall po każdej wizycie: po każdym przeglądzie wszystkie pojazdy są bezpłatnie czyszczone.
Richard Hughes, dyrektor ds. obsługi klienta w Vauxhall, powiedział: „Dzięki „Here For You” Vauxhall wzbogaca wszystkie swoje usługi o wartości dodanej w ramach jednej obietnicy, która jest gwarantowana właścicielom z każdą usługą u ich lokalnego sprzedawcy. Co ważne, obietnica „Here For You” nie kończy się na usłudze, ponieważ nasz 12-miesięczny plan pomocy drogowej zapewnia, że jeśli potrzebujesz pomocy, wystarczy zadzwonić”.
Vauxhall prowadzi sieć sprzedaży detalicznej (290 obiektów) w całej Wielkiej Brytanii, a właściciele aut tej marki mogą rezerwować swoje wizyty całkowicie on-line w zaciszu swojego domu za pośrednictwem portalu rezerwacji usług Vauxhall.
oprac. Krzysztof Gregorczyk; zdjęcia: Stellantis
Najnowsze komentarze