Peugeot: 1.097.750 sztuk sprzedanych w 2024 roku
Marka Peugeot liderem w Europie:
– w segmencie B w grupie elektrycznych hatchbacków dzięki modelowi Peugeot e-208
– w segmencie elektrycznych lekkich pojazdów użytkowych dzięki modelom Peugeot e-Partner, Peugeot e-Expert i Peugeot e-Boxer.
Elektromobilność (BEV + PHEV + MHEV): 35% samochodów Peugeot zarejestrowanych w krajach EUR29 to pojazdy zelektryfikowane
Potwierdzony awans w kierunku wyższego segmentu rynku dzięki premierom Peugeot e-3008, Peugeot e-5008 i Peugeot e-408. Zebrano już ponad 100.000 zamówień na modele Peugeot 3008 i e-3008 od momentu ich debiutu.
Globalna sprzedaż Peugeot poza Europą stanowi 25,1% całkowitej sprzedaży marki
W wymagającej i konkurencyjnej sytuacji, jak miała miejsce w 2024 roku, sprzedaż pojazdów elektrycznych w Europie wzrosła o 8% w porównaniu do 2023 roku. W tym okresie Peugeot ponad dwukrotnie zwiększył liczbę zamówień na samochody elektryczne. Marka Peugeot nadal dominuje w segmencie elektrycznych samochodów miejskich ze swoim modelem Peugeot e-208, a także w segmencie elektrycznych lekkich pojazdów użytkowych. Te doskonałe wyniki przybliżają nas do celu, jakim jest zdobycie pozycji lidera w segmencie pojazdów elektrycznych na rynku europejskim.
źródło: Stellantis Polska
Najnowsze komentarze