DS Automobiles, marka premium koncernu Stellantis, zanotowała w Europie duży wzrost sprzedaży we wrześniu. Miało na to wpływ wprowadzenie dwóch nowych modeli do oferty. DS Automobiles zaoferowało swoim klientom klasyczną limuzynę czyli model DS 9 oraz luksusowy kompakt, DS 4.
DS Automobiles to marka, która funkcjonuje na rynku od 2014 roku. Wyróżnia się designem oraz stylem, nawiązującym do najlepszych francuskich tradycji szkoły projektowania. Hasłem reklamowym DS jest duch awangardy, czyli odrzucenia dotychczasowych styl i stworzenia własnego świata, w którym dominować ma piękno, wyrafinowanie oraz luksus. I to się DS Automobiles w dużej mierze udało.
Największym sukcesem marki jak do tej pory jest DS 7 Crossback. Duży SUV oferowany jest z silnikami o mocach od 130 KM (diesel) i 180 KM (benzyna) do 300 KM (PHEV). Na zakup DS7 zdecydowało się do tej pory blisko 90 tysięcy osób w Europie. To bardzo dobry wynik i świetny prognostyk na przyszłość. DS Automobiles pracuje już nad nowym, jeszcze większym SUVem, DS 9 Crossback.
Bardzo dobrym przyjęciem cieszy się również nowy DS 4. Ten luksusowy kompakt został zaprojektowany od podstaw i oferuje m.in. aktywne komfortowe zawieszenie, sterowanie gestami czy zaawansowany system jazdy autonomicznej z takimi funkcjami jak półautomatyczne wyprzedzanie, dostosowanie prędkości na zakrętach oraz wcześniejsze zalecanie prędkości na podstawie znaków drogowych. W naszej redakcji wyjątkowo spodobał się DS 9, luksusowa limuzyna marki. Samochód jest piękny, komfortowy i mocno wyróżnia się na ulicy.
Sprzedaż DS Automobiles wzrosła we wrześniu 2021 r. aż o 9%. Na tle dużych spadków konkurencji to bardzo dobry wynik. Dla porównania Lexus spadł o 11%, BMW 17% a Mercedes aż o 50%.
źródło: Automotive News Europe
Najnowsze komentarze