W Wielkim Teście Salonów 2022, w którym tajemniczy klienci przetestowali salony sprzedaży aż 345 dilerów, wyróżnienie otrzymały aż 3 salony Grupy Pietrzak. Dwa z nich otrzymały tytuł bardzo dobrego salonu, a jeden salonu wzorowego.
Okazuje się, że w Polsce obsługa salonów samochodowych działa coraz lepiej a jakość obsługi klienta poprawia się. Jest to zarówno wynik wzrostu świadomości dealerów w zakresie obsługi klienta a także zmiany polityki importerów, którzy skrupulatnie oceniają salony.
Najnowszy test magazynu „Auto Świat” Grupa Pietrzak zdała z wyróżnieniem – tytuł wzorowego salonu przypadł Renault Rybnik, a tytuły bardzo dobrego salonu otrzymały Peugeot Katowice i Dacia Katowice. 72 audytorów zaangażowanych do realizacji testu w ciągu trzech miesięcy realizowało badania w całej Polsce. Tajemniczy klienci odwiedzili aż 345 salonów reprezentujących 24 marki samochodowe.
Wyniki rankingu są pozytywne i świadczą o rosnącej jakości obsługi w branży motoryzacyjnej. Okazuje się, że aż połowa odwiedzonych salonów zasłużyła bowiem na wyróżnienie, a dwudziestu z nich audytorzy przyznali maksymalną możliwą ilość punktów we wszystkich kategoriach.
Dla porównania, rok wcześniej na mapie Polski były tylko 3 takie „idealne” salony. Warto zauważyć, że nie wszyscy jednak ów test zdali – były salony, w których nikt nie interesował się klientem a obsługa zdawaje się być mocno znudzona swoją pracą. Tym bardziej więc należy docenić wyróżnienie dla Grupy Pietrzak, która okazała się tak skuteczna w dziedzinie jakości obsługi klienta.
Najnowsze komentarze
The Real Person!
The Real Person!