Łączna sprzedaż Renault większa o 11%
Listopadowa sprzedaż samochodów osobowych Renault (1.785 samochodów) jest większa od sprzedaży z listopada 2007 roku o ponad 400 aut, a całkowita sprzedaż samochodów osobowych Renault w tym roku (17.920) wykazuje wzrost o prawie 20% w porównaniu do okresu styczeń-listopad 2007 roku (14.942). Sprzedaż samochodów dostawczych Renault w porównaniu do okresu styczeń-listopad 2007 roku jest niższa o 10%. Licząc razem samochody osobowe i dostawcze Renault, ich łączna sprzedaż w tym roku wzrosła już o 11% w porównaniu do tego samego okresu ubiegłego roku.
Dacia nie zwalnia tempa
Na uwagę zasługuje dalszy wzrost sprzedaży modeli z gamy Dacia (244 auta sprzedane w listopadzie br., czyli o 50 samochodów więcej niż w listopadzie 2007 roku) i ogólny wzrost sprzedaży Dacii w Polsce (2.101 samochodów od stycznia do listopada 2008 roku w porównaniu do 1.841 samochodów tym samym okresie roku 2007, co stanowi 14-procentowy wzrost sprzedaży Dacii na rynku polskim). Duży udział w tym wyniku ma model Sandero, którego sprzedaż tylko od lipca br., czyli od chwili wprowadzenia go na polski rynek, przekroczyła już sprzedaż modelu Logan.
Sukces nowych modeli
Sprzedaż modelu Thalia po wprowadzeniu na rynek Nowej Thalii odzyskuje ubiegłoroczny poziom sprzedaży, a sprzedaż Nowego Clio do końca listopada przekroczyła już całoroczny wynik ubiegłego roku. Także Clio GrandTour, które jest obecnie oferowane w specjalnej, promocyjnej cenie rocznika 2008, obniżonej o 3.500 zł, uzyskało miesięczny wynik sprzedaży na poziomie najlepszych miesięcy w tym roku. Zaufanie i uznanie nabywców dla Nowej Laguny skutkuje stałym wzrostem jej sprzedaży w stosunku do ubiegłego roku (2.148 sprzedanych aut, licząc razem wersję 5-drzwiową i GrandTour), co w porównaniu do sprzedaży jej poprzedniczki – 1.100 samochodów Laguna II w okresie styczeń-listopad 2007 roku – stanowi prawie dwukrotny wzrost zainteresowania klientów tym modelem. Warto zwrócić również uwagę na model Koleos, który od chwili debiutu na polskim rynku, w czerwcu br. znalazł już prawie 300 nabywców.
Promocje
Do końca roku promocjami wyprzedaży samochodów z rocznika 2008 objęta jest właściwie cała gama produktów Renault. Promocje obejmują m.in. : specjalną ofertę „Laguna bez VAT” oznaczającą upust w wysokości wartości podatku VAT (od 14.000 do ok. 20.000 zł) wybranych samochodów z 2008 roku oraz „Kangoo bez VAT” z upustami od 10.000 do ok. 13.000 zł. Promocyjne finansowanie do końca roku obejmuje ofertę kredytu 0% na okres 2 lat, kredytu 50/50 lub specjalnego, promocyjnego leasingu z 3 ratami gratis. Atrakcyjną ofertą jest też kredyt „Niska Rata” z pakietem bezpłatnych ubezpieczeń Allianz.
Źródło: Renault Polska
Najnowsze komentarze