Salon internetowy Renault Rosja został zdobywcą Grand Prix magazynu „Za ruliem” („Za kierownicą”) w 2021 roku w kategorii „Za nową rzeczywistość”. Uroczystość wręczenia nagród odbyła się 22. kwietnia w Sali Izwiestii.
Od prawie 5 lat ponad 65.000 osób zostało klientami internetowego salonu, a w 2020 roku sprzedaż w tym kanale wzrosła trzykrotnie. Projekt wielokrotnie zdobywał nagrody branżowe.
W 2020 roku wzrosło zainteresowanie kupujących narzędziami online. Renault Rosja było pierwszym producentem samochodów w kraju, który uruchomił salon internetowy w 2016 roku. Po raz pierwszy od czterech lat od otwarcia sprzedaż potroiła się i wyniosła 27.079 samochodów. W ubiegłym roku Renault Rosja jako pierwsza firma w segmencie masowym całkowicie przeniosła proces zakupu samochodu na własną platformę.
Dziś Renault Rosja oferuje szeroką gamę usług online, które pozwalają rozwiązać prawie każdy problem związany z zakupem lub konserwacją samochodu – od wyboru modelu po uzyskanie zgody na pożyczkę za pomocą usługi finansowania i zakup produktów serwisowych w pierwszym sklepie internetowym na rynku rosyjskim.
Zobacz także: Test: nowy Renault Captur E-Tech – z hybrydą wśród SUV-ów
Od prawie 5 lat na rynku rosyjskim w internetowym salonie sprzedano ponad 65.000 pojazdów. Projekt wielokrotnie był laureatem prestiżowych branżowych nagród – ogólnorosyjskiego otwartego konkursu internetowego „Golden Site” w kategorii „Strona dla marki i dealera transportu lotniczego / samochodowego / moto / wodnego” oraz dwukrotnie nagrody głównej za osiągnięcia w reklamie i marketingu w Rosji Effie Awards Rosja za zrównoważony sukces oraz transport i logistykę. W 2019 roku Renault Rosja zajęło również pierwsze miejsce w rankingu usług cyfrowych dla producentów samochodów przygotowanym przez agencję Markswebb. Celem badania było porównanie producentów samochodów oferowanych w Rosji według poziomu rozwoju usług internetowych.
Krzysztof Gregorczyk; zdjęcie: Renault Rosja
Najnowsze komentarze