poniedziałek, 23 maja, 2022
Francuskie.pl - Dziennik Motoryzacyjny
Reklama
  • Kontakt
  • Organizujesz zlot?
  • Współpraca
  • Redakcja
Francuskie.pl - Dziennik Motoryzacyjny
Brak wyników
temu
  • REKLAMA
  • Wiadomości
    • Alpine
    • Citroen
    • Dacia
    • DS
    • Nissan
    • Opel
    • Peugeot
    • PSA
    • Renault
    • Różne
  • Testy
    • Alpine – testy i opinie
    • Citroen – testy i opinie
    • DS – testy i opinie
    • Dacia – testy i opinie
    • Peugeot – testy i opinie
    • Renault – testy i opinie
  • Przeglądy Prasy
  • Historia
    • Artykuły o historii motoryzacji
    • Historia Citroena
    • Historia Peugeot
    • Historia Renault
  • Wydarzenia
  • Wyprawy
    • Australia
    • Europa
    • Krym
    • Nowa Zelandia
    • Turcja
  • Katalog
    • Alpine
      • Alpine A110
    • Citroen
      • Citroen C1
      • Citroen C2
      • Citroen C3
      • Citroen C3 Aircross
      • Citroen C3 Picasso
      • Citroen C4
      • Citroen C4 Picasso
      • Citroen C4 Cactus
      • Citroen C5
      • Citroen C5 Aircross
      • Citroen C6
      • Citroen C-Elysee
      • Citroen Berlingo
    • Dacia
      • Dacia Dokker
      • Dacia Duster
      • Dacia Lodgy
      • Dacia Logan
      • Dacia Sandero
    • DS Automobiles
      • DS3
      • DS3 Crossback
      • DS4
      • DS5
      • DS7 Crossback
    • Peugeot
      • Peugeot 108
      • Peugeot 208
      • Peugeot 2008
      • Peugeot 301
      • Peugeot 308
      • Peugeot 3008
      • Peugeot 508
      • Peugeot 5008
      • Peugeot Expert
      • Peugeot Partner
      • Peugeot Traveller
    • Renault
      • Renault Clio
      • Renault Captur
      • Renault Espace
      • Renault Fluence
      • Renault Kadjar
      • Renault Kangoo
      • Renault Koleos
      • Renault Megane
      • Renault Talisman
      • Renault Scenic
      • Renault Trafic
      • Renault Twingo
      • Renault Twizy
      • Renault Zoe
  • Kontakt
Francuskie.pl - Dziennik Motoryzacyjny
Brak wyników
temu
Główna Wiadomości Stellantis

„Wyznaczając nowe Tempo”: FIAT jest na szybkim pasie elektryfikacji

Krzysztof Gregorczyk autor Krzysztof Gregorczyk
2022-05-13
w Stellantis, Wiadomości
Czas czytania 9 minut
69 1
0
60
UDOSTĘPNIEŃ
200
ODSŁON
UdostępnijTwitterPoleć

Zobacz również

Norma Euro 7 to głupota. Renault wzywa do przemyślenia strategii ochrony środowiska

Brak części w fabryce w Trémery z powodu kradzieży. Pracownicy wynieśli 200 wtryskiwaczy

Fabryka Stellantis w Charleville odzyskuje ciepło i ogrzewa nimi pomieszczenia oraz domy

We wtorek wieczorem w czarującym „Alpemare Beach Club” w Toskanii odbyła się impreza zatytułowana „Setting a new Tempo” („Wyznaczając nowe Tempo”). Olivier Francois, dyrektor generalny marki FIAT i dyrektor globalny marketingu Stellantis, wraz z maestrem Andreą Bocellim i wschodzącą gwiazdą Matteem Bocellim, zaprezentowali nowego Fiata 500 „La Prima by Bocelli” oraz nowy system nagłaśniający JBL Premium Audio Mastered by Bocelli.

Spot reklamowy nowego Fiata 500 „La Prima by Bocelli”, z nową piosenką „TEMPO” Mattea Bocellego będącą ścieżką dźwiękową reklamy, został wyemitowany przy okazji Eurowizji 2022.

Teledysk do utworu „Tempo” Mattea Bocelliego w reżyserii William9 jest już dostępny na wszystkich platformach.

We wtorek wieczorem miało miejsce wydarzenie zatytułowane „Setting a new Tempo” („Wyznaczając nowe Tempo”), podczas którego zaprezentowano, że FIAT jest na szybkim pasie elektryfikacji oraz uczczono współpracę między włoską marką a rodziną Bocelli.

Gośćmi specjalnymi wieczoru był maestro Andrea Bocelli, Matteo Bocelli oraz nowy Fiat 500 „La Prima by Bocelli”, pierwszy i jedyny na świecie elektryczny samochód miejski wyposażony w technologię „Virtual Venues” („Wirtualnych miejsc”) firmy JBL.

Podczas tego wyjątkowego spotkania maestro Andrea Bocelli i jego syn, wschodząca międzynarodowa gwiazda, Matteo Bocelli, wystąpili razem na scenie, aby zaprezentować nowy singiel Mattea „Tempo”, który jest również ścieżką dźwiękową do spotu promującego nowego Fiata 500 „La Prima by Bocelli”.

Była to również okazja, aby przedpremierowo zobaczyć film dokumentalny o genezie wyrafinowanego systemu audio oraz spot reklamowy, w którym wykorzystano najnowszy singiel Mattea Bocellego „Tempo” (Capitol Records).

„Jesteśmy podekscytowani tym wydarzeniem zrealizowanym wspólnie z Andreą i Matteem Bocellim, wyjątkowymi ludźmi, dzięki którym ten wieczór jest niezwykły i z którymi stworzyliśmy wspaniały projekt. W ten oto sposób powstał nowy Fiat 500 „La Prima by Bocelli” oraz niezwykły system nagłośnieniowy klasy premium, stworzony dzięki absolutnemu słuchowi maestra Bocellego” – powiedział Olivier Francois, dyrektor generalny marki FIAT i dyrektor globalny marketingu Stellantis. – „A nowy singiel Mattea „Tempo” jest ścieżką dźwiękową reklamy telewizyjnej nowego samochodu. W przypadku nowego Fiata 500 „La Prima by Bocelli” nie zaprojektowaliśmy więc tylko samego samochodu. Zaprojektowaliśmy doświadczenie, piękne włoskie doświadczenie. Jest jednak jeden zasadniczy aspekt, który wyróżnia jazdę samochodem elektrycznym: cisza. Piękno, relaksujące piękno idealnie cichej kabiny, najlepsze miejsce, aby przemienić tę idealną ciszę w doskonały dźwięk, zaprojektowany dla samochodów elektrycznych. Poczujesz się jak na „złotym fotelu” w najlepszej operze. Jednym słowem, nie wprowadziliśmy samochodu do świata Bocellego, ale wprowadziliśmy świat Bocellego do naszej ikony”.

„Cieszę się z tej bezprecedensowej i odważnej współpracy” – oświadczył maestro Andrea Bocelli. – „Poszukiwanie piękna zawsze było moją główną inspiracją. Dzięki Fiatowi 500, światowej ikonie stylu, połączyliśmy siły, oferując nowe doświadczenie piękna i wielozmysłowej harmonii, a dzięki opracowaniu innowacyjnej technologii, każdej podróży będzie towarzyszył pożądany stan emocjonalny, a nasz wewnętrzny głos (bo przecież wszyscy śpiewamy w sercu) doświadczy bycia w teatrze, na scenie pod gołym niebem, w studiu nagraniowym… Jestem zaszczycony, że ten ekskluzywny model FIATA, 500, został nazwany moim imieniem, ale myślę, że równie dobrze mógłby nosić imię tych, którzy decydują się dążyć do piękna i urzeczywistniać je, siedząc za jego kierownicą”.

„Jestem głęboko zaszczycony, że mogę uczestniczyć w tej niesamowitej współpracy. Dziękuję marce FIAT za umożliwienie realizacji tego projektu i za niesamowity system nagłośnieniowy” – powiedział Matteo Bocelli. – „Dziękuję Tobie, Olivier i całemu niezwykłemu zespołowi, który przez wiele miesięcy ciężko pracował nad tym projektem. I podziękowania dla William9 i jego zespołu za niesamowitą i piękną pracę nad oficjalnym teledyskiem do „Tempo”, piosenki, którą współtworzyłem i na której bardzo mi zależy”.

„Nasza współpraca przy nowym Fiacie 500 czerpie z bogatego dziedzictwa JBL, aby tworzyć magiczne chwile dźwięku dziś i w przyszłości” – powiedział Christian Sobottka, prezes HARMAN Automotive. – „Mistrzostwo Andrei Bocellego w połączeniu z wiedzą JBL na temat akustyki doprowadziły do stworzenia wyjątkowego systemu nagłośnienia, który wnosi do życia siłę muzyki i wzmacnia przyjemność z jazdy”.

Wydarzenie to było również okazją, aby świętować sukcesy nowego Fiata 500. Ikona marki FIAT, która zdobyła do tej pory 30 międzynarodowych nagród i wyróżnień, jest najlepiej sprzedającym się elektrycznym samochodem miejskim w jedenastu krajach i drugim najlepiej sprzedającym się samochodem elektrycznym w każdym segmencie w Europie, ustępując jedynie Tesli. We Włoszech i Francji jest najlepiej sprzedającym się modelem elektrycznym w historii, a w Niemczech, na największym rynku samochodów elektrycznych w Europie, zajmuje drugie miejsce. Przyszłość „najcenniejszej perły w koronie marki” rysuje się w globalnych barwach, podążając drogą rozpoczętą w Europie, kontynuowaną następnie w Brazylii i Japonii.

Chcąc zwrócić większą uwagę na aspekty związane z przejściem na ekologię, FIAT nadaje nowe tempo swojej strategii elektryfikacji, przyspieszając drogę w kierunku coraz bardziej zrównoważonej przyszłości. Obecnie, dzięki wprowadzonym ostatnio na rynek hybrydowym wersjom modeli 500X i Tipo, włoska marka może pochwalić się całą zelektryfikowaną gamą. Do 2024 roku każdy nowy model FIATA w Europie będzie w pełni elektryczny, a od 2027 roku FIAT pożegna się z paliwami kopalnymi w Europie.

Świat maestra Bocellego w nowym Fiacie 500, dzięki czterem „Virtual Venues” („Wirtualnym miejscom”)

Cały świat Bocellego mieści się teraz w nowym Fiacie 500, dzięki zaawansowanej technologii „Virtual Venues” („Wirtualnych miejsc”) firmy JBL i doskonałemu słuchowi maestra Bocellego. Ekskluzywny system JBL Premium Audio Mastered by Bocelli zapewnia najbardziej wciągające wrażenia dźwiękowe. Obecnie najpopularniejszy tenor na świecie wybrał cztery idealne miejsca, w których występował, aby stworzyć własne „Virtual Venues” („Wirtualne miejsca”):

– Ustawienie „My Music Room” („Mój muzyczny pokój”) zmienia samochód w małą, komfortową przestrzeń z różnobarwnym i ciepłym dźwiękiem. Maestro wyjaśnia: „Moja ulubiona domowa przestrzeń muzyczna: relaksujący kokon, gdzie można cieszyć się doskonałością dźwięku”

– Ustawienie „My Recording Studio” („Moje studio nagrań”) daje „Akustykę mojego własnego studia: intymnej przestrzeni zaprojektowanej dla artystów, aby uchwycić perfekcję”

– Ustawienie „G. Verdi Opera House” („Opera G. Verdiego”) przenosi słuchaczy do pierwszego rzędu prestiżowej sali koncertowej, jaką jest teatr operowy im. Giuseppe Verdiego w Pizie. Maestro Bocelli powiedział: „Mój sceniczny debiut miał miejsce w Teatro Verdi w Pizie, jednym z najwspanialszych miejsc na świecie. Zmapowaliśmy go akustycznie, aby zapewnić wrażenia jak w Operze”

– „My Open-air Arena” („Moja arena na wolnym powietrzu”) odtwarza wrażenia i atmosferę typowe dla plenerowych występów na żywo: „Inspiracją dla tej akustyki był „Teatro del Silenzio”, moja własna arena na toskańskim wzgórzu, gdzie spokój natury gości czystą energię występów pod gołym niebem” – podsumowuje maestro.

Oprócz czterech ustawień zapewniających wyjątkowe doznania z odsłuchu, system JBL Premium Audio Mastered by Bocelli korzysta z funkcji systemu audio klasy premium, jak inteligentna regulacja głośności („Intelligent Speed Control Volume”), która dzięki zaawansowanemu algorytmowi utrzymuje żądany poziom odtwarzania muzyki i równowagę niskich częstotliwości przy każdej prędkości pojazdu. System obejmuje również zmienne korektory dźwięku zapewniające wyjątkowe wrażenia dźwiękowe niezależnie od tego, co dzieje się na zewnątrz, a także gwarantujące optymalne doznania dźwiękowe w każdej pozycji regulacji dachu.

Film dokumentalny

Spotkanie dwóch ikon, jednej muzycznej, drugiej motoryzacyjnej, to ogromne wyzwanie: połączenie estetyki nowego Fiata 500 „La Prima” z innowacyjnym systemem audio premium firmy JBL, idealnie dostrojonym i sprawdzonym przez włoskiego tenora Andreę Bocellego. W ten sposób powstał film dokumentalny, opowiadający o genezie czterech „Virtual Venues” nowego systemu audio w sugestywnym wywiadzie przeprowadzonym przez Oliviera Francois z maestro Andreą Bocellim. Ponadto, inżynierowie JBL szczegółowo omawiają system audio klasy premium, wyjaśniając sposób działania „Virtual Venues” („Wirtualnych Miejsc”). i rozwiązania techniczne, na których są oparte. Film, kończący się utworem „Tempo” Mattea Bocellego, został wyreżyserowany przez Ago Paniniego dla firmy produkcyjnej Movie Magic.

Nowy spot reklamowy nowego Fiata 500 „La Prima by Bocelli” z utworem „Tempo” Mattea Bocellego

Po oficjalnym przedpremierowym pokazie podczas imprezy, nowy spot reklamowy nowego Fiata 500 „La Prima by Bocelli” zadebiutował wczoraj wieczorem podczas konkursu piosenki Eurowizja 2022 w Turynie, którego oficjalnym partnerem krajowym jest marka FIAT, zapewniająca oficjalne samochody imprezy. Spot reklamowy, przygotowany przez agencję reklamową Leo Burnett, w reżyserii Williama9 dla firmy produkcyjnej Twister Film i wykorzystujący utwór „Tempo” Mattea Bocellego, opowiada historię czwórki przyjaciół, którzy podróżują wygodnie za kierownicą nowego Fiata 500 „La Prima by Bocelli”, słuchając utworu „Tempo” Mattea Bocellego. Reklamę zamyka gościnny występ Andrei Bocellego.

„Tempo” – nowy singiel Mattea Bocellego

Wydany w języku angielskim i hiszpańskim, z wersem po włosku, niesamowity utwór „Tempo”, oddający klimat letniej zabawy został napisany przez Matteo Bocellego wspólnie z Ido Zmishlanym, Nolan Sipe i Max Wolfgangiem i wyprodukowany przez Ido Zmishlanego. Błyskotliwy i pełen życia singiel pochodzi z debiutanckiego albumu Mattea Bocellego, który ukaże się w 2023 r. nakładem wytwórni Capital Records.

 

 

źródło: Stellantis Polska

Gorące wiadomości wprost na Twój e-mail


trzy razy w tygodniu, wprost do Twojej skrzynki

Galeria

0 0 głosy
Ocena artykułu
Tagi: 500elektryczny FiatFiat
Udostepnij24Tweet15Udostepnij4
Poprzedni

Szef Renault: zbyt wczesne przejście na napędy elektryczne może zaszkodzić środowisku

Następny

Alfa Romeo Giulia Quadrifoglio z nagrodą „Future Classic”

Krzysztof Gregorczyk

Krzysztof Gregorczyk

Pasjonat francuskiej motoryzacji. Autor największej ilości artykułów i wiadomości. Miłośnik jazdy po krętych drogach. Regularnie odwiedza targi motoryzacyjne, a jego testy samochodów należą do najdokładniejszych w Sieci. Nieustępliwy tropiciel nieścisłości i braku obiektywizmu w prasie motoryzacyjnej. :-)

Następny

Alfa Romeo Giulia Quadrifoglio z nagrodą „Future Classic”

Renault Clio Lutecia

Najpopularniejsze francuskie marki w Polsce po dziesięciu dniach maja 2022. Renault na czele

Citroën AMI na polskich drogach. Mimo krytyki ciągle znajduje nowych nabywców w naszym kraju

Subskrybuj
Powiadom o
guest
guest
0 komentarzy
Komentarze inline
Zobacz wszystkie komentarze
Facebook Twitter LinkedIn

Komentarze

  • Łukasz - Norma Euro 7 to głupota. Renault wzywa do przemyślenia strategii ochrony środowiska
  • Yaro - Silnikovoodoo czyli hejt na małe silniki. Dlaczego Polacy nie lubią litrowych jednostek turbo?
  • Paweł - Silnikovoodoo czyli hejt na małe silniki. Dlaczego Polacy nie lubią litrowych jednostek turbo?
  • Darek - Norma Euro 7 to głupota. Renault wzywa do przemyślenia strategii ochrony środowiska
  • wolny człowiek - Norma Euro 7 to głupota. Renault wzywa do przemyślenia strategii ochrony środowiska
  • Arek - Silnikovoodoo czyli hejt na małe silniki. Dlaczego Polacy nie lubią litrowych jednostek turbo?
  • Krzysztof - Dacia Jogger 1.0 TCe 110 KM Comfort. Dobrze i tanio? Wnioski z podróży – polemika
  • 308 sw 2022 - Peugeot 308, 3008 i 5008 mają nowe cenniki. 1.2 PureTech 130 w górę
  • 43443 - Test: Dacia Jogger z LPG – sposób na wygodne i tanie podróżowanie
  • Tak - Mazda 3 2.0 Skyactive 165 KM kontra Renault Mégane 1.3 TCe 160 KM. Który lepszy?


Aktualności ze świata motoryzacji

  • Test: Dacia Jogger z LPG – sposób na wygodne i tanie podróżowanie
  • Norma Euro 7 to głupota. Renault wzywa do przemyślenia strategii ochrony środowiska
  • Brak części w fabryce w Trémery z powodu kradzieży. Pracownicy wynieśli 200 wtryskiwaczy
  • Fabryka Stellantis w Charleville odzyskuje ciepło i ogrzewa nimi pomieszczenia oraz domy
  • Peugeot 308, 3008 i 5008 mają nowe cenniki. 1.2 PureTech 130 w górę
  • Ile kosztuje najtańsza Dacia z klimatyzacją? Sprawdzamy ceny popularnych modeli: Duster, Jogger i Sandero 2022
  • Kolejki w warsztatach zakładających instalacje LPG
  • Czy to nowy Citroën 2CV 2022?
  • Citroën ogłasza plany na swój pierwszy samochód elektryczny dla Indii
  • Silnikovoodoo czyli hejt na małe silniki. Dlaczego Polacy nie lubią litrowych jednostek turbo?


Redakcja

Francuskie.pl – Dziennik Motoryzacyjny
e-mail: [email protected]
00-028 Warszawa, ul. Bracka 20/28i

redaktor naczelny
Krzysztof Gregorczyk
[email protected]

Kontakt w sprawie reklamy (Advertising Contact)
[email protected]

 

 



Francuskie.pl.pl - Dziennik Motoryzacyjny o markach Alpine | Citroen | Dacia | DS Automobiles | Peugeot | Renault
Copyright © 2004 - 2020 Francuskie.pl. wydawca LiveLink sp.z o.o.
Wszelkie prawa zastrzeżone. Kopiowanie części lub całości bez zgody wydawcy zabronione

Brak wyników
temu
  • Reklama
  • Wiadomości
  • Testy
  • Historia
  • Wyprawy
  • Przegląd Prasy

Francuskie.pl.pl - Dziennik Motoryzacyjny o markach Alpine | Citroen | Dacia | DS Automobiles | Peugeot | Renault
Copyright © 2004 - 2020 Francuskie.pl. wydawca LiveLink sp.z o.o.
Wszelkie prawa zastrzeżone. Kopiowanie części lub całości bez zgody wydawcy zabronione

Witam ponownie!

Zaloguj się

Zapomniane hasło?

Odzyskaj hasło

Wpisz nazwę użytkownika lub adres by uzyskać hasło

Zaloguj się
wpDiscuz
0
0
Skomentuj, podziel się swoją opiniąx
()
x
| Reply
Na tej stronie wykorzystujemy ciasteczka. Używając jej, zgadzasz się na to.