W 2020 roku Citroen udostępni wszystkim elektromobilność

3 360

Nowa kampania reklamowa Citroena. Firma zapowiada, że w 2020 roku udostępni elektromobilność wszystkim klientom. W sieci pojawił się właśnie nowy film, który to zapowiada.

„Citroën już od 100 lat udostępnia samochody wszystkim. W 2020 roku Citroën udostępni wszystkim elektromobilność! Wesołych Świąt!”  – czytamy w opisie.

Materiał bazuje na znanej nam już świetnej reklamie 100-lecia marki. Młody mężczyzna przemierza świat różnymi samochodami Citroena. Przyszłość okazuje się elektryczna. Citroen wykorzystał tutaj swojego świetnie sprzedającego się SUVa, C5 Aircross.

Warto jednak przypomnieć, że Citroen miał już w swojej historii samochody elektryczne. Był to choćby elektryczny Citroen AX. Warto też przypomnieć, że w czasie II Wojny Światowej, elektryczny samochód dostawczy zbudowali Francuzi, by poradzić sobie z brakiem benzyny.

 

Galeria

Wpis nie ma dodatkowych zdjęć.
Jeśli na powyższej liście nie ma Twojego wydarzenia zajrzyj tutaj

polecamy

Może ci się spodobać również
avatar
2 Wątki komentarzy
1 Odpowiedzi na wątki
0 Obserwujący
 
Komentarz z największą ilością reakcji
Najciekawszy wątek komentarza
3 Autorzy komentarzy
morisekKoloToJa Autorzy ostatnich komentarzy
  Subskrybuj  
najnowszy najstarszy oceniany
Powiadom o
ToJa
Gość
ToJa

Czego to Citroen nie zrobi w 2020. A w 2021, ŁO PANIE!

Nie mówiąc o 2022, czy 2023. Zaś w 2030 będę już mieli całą gamę samochodów, jak wszystko się uda.

Ok jestem szyderczy, ale za dużo tych zapowiedzi ;)

Kolo
Gość
Kolo

Póki co nie wywiązali się z zapowiedzi C4 i C5/C6 w żadnej wersji, nawet podstawowej, nie mówiąc już o kombi, nie mają hydropneumatyki, napędu 4×4, elektryka, w motorsporcie nie istnieją, a warianty mocy i dostępne modele są dużo uboższe niż w Oplu i Peugeocie, o konkurencji z innych koncernów nie wspominając. Za to bardzo chętnie wspominają o swoich planach i odcinają kupony od historii, kiedy byli wielką wspaniałą marką. Tylko, że mało kto to pamięta dziś. Zarządzanie Citroenem jest fatalne, marka straciła swój prestiż i innowacyjność, wyjątkowość wraz z pożegnaniem Citroena C5 X7. Dzisiaj z komfortem każdy kojarzy niemiecką trójkę… Czytaj więcej »

morisek
Gość
morisek

To co jest pewne to to że, przyszlosc nalezy do elektrycznosci. Cały świat inwestuje w elektryki i infrastrukture, w Polsce tez w tej chwili greenway ma juz około 170 stacji. Nie ma sie wiec co dziwic ze elektromobilnosc jest najnowszym trendem wiekszosci marek moto