Chociaż dzisiaj Włodzimierz Zientarski od wielu lat pracuje dla japońskiego koncernu, to w czasach gdy jeszcze naprawdę zajmował się dziennikarstwem, doceniał piękno i komfort francuskiej motoryzacji.
Ten popularny niegdyś dziennikarz powiedział w czasie polskiej prezentacji luksusowej limuzyny w 2006 roku roku, że Citroen C6 jako jedyny z europejskich samochodów będzie się na ulicach wyróżniał. I tak się rzeczywiście stało.
Citroen to marka, która od zarania swoich dziejów była innowacyjna i postrzegana jako bardzo nowoczesna. Andre Citroen miał zresztą szereg związków z Polską, to tutaj zaczerpnął inspirację do słynnego logo firmy, to w Warszawie żyła i jest pochowana jego babcia. W stolicy były piękne salony marki a nawet fabryka Citroena. Tych związków jest dużo więcej, o czym będziemy Wam przypominać.
Ale Citroen to przede wszystkim historia luksusu i piękna. Jego flagowa limuzyna zapewniała – i nadal zapewnia – niesamowite doznania z jazdy a takiego komfortu może Citroenowi zazdrościć nawet topowy model Mercedesa czy Audi. Dzisiaj używany Citroen C6 to perełka, którą można stosunkowo niedrogo kupić, w czym pomoże Wam nasz poradnik: Używany Citroen C6 – co kupić.
Citroen C6 nie jest zwykłym samochodem. To styl życia i zupełnie innego sposobu przemieszczania się po drodze. Warto spróbować – można się zakochać.
https://www.youtube.com/watch?v=rkSQsZdLlDA
Najnowsze komentarze