Od stycznia do lipca 2019 roku marka DS Automobiles sprzedała o 70,3% samochodów więcej niż w analogicznym okresie ubiegłego roku*. Do wyniku przyczyniła się bardzo dobra sprzedaż modelu DS 7 Crossback.
Wzrost na poziomie 70,3% pozwolił marce DS Automobiles na utrzymanie pozycji w TOP10 segmentu premium samochodów osobowych na polskim rynku. Do sukcesu przyczyniło się pozytywne przyjęcie przez klientów modelu DS 7 Crossback. Zaprezentowany po raz pierwszy w Genewie wiosną 2017 roku SUV jest pierwszym przedstawicielem drugiej generacji samochodów DS. Pojazd reprezentuje wszystkie idee, które stanowią o tożsamości marki: elegancję, awangardowy design, ekskluzywne wykończenie i najnowsze technologie.
Do oferty marki DS dołączył w tym roku crossover segmentu B – DS 3 Crossback. Model jest połączeniem elegancji, komfortu i technologii z najwyższej półki. Ten wyjątkowy samochód wyróżnia imponująca sylwetka, podkreślona przez liczne nowoczesne detale. Pierwsze egzemplarze DS 3 Crossback zostały już dostarczone polskim klientom.
Wraz z pojawieniem się nowego modelu, DS Automobiles otwiera nowy rozdział w swojej historii – erę elektryfikacji. Już wkrótce na rynku pojawi się nowy DS 3 Crossback w wersji E-TENSE, w 100% elektryczny samochód oraz hybryda typu plug-in – DS 7 Crossback E-TENSE.
DS Automobiles rozwija sieć dystrybucji: obecnie w Polsce samochody marki dostępne są w dedykowanych salonach DS Store w Krakowie, Katowicach i Warszawie. Wkrótce otwarte zostaną nowe lokalizacje.
Ofensywa produktowa DS Automobiles, a także rozwój sieci sprzedaży, stanowi solidny fundament dla kolejnych wzrostów i wzmocnienia marki DS w Polsce.
*Dane na podstawie rejestracji wg SAMAR
Źródło: Informacja prasowa DS Automobiles
Najnowsze komentarze