Ta faza produkcji zbiega się w czasie z premierą trzydrzwiowej wersji oraz wersji z bardzo ekonomicznym silnikiem 1,6 HDi, kóry emituje do atmosfery nie więcej niż 120g dwutlenku węgla na kilometr.
308, w produkcji którego stawia się bardzo duży nacisk na jakość wykonania, zaczyna zdobywać najważniejsze dla całej marki rynki. Został bardzo ciepło przywitany w Niemczech, gdzie otrzymał nagrodę Złotej Kierownicy.
Dziś Peugeot 308, który jest produkowany w Mulhouse i Sochaux, jest wytwarzany w ilości 1.400 sztuk dziennie i już niedługo będzie dostępny na rynkach pozaeuropejskich (jeszcze pod koniec 2007 roku).
Od wiosny 2008 roku, wersja hatchback 308-ki będzie oferowana w nowych wariantach stylistycznych nadwozia, niespotykanych dotychczas w autach kompaktowych.
oprac. Grzegorz Różycki
Najnowsze komentarze