Wersja Rip Curl pojawiała się już w kilku modelach Citroëna. Teraz logo znanego producenta sprzętu rekreacyjnego, głównie windsurfingowego, zagości także na rodzinnych minivanach z szewronami na masce. Wersja Rip Curl jest już dostępna w gamie C4 Picasso i Grand C4 Picasso.
Ostatnio wersja Rip Curl dostępna była w gamie C4 Cactusa. Pojawiła się w roku 2016 i nawet w Polsce była oferowana. Czy C4 Picasso Rip Curl też trafi do naszego kraju? Na razie tego nie wiemy, więc pisząc o cenach skupimy się na danych z rynku francuskiego. Tamtejsze wersje opiszemy też w kwestii wyposażenia na przykład.
Również Citroën Spacetourer pokazany na ubiegłorocznych targach we Frankfurcie, to była wersja Rip Curl. Tyle, że to był jedynie koncept i trudno powiedzieć, czy trafi na rynek w jakiejkolwiek postaci.
Partnerstwo Citroëna z firmą z antypodów rozwija się jednak i stąd wersja Rip Curl w gamie C4 Picasso i Grand C4 Picasso. Jest to nowy krok w partnerstwie skoncentrowanym na stylowych, nowoczesnych i zaawansowanych technologicznie produktach. C4 Picasso i Grand C4 Picasso drugiej generacji odniosły wielki sukces, przyciągając ponad pół miliona klientów dzięki niezwykłemu wzornictwu, komfortowi i przestronności. Są one teraz dostępne w limitowanej edycji w pełni zgodnie ze swoimi czasami, przekazując ducha wolności i przygody, a także dzięki zaletom bardzo atrakcyjnego poziomu wykończenia Live. We Francji wersja Rip Curl C4 Picasso i Grand C4 Picasso dostępna jest w cenach odpowiednio od 27.500 euro i od 28.700 euro.
Gama C4 Picasso i Grand C4 Picasso, opracowana w zgodzie z programem Citroën Advanced Comfort®, zapewniającym więcej ciepła, przestronności i komfortu podróżowania, teraz rozszerzyła limitowana edycja współtworzona przez Citroëna i firmę Rip Curl. Po raz kolejny łącząc siły z Rip Curl, którego nazwa kojarzy się ze światem surfingu od 1969 roku, Citroën rozwija ducha przygody C4 Picasso i Grand C4 Picasso, tworząc ekspresyjną i niepowtarzalną wersję stylu życia skupionego na relakie i przygodzie. Ta filozofia jest całkowicie zgodna z marką Rip Curl, założoną w Torquay w Australii.
Kierując się wspólnymi wartościami kreacji i innowacyjności, obie marki mają ten sam entuzjazm do przygody (co Rip Curl określa jako „The Search”, czyli „poszukiwanie idealnej fali”), zachęcając klientów do podróży poza utarte szlaki. Współpraca zyskuje pełne znaczenie w modelach C4 Picasso i Grand C4 Picasso, przyjaznych i rodzinnych samochodach łączących styl, wygodę i przestronność, które zyskują więcej charakteru i stylu dzięki edycji limitowanej Rip Curl poprzez wybór kolorów i materiałów odróżniających je od regularnej gamy tego modelu.
Wersja Rip Curl w przypadku tych kompaktowych minivanów oparta jest o poziom wyposażenia Live. Ma 12-calowy panoramiczny ekran i nowe technologie łączności. Klienci znajdą tu m.in. system nawigacyjny Citroën Connect Nav, Mirror Screen i Citroën Connect Box pozwalający na wezwanie pomocy w przypadku awarii bądź wypadku. Grupa PSA oferuje Connect Box od wielu lat. Wkrótce będzie to rozwiązanie obowiązkowe na terenie Unii we wszystkich nowych autach.
Wersja Rip Curl jest wzbogacona w stosunku do regularnej odmiany Live o:
– specjalną naklejkę Rip Curl na przednich drzwiach z oryginalną grafiką marki;
– 17-calowe czarne obręcze kół ze stopu metali lekkich Zephyr;
– chromowane sygnatury no bokach C4 Picasso;
– obudowy lusterek bocznych w kolorze Onyx Black;
– klamki zewnętrzne w kolorze Onyx Black;
– przyciemniane okna boczne i tylne;
– przesuwane siedzenia w drugim rzędzie w C4 Picasso (dostępne już we wszystkich wersjach Grand C4 Picasso);
– fotele w kolorze szarym z logo Rip Curl,
– tapicerka Dune Beige na desce rozdzielczej i panelach drzwiowych;
– wewnętrzne klamki w kolorze białego złota rytowane laserem;
– przednie i tylne dywaniki z przeszyciem w kolorze Dune Beige i logo Rip Curl.
Dostępnych jest pięć kolorów karoserii: Soft Sand, Lazuli Blue, Cumulus Grey, Platinum Grey oraz Polar White. C4 Picasso jest dostępny z opcjonalnym dwukolorowym dachem Onyx Black.
Do wyboru są cztery wydajne silniki: benzynowy PureTech 130 Stop&Start ze skrzynią manualną bądź automatyczną, zawsze sześciobiegową oraz BlueHDi 120 Stop&Start, również ze skrzynią manualną bądź automatyczną, także sześciobiegową.
Wersja Rip Curl dostępna jest w C4 Picasso i Grand C4 Picasso w następujących cenach (we Francji):
C4 Picasso Rip Curl PureTech 130 S&S: 27.500 euro;
C4 Picasso Rip Curl PureTech 130 S&S EAT6: 29.100 euro;
C4 Picasso Rip Curl BlueHDi 120 S&S: 29.350 euro;
C4 Picasso Rip Curl BlueHDi 120 S&S EAT6: 30.950 euro;
Grand C4 Picasso Rip Curl PureTech 130 S&S: 28.700 euro;
Grand C4 Picasso Rip Curl PureTech 130 S&S EAT6: 30.300 euro;
Grand C4 Picasso Rip Curl BlueHDi 120 S&S: 30.550 euro;
Grand C4 Picasso Rip Curl BlueHDi 120 S&S EAT6: 32.150 euro.
Krzysztof Gregorczyk; zdjęcia: Citroën
Najnowsze komentarze