Grupa PSA zamierza wprowadzić w ciągu najbliższych trzech lat 12 zupełnie nowych i odświeżonych modeli na rynek chiński. David Guerin, do niedawna szef Citroena i Peugeot w Polsce, został właśnie mianowany wiceprezesem generalnym marki Dongfeng Peugeot. Od wielu lat zajmował kluczowe stanowiska w grupie PSA.
Ostatnim modelem wprowadzonym na rynek chiński jest nowy Peugeot 408. Ten elegancki sedan powinien dobrze sprzedawać się w tamtejszych warunkach, bowiem sedany – w przeciwieństwie do Europy – są tutaj niezwykle popularne.
Celem grupy PSA jest osiągnięcie co najmniej 3% udziału w chińskim rynku. W 2017 roku sprzedano tam łącznie blisko 25 milionów aut osobowych oraz ponad 4 miliony aut dostawczych. 3% udział oznaczałby sprzedaż na poziomie 870.000 sztuk.
Najnowsze komentarze