Nowy Citroën C3 spotkał się z ciepłym przyjęciem nie tylko wśród naszych Czytelników. Auto wzbudziło duże zainteresowanie na całym świecie. A że Citroën wie, jak podgrzewać atmosferę, rozpoczął właśnie kampanię reklamową na najpopularniejszym chyba portalu społecznościowym. Producent twierdzi, że Nowe C3 mogłoby funkcjonować z mottem przewodnim „Widzę, więc jestem”.
Dlaczego? Po prostu Nowy Citroën C3 będzie wyposażony w pokładową kamerę ConnectedCAM Citroën™. Zainstalowana jest w górnej części przedniej szyby i może nie tylko rejestrować obraz (robi zdjęcia i filmy), ale jest w stanie przesyłać go na Facebooka i do innych serwisów społecznościowych.
Kamera ma kąt widzenia 120°, jest więc wyposażona w obiektyw szerokokątny, robi filmy fullHD i ma rozdzielczość 2 milionów pikseli. Wyposażono ją w wewnętrzną pamięć oraz moduł GPS, dzięki czemu jest w stanie określić, gdzie się znajduje.
Do czasu wprowadzenia Nowego C3 na rynek (ma się to rozpocząć w listopadzie) Citroën będzie prowadził różnego rodzaju kampanie promocyjne. Pierwsza już się zaczęła i jest związana z omawianą kamerą. Przez całe lato, od 22. czerwca, Nowe C3 fotografuje różne miejsca i prezentuje je na swoim profilu. Na razie jest tego jeszcze niewiele, ale z każdym dniem będzie tych materiałów coraz więcej. Citroën obiecuje, że auto z mottem „Widzę, więc jestem” będzie prezentowało naprawdę ciekawe widoki. A zachowywanie zdjęć w ConnectedCAM Citroën™ jest bardzo proste – wystarczy jedno kliknięcie.
„Widzę, więc jestem” – Citroën znowu wprowadza ciekawe rozwiązania do niewielkich aut, w których budowie jest po prostu znakomity. Takie wyposażenie, to element z pewnością oczekiwany przez dzisiejszych młodych klientów, którzy nie są w stanie wyobrazić sobie dnia bez Facebooka i innych mediów społecznościowych. Cóż – XXI wiek ;-)
Ale myślę, że Nowy Citroën C3 „Widzę, więc jestem” jest ciekawym samochodem nie tylko z uwagi na ConnectedCAM Citroën™. O tym, jak bardzo jest interesujący, przekonamy się osobiście za mniej więcej pół roku. No, pewnie nawet wcześniej, bo już przy okazji paryskiego salonu samochodowego.
KG; grafika: Citroën
Najnowsze komentarze