Wyniki marki Peugeot we Francji na koniec kwietnia 2019 roku

6 14

Bardzo lakoniczny komunikat wydała marka Peugeot na temat wyników sprzedaży osiągniętych na koniec kwietnia 2019 roku. Parę suchych danych, niezbyt konkretnych, ale najważniejsze fakty są takie:

– Peugeot jest liderem sprzedaży na rynku francuskim w kwietniu 2019 roku;

– marka jest również liderem sprzedaży samochodów osobowych zarówno w kanale dystrybucji do klientów indywidualnych, jak i w kanale B2B;

– na koniec kwietnia 2019 roku dwa pojazdy marki Peugeot znalazły się w pierwszej piątce najchętniej kupowanych samochodów we Francji; to Peugeot 208 i Peugeot 3008; nie podano niestety, na których oba auta uplasowały się miejscach;

– trzy pojazdy marki sygnowanej kroczącym lwem były w kwietniu liderami sprzedaży w swoich segmentach; to Peugeot 308, Peugeot 3008 i Nowy Peugeot 508;

– zarówno w kwietniu, jak narastająco od początku roku, Peugeot jest liderem francuskiego rynku SUV-ów;

– wzrósł (acz nie podano ani o ile, ani do jakiej wartości) rynkowy udział Peugeota w segmencie lekkich samochodów użytkowych.

 

 

Krzysztof Gregorczyk

Galeria

Jeśli na powyższej liście nie ma Twojego wydarzenia zajrzyj tutaj

polecamy

Może ci się spodobać również
avatar
4 Wątki komentarzy
2 Odpowiedzi na wątki
0 Obserwujący
 
Komentarz z największą ilością reakcji
Najciekawszy wątek komentarza
5 Autorzy komentarzy
AczkolwiekDawidRomanRobertTommo66 Autorzy ostatnich komentarzy
  Subskrybuj  
najnowszy najstarszy oceniany
Powiadom o
Tommo66
Gość
Tommo66

Nie podano tego, nie podano tamtego, czeski film jednym słowem. Co to za namiastka dziennikarstwa ? Panie Krzysztofie, proszę o podwyższenie poziomu profesjonalizmu. Wystarczy, że „Redakcja” systematycznie dołuje.

Robert
Gość
Robert

Również uważam że wygląda to słabo. Artykuł o sprzedaży a ani jednej danej liczbowej. Ot tak aby coś napisać

Roman
Gość
Roman

Nie można obwiniać Red. Krzysztofa, że podał to co podał. Wszak opiera się na oficjalnej informacji najpewniej przygotowanej przez dział PR Peugeota, a że tamci specjaliści podali takie a nie inne informacje, to chyba można tylko spekulować dlaczego. Wg mnie albo są leniwi i nie chciało im się bardziej konkretnie coś napisać, albo przygotowywują jakiś komunikat- niespodziankę o znakomitych wynikach sprzedaży marki z kroczącym lwem i tylko są w trakcie jej opracowywania bo będzie bardzo długa i wyczerpująca lub też przygotowywują komunikat o dużych sukcesach ale……… (tu można wypisywać o różnych obiektywnych przyczynach, które niestety nie pozwoliły osiągnąć w pełni… Czytaj więcej »

Aczkolwiek
Gość
Aczkolwiek

Leniwe pierogi w tej „marce”

Dawid
Gość
Dawid

A na temat Polski? Jak nie tu to gdzie mogę spr?

Roman
Gość
Roman

Nic nie stoi na przeszkodzie aby przeczytać informacje podawane cyklicznie przez Instytut Badań Rynku Motoryzacyjnego SAMAR. Są powszechnie dostępne i dotyczą wszystkich marek samochodów obecnych w sprzedaży w Polsce zarówno takich o których niektórzy (niektóry?) albo też automatyczny bot twierdzi, że jest z nich bardzo (mega) zadowolony, bo sam akurat jeździ tylko tymi trzema markami samochodów (zapewne naraz?) i serwisy tych marek są najlepsze, a także innych marek zarówno tych bardziej popularnych (opisywanych na francuskie.pl) ale też i tych najbardziej ekskluzywnych. W informacjach IRBM Samar zawarte jest pełne kompendium wiedzy na temat rynku motoryzacyjnego w Polsce. Warto tam nieraz zaglądnąć!