peugeot 2008 iii Wiadomości
Wiadomości

Nowy Peugeot 2008 III generacji już w przygotowaniu. Kiedy go zobaczymy w salonach?

autor Tomasz Nowicki
2025-05-18
f1 grand prix emilii romanii 2025 zapowiedz weekendu wyscigowego 1 Wiadomości
Wiadomości

F1: Grand Prix Emilii-Romanii 2025 – zapowiedź weekendu wyścigowego

autor Krzysztof Gregorczyk
2025-05-14
Nowy Peugeot 208
Wiadomości

Ile kosztuje nowy Peugeot 208? Polski cennik konkurenta Renault Clio w maju 2025

autor Małgorzata Kozikowska
2025-05-19
fiat titano ruszyla produkcja w cordoba automotive hub 1 Wiadomości
Wiadomości

Fiat Titano 2.2 MultiJet – ruszyła produkcja w Córdoba Automotive Hub

autor Krzysztof Gregorczyk
2025-05-14
Nowy Citroen C5 Aircross w Polsce
Wiadomości

Citroën C5 Aircross na żywo wywołuje efekt „wow”. Kiedy trafi do sprzedaży w Polsce?

autor Małgorzata Kozikowska
2025-05-13
f1 grand prix emilii romanii 2025 podsumowanie piatkowych treningow 1 Wiadomości
Wiadomości

F1: Grand Prix Emilii-Romanii 2025 – podsumowanie piątkowych treningów

autor Krzysztof Gregorczyk
2025-05-16
luca de meo 1 Wiadomości
Wiadomości

Szef Renault, Luca de Meo i jego książka z duszą i przesłaniem

autor Małgorzata Kozikowska
2025-05-17

Najnowsze komentarze

  • C5x7 - Citroën CX GTi Turbo – francuska definicja prędkości i komfortu kontra BMW M535i i Rover Vitesse
  • Edek - Giulia kochana w Polsce. Jesteśmy czwartym rynkiem tego modelu Alfy Romeo na świecie
  • Edek - Giulia kochana w Polsce. Jesteśmy czwartym rynkiem tego modelu Alfy Romeo na świecie
  • Anonimowo - Nowy dyrektor generalny marki Citroën. Stanowisko obejmuje Xavier Chardon
  • Daniel - Dacia Jogger kontra Toyota Proace City Verso i Ford Tourneo Connect. Który samochód wygrał?
  • Anonimowo - Nowy dyrektor generalny marki Citroën. Stanowisko obejmuje Xavier Chardon
  • Anonimowo - Części samochodu, które kosztują majątek. Naprawa lub wymiana może poważnie nadszarpnąć budżet
Advertisement
Francuskie.pl - Dziennik Motoryzacyjny
  • REKLAMA
  • Wiadomości
    • Alpine
    • Citroen
    • Dacia
    • DS Automobiles
    • Nissan
    • Opel
    • Peugeot
    • PSA
    • Renault
    • Stellantis
    • Różne
  • Testy
    • Alpine – testy i opinie
    • Citroen – testy i opinie
    • DS – testy i opinie
    • Dacia – testy i opinie
    • Peugeot – testy i opinie
    • Renault – testy i opinie
    • Opel – testy i opinie
    • Stellantis – testy i opinie
  • Przeglądy Prasy
  • Historia
    • Nieznane, niszowe, zapomniane
    • Artykuły o historii motoryzacji
    • Historia Citroena
    • Historia Peugeot
    • Historia Renault
  • Wyprawy
    • Australia
    • Brazylia
    • Europa
    • Indie
    • Krym
    • Nowa Zelandia
    • Turcja
  • Używane
  • Kontakt
    • Redakcja
    • Partnerzy
    • Dla organizatorów zlotów
Francuskie.pl - Dziennik Motoryzacyjny
Główna Wiadomości

WRC: Rajd Francji – Alzacja – miejsce na podium dla Citroëna i Krisa Meeke

Krzysztof Gregorczyk autor Krzysztof Gregorczyk
2014-10-06
w Wiadomości
Czas czytania 13 minut
34
A A
0
01. Citroen w Rajdzie Francji Wiadomości

01. Citroen w Rajdzie Francji

Kris Meeke i Paul Nagle po raz kolejny zapisali na swoim koncie miejsce na podium – sukces, jaki wcześniej osiągnęli swoim DS 3 WRC w rajdach Monte-Carlo, Argentyny i Finlandii. Jest to siódmy wynik na podium w bieżącym sezonie dla zespołu Citroën Total Abu Dhabi World Rally Team, który umacnia się na drugim miejscu w klasyfikacji generalnej producentów Rajdowych Mistrzostw Świata FIA.

Stéphane Lefebvre, zdobywca czwartego miejsca w Rajdzie Francji w kategorii FIA Junior WRC, dzięki zdobytym punktom zapewnił sobie tytuł mistrzowski*. W przyszłym sezonie francuski kierowca startować będzie za kierownicą DS 3 R5 w kategorii WRC2.

Zespół Citroën Total Abu Dhabi World Rally Team rozpoczął ostatni dzień Rajdu Francji – Alzacja z oczami wpatrzonymi w niebo i ekrany Météo France. Deszcz, zapowiedziany na godziny południowe, skłonił obydwie załogi fabryczne do wybrania zapasu złożonego z trzech opon o miękkiej i trzech o twardej mieszance na każdy samochód. Najważniejsi rywale dokonali innego wyboru, zabierając na niedzielną pętlę po pięć opon twardych lub cztery twarde i dwie miękkie.

Warto przeczytać!

f1 grand prix emilii romanii 2025 podsumowanie wyscigu 1 Wiadomości

F1: Grand Prix Emilii-Romanii 2025 – podsumowanie wyścigu

2025-05-19
Xavier Chardon CEO Citroen

Nowy dyrektor generalny marki Citroën. Stanowisko obejmuje Xavier Chardon

2025-05-19

La Croisière Verte: elektryczna podróż przez Afrykę w duchu marki Citroën

2025-05-18

Czym jeździ prezydent? Różne wybory francuskich głów państwa na przestrzeni lat

2025-05-18

Pomimo znacznej wilgotności powietrza o wschodzie słońca, od czasu startu na trasę OS15 drogi pozostawały w przeważającej części suche. Niemniej, Kris Meeke zdołał utrzymać zajmowaną wcześniej trzecią pozycję, zyskując tym samym miejsce na podium, niezwykle istotne dla swojego zespołu w kontekście obydwu klasyfikacji.

Mads Østberg walczył o siódmą pozycję. Na OS 17 (Forêt de La Petite Pierre 2) kierowca z Norwegii po raz pierwszy w swojej karierze zaliczył zwycięstwo oesowe na trasie o nawierzchni w 100% asfaltowej. Co więcej, tylko jedna dziesiąta sekundy dzieliła Østberga od zajęcia miejsca w pierwszej trójce na dodatkowo punktowanym odcinku Power Stage. Ostatecznie, na mecie Rajdu Francji Norweg powiększył swoje konto o 6 pkt.

Załoga Sébastien Chardonnet i Thibault De la Haye, która do mety rajdu zaliczyła dwa drugie i jeden trzeci czas odcinka, zajęła swoim DS 3 R5 trzecie miejsce w Rajdzie Francji w kategorii WRC2.

Alastair Fisher zanotował swoje pierwsze w bieżącym sezonie zwycięstwo w kategorii FIA Junior WRC. Kierowca DS 3 R3 wyprzedził na mecie Erica Camilli’ego i Quentina Giordano. Lefebvre, czwarty we Francji, swoim wynikiem zapewnił sobie tytuł mistrzowski w kategorii FIA WRC Junior*. W sezonie 2015 zawodnik ten będzie startował DS 3 R5 w ramach programu WRC2.

Załogi rywalizujące w ramach Rajdowych Mistrzostw Świata FIA 2014 zmierzą się w dniach od 23 do 26 października w Hiszpanii w jedynym w tegorocznym kalendarzu rajdzie o nawierzchniach mieszanych.

 

POWIEDZIELI NA MECIE:

Kris Meeke: „Od samego startu jechaliśmy w dobrym tempie. W dalszej fazie skupialiśmy się głównie na tym, by utrzymać zyskaną wcześniej wysoką pozycję. Mam poczucie, że przez cały weekend spisywaliśmy się bardzo solidnie i że właśnie tej regularności zawdzięczamy nasze następne miejsce na podium. Myślę też, że jesteśmy w stanie zrobić jeszcze większe postępy i w przyszłości zaliczać jeszcze lepsze czasy”.

Mads Østberg: „Jestem naprawdę zadowolony, że dotarłem do mety Rajdu Francji. Mieliśmy pewne usterki, które nie pozwoliły nam pokazać pełni naszych możliwości – ale cóż, takie są rajdy i na to nie ma rady. Wtedy, gdy wszystko w naszym samochodzie funkcjonowało bez zarzutu, było nas stać na zaliczanie dobrych czasów. Wynosimy z tej rundy wiele pozytywnych doświadczeń i przede wszystkim zdobyte punkty”.

Marek Nawarecki (Team Manager Citroën Racing): „Celem naszych załóg było wykorzystanie doskonałej znajomości tej rundy przez cały zespół do tego, by walczyć o miejsce na podium. Kris Meeke dzięki swej wzorowej jeździe umożliwił nam osiągnięcie tego celu. Jego trzecie miejsce ma dla nas duże znaczenie. Kris pokazał że umie być szybki i potrafi pilnować raz zajętej pozycji. Jazdę Madsa zakłócały usterki techniczne, ale w chwilach, kiedy jechał sprawnym samochodem, wykazywał pewność siebie i notował dobre czasy. Dlatego bilans całego rajdu jest dla nas pomyślny. Dwóch kierowców naszego zespołu zdobyło punkty, a jako zespół umacniamy się na drugim miejscu w klasyfikacji producentów”.

 

Migawki z trasy

OS1 – Col de la Charbonnière 1 (11,11 km). Na starcie pierwszego odcinka specjalnego rajdu zawodników witają doskonałe warunki pogodowe. Pierwszą wygraną oesową zapisuje na swoim koncie Jari-Matti Latvala. Kolejne miejsca zajmują Sébastien Ogier, Andreas Mikkelsen i Kris Meeke – czasy tej grupy kierowców mieszczą się w zakresie jednej sekundy. Mads Østberg jest siódmy.

OS2 – Vosges – Pays d’Ormont 1 (34,34 km). Sébastien Ogier traci ponad cztery minuty z powodu defektu swojego samochodu. Andreas Mikkelsen wygrywa oes przed Krisem Meeke i obejmuje prowadzenie w klasyfikacji generalnej, wyprzedzając w niej Jari-Mattiego Latvalę i Krisa Meeke. Mads Østberg zalicza szósty czas i awansuje w tabeli o jedną pozycję.

OS3 – Pays de Salm 1 (9,59 km). Jari-Matti Latvala odzyskuje prowadzenie, notując na trzecim odcinku specjalnym najlepszy czas przed Andreasem Mikkelsenem, Madsem Østbergiem i Krisem Meeke. W chwili zjeżdżania do parku serwisowego Meeke zajmuje w klasyfikacji rajdu trzecie miejsce, a Mads Østberg szóste.

OS4 – Col de la Charbonnière 2 (11,11 km). Mikkelsen zbliża się do Latvali, ale nie odbiera mu pozycji lidera. Kris Meeke walczy w czołowej trójce, zaliczając czas tuż za dwoma prowadzącymi. Mads Østberg awansuje na miejsce piąte.

OS5 – Vosges – Pays d’Ormont 2 (34,34 km). W drugim przejeździe długiego oesu, decydującego o układzie klasyfikacji w pierwszym etapie rajdu, Kris Meeke i Mads Østberg umacniają się na zajmowanych pozycjach. Liderem pozostaje Fin Jari-Matti Latvala.

OS6 – Pays de Salm 2 (9,59 km). Przed ostatniem odcinkiem specjalnym dnia, rozgrywanym w Strasburgu, Kris Meeke utrzymuje trzecią pozycję. Tuż za nim Mads Østberg zacięcie rywalizuje o czwarte miejsce z Hiszpanem Danim Sordo.

OS7 – Strasbourg (4,86 km). Dani Sordo i Andreas Mikkelsen zaliczają ex aequo najlepszy czas na odcinku, którego trasę wytyczono ulicami centrum Strasburga. Kris Meeke kończy pierwszy etap rajdu zaliczeniem czwartego czasu, Mads Østberg jest dziewiąty. W klasyfikacji generalnej miejsca czołówki pozostają bez zmian.

OS8 – Vallée de Munster 1 (18,90 km). Jari-Matti Latvala rozpoczyna drugi dzień rywalizacji w równie wysokim tempie jak poprzedni etap i wygrywa oes przed Andreasem Mikkelsenem. Kris Meeke zalicza piąty, a Mads Østberg siódmy czas.

OS9 – Soultzeren – Le Grand Hohnack 1 (19,93 km). Na suchych drogach Latvala powiększa swoją przewagę na prowadzeniu. Drugi jest Sébastien Ogier, piąty Kris Meeke. Mads Østberg spada o jedno miejsce w klasyfikacji generalnej – wyprzedza go Robert Kubica.

OS10 – Pays Welche – Riquewihr 1 (21,49 km). W klasyfikacji generalnej nie zachodzą zmiany. Zawodnicy zjeżdżają na serwis wysunięty w miejscowości Colmar. Jari-Matti Latvala nadal zalicza najlepsze czasy i umacnia się na pozycji lidera przed Andreasem Mikkelsenem i Krisem Meeke. Thierry Neuville wraca do czołowej dziesiątki.

OS11 – Vallée de Munster 2 (18,90 km). Jeszcze jedna wygrana oesowa Jari-Mattiego Latvali. Elfyn Evans przejmuje od Bryana Bouffier ósmą pozycję w tabeli. Sébastien Chardonnet, jadący Citroënem DS3 R5, po raz pierwszy tego weekendu zalicza najlepszy wynik odcinka w kategorii WRC2.

OS12 – Soultzeren – Le Grand Hohnack 2 (19,93 km). Sébastien Ogier kładzie kres zwycięskiej passie Jari-Mattiego Latvali – wygrywa oes, wyprzedzając Krisa Meeke. Kierowca zespołu fabrycznego Citroën Total Abu Dhabi World Rally Team zmniejsza różnicę dzielącą go od Andreasa Mikkelsena do mniej niż 30 sekund. Sébastien Chardonnet ponownie wygrywa oes w WRC2.

OS13 – Pays Welche – Riquewihr 2 (21,49 km). Mads Østberg otrzymuje 70 sekund kary za spóźnienie na start oesu, spowodowany usterką tylnego mechanizmu różnicowego w swoim Citroënie. Sébastien Ogier wygrywa oes. Kolejne miejsca zajmują Jari-Matti Latvala i Kris Meeke.

OS14 – Mulhouse (4,86 km). Jari-Matti Latvala kończy drugi etap Rajdu Francji jeszcze jedną wygraną na oesie. Kris Meeke zalicza czwarty czas i umacnia się na trzecim miejscu w klasyfikacji generalnej. Mads Østberg po dwóch dniach rywalizacji pokazuje, że szybka naprawa usterki okazała się skuteczna i na ostatnim sobotnim odcinku zajmuje ósme miejsce.

OS15 – Forêt de La Petite Pierre 1 (12,33 km). Robert Kubica, wyposażony w opony o miękkiej mieszance, zalicza najlepszy czas na pierwszym niedzielnym odcinku specjalnym. Polak wyprzedza Elfyna Evansa i Andreasa Mikkelsena. Mads Østberg i Kris Meeke zajmują na oesie miejsca w czołowej ósemce.

OS16 – Forêt de Saverne 1 (19,36 km). Sébastien Ogier, jadący jak pierwszy, wygrywa pierwszy przejazd odcinka Forêt de Saverne. Mads Østberg po dobrej jeździe jest czwarty, a Kris Meeke trzecim czasem potwierdza pozycję zajmowaną w klasyfikacji generalnej.

OS17 – Forêt de La Petite Pierre 2 (12,33 km). Pierwsza wygrana oesowa Madsa Østberga w rajdzie rozgrywanym na nawierzchniach w 100% asfaltowych. Norweg kończy przejazd dwunastokilometrowego odcinka przed Thierrym Neuville i Elfynem Evansem. Thierry Neuville awansuje na dziewiąte miejsce, które odbiera Bryanowi Bouffier. Kris Meeke jest wolniejszy od swego kolegi z zespołu o 6 sekund.

OS18 – Power Stage Forêt de Saverne 2 (19,36 km). Sébastien Ogier zalicza najlepszy czas i dopisuje do swojego konta trzy dodatkowe punkty za wygranie Power Stage. Miejsca drugie i trzecie zajmują Elfyn Evans i Jari-Matti Latvala. Latvala wygrywa swój pierwszy rajd asfaltowy, pokonując Andreasa Mikkelsena i Krisa Meeke. Mads Østberg, czwarty na Power Stage, kończy Rajs na siódmym miejscu, awansując wskutek wypadnięcia z drogi Roberta Kubicy.

 

Klasyfikacja generalna Rajdu Francji po Etapie 1:

  1. Jari-Matti Latvala / Miikka Anttila (Volkswagen Polo R WRC)
1:01:42,9
  1. Andreas Mikkelsen / Ola Floene (Volkswagen Polo R WRC)
+8,2
  1. Kris Meeke / Paul Nagle (DS 3 WRC)
+23,1
  1. Dani Sordo / Marc Marti (Hyundai i20 WRC)
+51,2
  1. Mads Østberg / Jonas Andersson (DS 3 WRC)
+1:01,9
  1. Mikko Hirvonen / Jarmo Lehtinen (Ford Fiesta RS WRC)
+1:02,9
  1. Robert Kubica / Maciej Szczepaniak (Ford Fiesta RS WRC)
+1:04,7
  1. Bryan Bouffier / Xavier Panseri (Hyundai i20 WRC)
+1:45,7
  1. Martin Prokop / Jan Tomanek (Ford Fiesta RS WRC)
+2:24,1
  1. Elfyn Evans / Daniel Barritt (Ford Fiesta RS WRC)
+2:28,1…

 

Klasyfikacja generalna Rajdu Francji po Etapie 2:

  1. Jari-Matti Latvala / Miikka Anttila (Volkswagen Polo R WRC)
2h06:40,4
  1. Andreas Mikkelsen / Ola Floene (Volkswagen Polo R WRC)
+28,0
  1. Kris Meeke / Paul Nagle (DS 3 WRC)
+53,7
  1. Dani Sordo / Marc Marti (Hyundai i20 WRC)
+1:41,7
  1. Robert Kubica / Maciej Szczepaniak (Ford Fiesta RS WRC)
+1:42,6
  1. Mikko Hirvonen / Jarmo Lehtinen (Ford Fiesta RS WRC)
+1:54,6
  1. Mads Østberg / Jonas Andersson (DS 3 WRC)
+3:04,6
  1. Elfyn Evans / Daniel Barritt (Ford Fiesta RS WRC)
+3:16,8
  1. Bryan Bouffier / Xavier Panseri (Hyundai i20 WRC)
+3:47,0
  1. Thierry Neuville / Nicolas Gilsoul (Hyundai i20 WRC)
+4:03,0…

 

Końcowa, nieoficjalna klasyfikacja generalna Rajdu Francji (meta):

  1. Jari-Matti Latvala / Miikka Anttila (Volkswagen Polo R WRC)
2h38:19,1
  1. Andreas Mikkelsen / Ola Floene (Volkswagen Polo R WRC)
+44,8
  1. Kris Meeke / Paul Nagle (DS 3 WRC)
+1:05,3
  1. Dani Sordo / Marc Marti (Hyundai i20 WRC)
+1:48,7
  1. Mikko Hirvonen / Jarmo Lehtinen (Ford Fiesta RS WRC)
+2:00,7
  1. Elfyn Evans / Daniel Barritt (Ford Fiesta RS WRC)
+3:00,8
  1. Mads Østberg / Jonas Andersson (DS 3 WRC)
+3:02,5
  1. Thierry Neuville / Nicolas Gilsoul (Hyundai i20 WRC)
+4:08,4
  1. Bryan Bouffier / Xavier Panseri (Hyundai i20 WRC)
+4:12,9
  1. Martin Prokop / Jan Tomanek (Ford Fiesta RS WRC)
+6:07,5…

 

KLASYFIKACJA SEZONU 2014 Rajdowych Mistrzostw Świata FIA (po rundzie 11/13)

KIEROWCY:

  1. Sébastien Ogier 217 pkt
  2. Jari-Matti Latvala 190 pkt
  3. Andreas Mikkelsen 143 pkt
  4. Mikko Hirvonen 93 pkt
  5. Thierry Neuville 83 pkt
  6. Kris Meeke 82 pkt
  7. Mads Østberg 80 pkt
  8. Elfyn Evans 71 pkt…

PRODUCENCI:

  1. Volkswagen Motorsport 373 pkt
  2. Citroën Total Abu Dhabi World Rally Team 175 pkt
  3. M-Sport World Rally Team 164 pkt
  4. Hyundai Shell World Rally Team 157 pkt
  5. Volkswagen Motorsport II 127 pkt
  6. Jipocar Czech National Team 41 pkt
  7. RK M-Sport World Rally Team 25 pkt
  8. Hyundai Motorsport N 22 pkt

 

Następna rundą sezonu 2014 będzie Rajd Hiszpanii (23-26 października 2014).

 

 

źródło: Citroën Polska

Czytaj nas w Google News:
google news Wiadomości

Francuskie samochody

Olej do silnika 1.2 PureTech

Akcja Lucim

Citroën

Peugeot

Stellantis

Renault

Dacia

Alpine

Używany samochód od pierwszego właściciela?
Sprawdź najnowsze ogłoszenia

Zapisz się na nasz newsletter teraz!


trzy razy w tygodniu, wprost do Twojej skrzynki

Galeria

01. Citroen w Rajdzie Francji Wiadomości02. Citroen w Rajdzie Francji Wiadomości03. Citroen w Rajdzie Francji Wiadomości04. Citroen w Rajdzie Francji Wiadomości05. Citroen w Rajdzie Francji Wiadomości06. Citroen w Rajdzie Francji Wiadomości07. Citroen w Rajdzie Francji Wiadomości08. Citroen w Rajdzie Francji Wiadomości09. Citroen w Rajdzie Francji Wiadomości10. Citroen w Rajdzie Francji Wiadomości11. Citroen w Rajdzie Francji Wiadomości12. Citroen w Rajdzie Francji Wiadomości13. Citroen w Rajdzie Francji Wiadomości14. Citroen w Rajdzie Francji Wiadomości15. Citroen w Rajdzie Francji Wiadomości16. Citroen w Rajdzie Francji Wiadomości17. Citroen w Rajdzie Francji Wiadomości18. Citroen w Rajdzie Francji Wiadomości19. Citroen w Rajdzie Francji Wiadomości20. Citroen w Rajdzie Francji Wiadomości21. Citroen w Rajdzie Francji Wiadomości22. Citroen w Rajdzie Francji Wiadomości23. Citroen w Rajdzie Francji Wiadomości24. Citroen w Rajdzie Francji Wiadomości25. Citroen w Rajdzie Francji Wiadomości
0 0 głosy
Ocena artykułu
Tagi: DSSportCitroen
Udostepnij12Tweet8Udostepnij2
Krzysztof Gregorczyk

Krzysztof Gregorczyk

Pasjonat francuskiej motoryzacji. Autor największej ilości artykułów i wiadomości. Miłośnik jazdy po krętych drogach. Regularnie odwiedza targi motoryzacyjne, a jego testy samochodów należą do najdokładniejszych w Sieci. Nieustępliwy tropiciel nieścisłości i braku obiektywizmu w prasie motoryzacyjnej. :-)

Subskrybuj
Powiadom o
guest
guest
0 komentarzy
najstarszy
najnowszy oceniany
Komentarze inline
Zobacz wszystkie komentarze

Popularne teraz

  • renault scenic Wiadomości

    Nowy Renault Scenic za 42.900 zł? Tak, to oryginalna promocja marki w Polsce

    3080 udostępnienia
    Udostepnij 1232 Tweet 770
  • Używany Peugeot 508 II SW 2.0 BlueHDi od pierwszego właściciela. Przegląd krajowych ogłoszeń

    1383 udostępnienia
    Udostepnij 553 Tweet 346
  • Ile kosztuje najdroższa nowa Dacia Bigster z fabryczną instalacją LPG? Dwukolorowe nadwozie oraz szyberdach, maj 2025

    4462 udostępnienia
    Udostepnij 1785 Tweet 1116
  • Nowe Renault Clio TCe 90 z automatem. Ile kosztuje i co ma w wyposażeniu?

    1197 udostępnienia
    Udostepnij 479 Tweet 299

Testy samochodów

Renault Clio 3
Testy

Test: Renault Clio 1.5 dCi 70 KM – tysiąc kilometrów na jednym baku. Opinie, wady, zalety, plusy, minusy, spalanie.

autor Krzysztof Gregorczyk
2021-07-09
03. Renault Espace dCi 200 EDC Initiale Paris Wiadomości
Testy

Test: Renault Espace dCi 200 KM EDC Initiale Paris 2021 – ostatni z rodu. Mocny diesel z automatem i siedem miejsc. Opinie, wady, zalety, plusy, minusy, spalanie.

autor Krzysztof Gregorczyk
2020-03-16
renault koleos 2019 1 Wiadomości
Testy

Test: Renault Koleos FL Blue dCi 190 KM X-Tronic 4×4 – duży komfortowy SUV klasy biznes. Opinie, wady, zalety, plusy, minusy, spalanie.

autor Tomasz Nowicki
2021-02-28
peugeot 508 SW 31 Wiadomości
Testy

Test: Peugeot 508 SW 1.6 PureTech 180 KM EAT 8 – pomysł na rodzinne kombi klasy premium. Opinie, wady, zalety, plusy, minusy, spalanie.

autor Tomasz Nowicki
2019-09-07
01. Citroen C5 X PHEV 225 Shine Pack – jazda majestatyczna Wiadomości
Testy

Test: Citroën C5 X PHEV 225 KM Shine Pack – jazda majestatyczna. Opinie, wady, zalety, plusy, minusy, spalanie.

autor Krzysztof Gregorczyk
2022-12-31

Najnowsze komentarze

  • C5x7 - Citroën CX GTi Turbo – francuska definicja prędkości i komfortu kontra BMW M535i i Rover Vitesse
  • Edek - Giulia kochana w Polsce. Jesteśmy czwartym rynkiem tego modelu Alfy Romeo na świecie
  • Edek - Giulia kochana w Polsce. Jesteśmy czwartym rynkiem tego modelu Alfy Romeo na świecie
  • Anonimowo - Nowy dyrektor generalny marki Citroën. Stanowisko obejmuje Xavier Chardon
  • Daniel - Dacia Jogger kontra Toyota Proace City Verso i Ford Tourneo Connect. Który samochód wygrał?
  • Anonimowo - Nowy dyrektor generalny marki Citroën. Stanowisko obejmuje Xavier Chardon
  • Anonimowo - Części samochodu, które kosztują majątek. Naprawa lub wymiana może poważnie nadszarpnąć budżet

Zobacz też

Znów nagroda dla Citroëna

Opel prezentuje nowe kultowe logo „Blitz”

Miss Słowacji 2023 będzie jeździć luksusowym samochodem DS Automobiles

  • Reklama
  • Redakcja
  • Kontakt
  • Współpraca
  • Organizujesz zlot?

Francuskie samochody
Francuskie.pl.pl - Dziennik Motoryzacyjny. Piszemy o markach Alpine | Citroen | Dacia | DS Automobiles | Fiat | Jeep | Nissan | Opel | Peugeot | PSA | Renault | Stellantis. Copyright © 2004 - 2024 Francuskie.pl. wydawca LiveLink sp.z o.o. Wszelkie prawa zastrzeżone. Kopiowanie części lub całości bez zgody wydawcy zabronione.
Kontakt w sprawie reklamy: [email protected]
Kontakt z redakcją: [email protected]

Witam ponownie!

Zaloguj się

Zapomniane hasło?

Odzyskaj hasło

Wpisz nazwę użytkownika lub adres by uzyskać hasło

Zaloguj się
Brak wyników
temu
  • Reklama
  • Wiadomości
    • Renault
    • Citroen
    • Peugeot
    • Różne
    • Opel
    • DS Automobiles
    • Stellantis
    • Dacia
  • Testy
    • Alpine – testy i opinie
    • Citroen – testy i opinie
    • Dacia – testy i opinie
    • DS – testy i opinie
    • Peugeot – testy i opinie
    • Opel – testy i opinie
    • Renault – testy i opinie
    • Stellantis – testy i opinie
  • Historia
    • Nieznane, niszowe, zapomniane
    • Artykuły o historii i motoryzacji
    • Historia Citroena
    • Historia Peugeot
  • Wyprawy
    • Australia
    • Brazylia
    • Europa
    • Indie
    • Krym
    • Nowa Zelandia
    • Rumunia Dacią Duster
    • Turcja
  • Używane
  • Przegląd Prasy
wpDiscuz
0
0
Skomentuj, podziel się swoją opiniąx
()
x
| Odpowiedz