czwartek, 26 maja, 2022
Francuskie.pl - Dziennik Motoryzacyjny
Reklama
  • Kontakt
  • Organizujesz zlot?
  • Współpraca
  • Redakcja
Francuskie.pl - Dziennik Motoryzacyjny
Brak wyników
temu
  • REKLAMA
  • Wiadomości
    • Alpine
    • Citroen
    • Dacia
    • DS
    • Nissan
    • Opel
    • Peugeot
    • PSA
    • Renault
    • Różne
  • Testy
    • Alpine – testy i opinie
    • Citroen – testy i opinie
    • DS – testy i opinie
    • Dacia – testy i opinie
    • Peugeot – testy i opinie
    • Renault – testy i opinie
  • Przeglądy Prasy
  • Historia
    • Artykuły o historii motoryzacji
    • Historia Citroena
    • Historia Peugeot
    • Historia Renault
  • Wydarzenia
  • Wyprawy
    • Australia
    • Europa
    • Krym
    • Nowa Zelandia
    • Turcja
  • Katalog
    • Alpine
      • Alpine A110
    • Citroen
      • Citroen C1
      • Citroen C2
      • Citroen C3
      • Citroen C3 Aircross
      • Citroen C3 Picasso
      • Citroen C4
      • Citroen C4 Picasso
      • Citroen C4 Cactus
      • Citroen C5
      • Citroen C5 Aircross
      • Citroen C6
      • Citroen C-Elysee
      • Citroen Berlingo
    • Dacia
      • Dacia Dokker
      • Dacia Duster
      • Dacia Lodgy
      • Dacia Logan
      • Dacia Sandero
    • DS Automobiles
      • DS3
      • DS3 Crossback
      • DS4
      • DS5
      • DS7 Crossback
    • Peugeot
      • Peugeot 108
      • Peugeot 208
      • Peugeot 2008
      • Peugeot 301
      • Peugeot 308
      • Peugeot 3008
      • Peugeot 508
      • Peugeot 5008
      • Peugeot Expert
      • Peugeot Partner
      • Peugeot Traveller
    • Renault
      • Renault Clio
      • Renault Captur
      • Renault Espace
      • Renault Fluence
      • Renault Kadjar
      • Renault Kangoo
      • Renault Koleos
      • Renault Megane
      • Renault Talisman
      • Renault Scenic
      • Renault Trafic
      • Renault Twingo
      • Renault Twizy
      • Renault Zoe
  • Kontakt
Francuskie.pl - Dziennik Motoryzacyjny
Brak wyników
temu
Główna Wiadomości DS

Wywiad z Beatrice Foucher. „DS Automobiles to coś znacznie więcej niż samochód”

Tomasz Nowicki autor Tomasz Nowicki
2022-01-15
w DS, Wiadomości
Czas czytania 4 minut
88 6
2
80
UDOSTĘPNIEŃ
268
ODSŁON
UdostępnijTwitterPoleć

Zobacz również

Stellantis przyznał się do oszustwa i zapłaci 300 milionów dolarów kary w związku z dieselgate

Dacia na sprzedaż? Renault otrzymało propozycję stworzenia nowego podmiotu

Citroën AMI cieszy się dużym powodzeniem. Skąd ten sukces?

DS Automobiles to marka premium koncernu Stellantis, oferująca wyróżniające się, luksusowe samochody, takie jak SUV DS 7 Crossback, kompaktowy DS 4 czy limuzynę DS 9. Marka odniosła duży sukces w Europie a  jej najpopularniejszym modelem jest DS 7 Crossback. Obecnie pracuje nad rozwojem gamy modelowej.

Szefowa marki, Beatrice Foucher, udzieliła wywiadu francuskiemu serwisowi 20minutes.fr. Mówi w nim o umiejscowieniu marki w grupie Stellantis oraz wartościach, które determinują sukces i pozwalają rozwijać gamę.

Jak umiejscawia Pani markę DS w całym uniwersum Stellantis?

Wyróżniamy się w projektowaniu, doborze materiałów i rzemiośle. DS to znacznie więcej niż samochód. Jest to sztuka podróżowania. To francuskie know-how w przemyśle samochodowym jest unikalne.

Zobacz: DS 7 Crossback – redakcyjny test luksusowego SUVa 

Czy uważa Pani, że francuski luksus jest pojęciem, które przemawia do klientów?

Tak, ponieważ luksus nigdy nie był tak dobry jak dziś. Myślę, że wszystkie pokolenia są wrażliwe na doświadczenia, które mogą zaoferować marki luksusowe. Musimy oferować jak najciekawsze wrażenia i jak na razie to się udaje.

Zobacz: Salony DS Store w Polsce

Co Pani sądzi o sprzedaży samochodów w sieci?

Najpierw klienci muszą poznać markę DS Automobiles, wiedzieć co oferuje, zbudować sobie jej obraz. Dlatego potrzebne są nasze unikalne salony DS Store, gdzie można zobaczyć, dotknąć i wypróbować nasze luksusowe samochody. Salony DS są w centrum naszej strategii. Na razie nie przewidujemy więc sprzedaży on-line.

Jak wygląda kwestia elektryfikacji marki DS Automobiles? 

Europa nakłada na każdego producenta limit emisji CO2. Aby się do niej dostosować i uniknąć kar za emisję, produkujemy pojazdy elektryczne. Producenci wspierają inicjatywy zmierzające do rozbudowy sieci ładowania, bo to jest z korzyścią dla klientów.

Zobacz: Nowy DS 4 oczami dziennikarzy – najlepszy samochód jaki powstał

Béatrice Foucher jest dyrektorem generalnym marki DS Automobiles i została powołana do ścisłego zespołu zarządzającego koncernu Stellantis w styczniu 2021 roku. Dzięki 30-letniej pracy w dwóch dużych grupach, w działach Jakości, Planowania Produktu, Programowania, Rozwoju Talentów HR oraz Ogólnego Rozwoju Marki, zdobyła rozległe doświadczenia w branży motoryzacyjnej.

Jej kariera rozpoczęła się w 1990 roku w grupie Renault, jako Audit Quality Manager. Później pracowała w dziale Badań Klientów. Następnie przeszła do działu Planowania Produktu, gdzie kolejno zajmowała stanowiska Szefa Produktu, Dyrektora Gamy Górnej i w końcu Dyrektora Planowania Produktu w latach 2007-2012. Zarządzała rozwojem 5 marek. W ciągu tych 5 lat, Béatrice Foucher kierowała procesem umiędzynarodowienia oferty produktowej Grupy. W 2012 r. została Wiceprezesem Programu Pojazdów Elektrycznych, pilotując rozwój 4 produktów, dokonując wyborów technologicznych oraz kierując planowaniem i rentownością. W latach 2015-2019, objęła odpowiedzialność wiceprezesa ds. zarządzania talentami w grupie Renault.

W 2019 r. dołączyła do grupy PSA jako SVP of Talent Management, a już dwa lata później została mianowana dyrektorem generalnym DS Automobiles i członkiem Globalnego Komitetu Wykonawczego grupy PSA.

źródło: 20minutes.fr

Gorące wiadomości wprost na Twój e-mail


trzy razy w tygodniu, wprost do Twojej skrzynki

Galeria

5 2 głosy
Ocena artykułu
Tagi: DS Automobilesmanagement
Udostepnij32Tweet20Udostepnij6
Poprzedni

Nowy Renault Captur Coupé 2024. Zastąpi m.in. Megane

Następny

Dacia pozostanie przy silnikach spalinowych do końca. Ważna deklaracja szefa koncernu

Tomasz Nowicki

Tomasz Nowicki

Motoryzacją interesuje się od wczesnej młodości a Citroen, Peugeot i Renault od zawsze!

Następny

Dacia pozostanie przy silnikach spalinowych do końca. Ważna deklaracja szefa koncernu

Nowy luksusowy DS 4 oczami Austriaków: "Ten samochód jest czymś wyjątkowym"

Koronawirus wpłynie na rynek samochodów używanych

Niemal co drugie auto używane ma poważne usterki i nie powinno trafić do nowego właściciela

Subskrybuj
Powiadom o
guest
guest
2 komentarzy
najstarszy
najnowszy oceniany
Komentarze inline
Zobacz wszystkie komentarze
Facebook Twitter LinkedIn

Komentarze

  • adam - Citroën AMI cieszy się dużym powodzeniem. Skąd ten sukces?
  • Dikej - Citroën e-Berlingo – redaktor Spidersweb pojechał w trasę elektrycznym MPV i dziwi się, że miał mały zasięg, ale czy słusznie?
  • Grzech - Dealerzy Stellantis nie chcą kontynuować współpracy z koncernem w Polsce?
  • Norbert - Stellantis przyznał się do oszustwa i zapłaci 300 milionów dolarów kary w związku z dieselgate
  • Tomasz O - Stellantis przyznał się do oszustwa i zapłaci 300 milionów dolarów kary w związku z dieselgate
  • Anonimowo - Mazda 3 2.0 Skyactive 165 KM kontra Renault Mégane 1.3 TCe 160 KM. Który lepszy?
  • mare - Jak jeździć taniej? Ile gazu pali Renault Clio 1.0 TCe 100 KM z fabryczną instalacją LPG? Test na autostradzie i w mieście
  • Marcin ( ten co go kasują) - Citroën AMI cieszy się dużym powodzeniem. Skąd ten sukces?
  • Zeną - Dealerzy Stellantis nie chcą kontynuować współpracy z koncernem w Polsce?
  • Roman - Dealerzy Stellantis nie chcą kontynuować współpracy z koncernem w Polsce?


Aktualności ze świata motoryzacji

  • Stellantis przyznał się do oszustwa i zapłaci 300 milionów dolarów kary w związku z dieselgate
  • Salon samochodowy w Paryżu 1930: Citroën sensacją z zaskakującego powodu
  • Dacia na sprzedaż? Renault otrzymało propozycję stworzenia nowego podmiotu
  • Citroën AMI cieszy się dużym powodzeniem. Skąd ten sukces?
  • Dacia wprowadzi hybrydowy napęd w modelu Jogger. I tylko w nim, przynajmniej na razie
  • Renault wprowadza usługę samochodu na abonament dla firm czyli Mobilize. Ruszają pierwsze testy dla korporacji taksówek
  • Dealerzy Stellantis nie chcą kontynuować współpracy z koncernem w Polsce?
  • Ruszają zamówienia na gamę nowego Jeepa® Grand Cherokee 4xe Plug in Hybrid
  • UOKiK: Opel Crossland X do serwisu
  • Nowy Peugeot 308 i Opel Astra po crash-testach Euro NCAP. Dlaczego nie dostały 5 gwiazdek?


Redakcja

Francuskie.pl – Dziennik Motoryzacyjny
e-mail: [email protected]
00-028 Warszawa, ul. Bracka 20/28i

redaktor naczelny
Krzysztof Gregorczyk
[email protected]

Kontakt w sprawie reklamy (Advertising Contact)
[email protected]

 

 



Francuskie.pl.pl - Dziennik Motoryzacyjny o markach Alpine | Citroen | Dacia | DS Automobiles | Peugeot | Renault
Copyright © 2004 - 2020 Francuskie.pl. wydawca LiveLink sp.z o.o.
Wszelkie prawa zastrzeżone. Kopiowanie części lub całości bez zgody wydawcy zabronione

Brak wyników
temu
  • Reklama
  • Wiadomości
  • Testy
  • Historia
  • Wyprawy
  • Przegląd Prasy

Francuskie.pl.pl - Dziennik Motoryzacyjny o markach Alpine | Citroen | Dacia | DS Automobiles | Peugeot | Renault
Copyright © 2004 - 2020 Francuskie.pl. wydawca LiveLink sp.z o.o.
Wszelkie prawa zastrzeżone. Kopiowanie części lub całości bez zgody wydawcy zabronione

Witam ponownie!

Zaloguj się

Zapomniane hasło?

Odzyskaj hasło

Wpisz nazwę użytkownika lub adres by uzyskać hasło

Zaloguj się
wpDiscuz
2
0
Skomentuj, podziel się swoją opiniąx
()
x
| Reply
Na tej stronie wykorzystujemy ciasteczka. Używając jej, zgadzasz się na to.