• Najnowsze

Zakończenie ORLEN Baja Poland – wszystkie załogi Dacia Duster Cup 2019 na mecie

2019-09-02
Citroen C4

Tajemniczy Citroën C4 sfotografowany w Częstochowie

2021-02-25
Peugeot 308

Peugeot ujawnił nowe logo! Powrót do korzeni

2021-02-25

Grupa Renault i Faurecia łączą siły w dziedzinie magazynowania wodoru

2021-02-25

Nowy Citroën CC24 w przygotowaniu. Rozpoczęcie produkcji w 2022 roku

2021-02-25

Dacia pozostaje marką budżetową. Przystępne ceny, jeszcze lepszy stosunek kosztów do możliwości!

2021-02-25

Marki francuskie w Polsce – sprzedaż w dwóch pierwszych dekadach lutego 2021

2021-02-25
Peugeot logo

Peugeot zmienia logo. To nadejście „nowej ery”

2021-02-25

Citroën 2CV pick-up z 1984 roku szuka nowego właściciela

2021-02-25

Renault będzie produkować samochody dla Mitsubishi?

2021-02-25

Citroën C5 Exclusive 2.7 HDi – najbardziej komfortowy samochód klasy D?

2021-02-24
czwartek, 25 lutego, 2021
  • Reklama
  • Redakcja
  • Współpraca
  • Organizujesz zlot?
Francuskie.pl - Dziennik Motoryzacyjny
  • Wiadomości
    • TOP 100 Wiadomości
    • Alpine
    • Citroen
    • Dacia
    • DS
    • Nissan
    • Opel
    • Peugeot
    • PSA
    • Renault
  • Testy
    • TOP 100 – testy samochodów
    • Alpine – testy i opinie
    • Citroen – testy i opinie
    • DS – testy i opinie
    • Dacia – testy i opinie
    • Peugeot – testy i opinie
    • Renault – testy i opinie
  • Katalog samochodów
    • Alpine
      • Alpine A110
    • Citroen
      • Citroen C1
      • Citroen C2
      • Citroen C3
      • Citroen C3 Aircross
      • Citroen C3 Picasso
      • Citroen C4
      • Citroen C4 Picasso
      • Citroen C4 Cactus
      • Citroen C5
      • Citroen C5 Aircross
      • Citroen C6
      • Citroen C-Elysee
      • Citroen Berlingo
    • Dacia
      • Dacia Dokker
      • Dacia Duster
      • Dacia Lodgy
      • Dacia Logan
      • Dacia Sandero
    • DS Automobiles
      • DS3
      • DS3 Crossback
      • DS4
      • DS5
      • DS7 Crossback
    • Peugeot
      • Peugeot 108
      • Peugeot 208
      • Peugeot 2008
      • Peugeot 301
      • Peugeot 308
      • Peugeot 3008
      • Peugeot 508
      • Peugeot 5008
      • Peugeot Expert
      • Peugeot Partner
      • Peugeot Traveller
    • Renault
      • Renault Clio
      • Renault Captur
      • Renault Espace
      • Renault Fluence
      • Renault Kadjar
      • Renault Kangoo
      • Renault Koleos
      • Renault Megane
      • Renault Talisman
      • Renault Scenic
      • Renault Trafic
      • Renault Twingo
      • Renault Twizy
      • Renault Zoe
  • Wyprawy
    • Australia
    • Europa
    • Krym
    • Nowa Zelandia
    • Turcja
  • Historia
    • Artykuły o historii motoryzacji
    • Historia Citroena
    • Historia Peugeot
    • Historia Renault
  • Przeglądy Prasy
  • Artykuły
  • Wydarzenia
  • Dane techniczne
Brak wyników
temu
Francuskie.pl - Dziennik Motoryzacyjny
Brak wyników
temu
Główna Wiadomości Dacia

Zakończenie ORLEN Baja Poland – wszystkie załogi Dacia Duster Cup 2019 na mecie

Krzysztof Gregorczyk Krzysztof Gregorczyk
2019-09-02
w Dacia, Wiadomości
Czas czytania4min
20 1
0
20
UDOSTĘPNIEŃ
60
ODSŁON
UdostępnijTwitter

Zobacz również

Tajemniczy Citroën C4 sfotografowany w Częstochowie

Peugeot ujawnił nowe logo! Powrót do korzeni

Grupa Renault i Faurecia łączą siły w dziedzinie magazynowania wodoru

Uroczysta Ceremonia Mety Rajdu zakończyła ORLEN Baja Poland – rundę Pucharu Świata w Rajdach Terenowych Baja oraz Mistrzostw i Pucharu Polski. Zawody w Szczecinie były najwyższe rangą wśród imprez motorsportowych rozgrywanych w Polsce. Zwycięzcami klasyfikacji generalnej rajdu zostali Krzysztof Hołowczyc i Łukasz Kurzeja, którzy wyprzedzili Jakuba Przygońskiego z Timo Gottschalkiem i Władimira Wasiliewa z Konstantinem Żilcowem.

Duże powody do zadowolenia mają zawodnicy Dacia Duster Elf Cup 2019. Najtrudniejsze zawody w sezonie ukończyły wszystkie załogi. Całkowita długość rajdu wynosiła 550 kilometrów. Ustalona w sobotę klasyfikacja Dacia Duster Elf Cup 2019 uległa małym zmianom w niedzielę.

Maciej Grabowski z Adamem Biniędą utrzymali prowadzenie i wygrali rajd z ponad 21-minutową przewagą, a przy okazji zajęli trzecie miejsce w grupie S2 Rajdowego Pucharu Polski Samochodów Terenowych. Wojciech Musiał i Daniel Siatkowski popisali się szybką jazdą na ostatnim etapie i w wynikach końcowych zajęli drugie miejsce, wyprzedzając Piotra Perzanowskiego z Rafałem Pinkowskim, którzy spadli na najniższy stopień podium.

Ten rajd był najtrudniejszy w sezonie – mówił Maciej Grabowski. – Na tak długich dystansach trzeba odpowiednio rozkładać siły i nie przesadzać z prędkościami. Nasza taktyka się sprawdziła, a przy okazji osiągnęliśmy niezłe czasy. W Drawsku Pomorskim ważniejsza od prędkości była czysta jazda. W niedzielę mieliśmy na tyle komfortową sytuację, że nie musieliśmy przed nikim uciekać. Jesteśmy bardzo zadowoleni, tym bardziej że zdobywamy coraz więcej doświadczenia.

W Rajdowym Pucharze Polski Samochodów Terenowych zwyciężyli Michał Goczał z Szymonem Gospodarczykiem, wyprzedzając załogi: Tomasz Gołka/Filip Gołka i Tomasz Kobyłecki/Michał Pawłowski.

Wyniki po OS5 Dacia Duster Elf Cup 2019/ ORLEN Baja Poland:

1. Maciej Grabowski/Adam Binięda  5:10:43
2. Wojciech Musiał/ Daniel Siatkowski  5:32:24
3. Piotr Perzanowski/Rafał Pinkowski  5:33:06
4. Grzegorz Brzeziński/ Mieczysław Sobkiewicz  5:49:59
5. Tadeusz Rzeżuchowski/Wojciech Jermakow 5:53.56
6. Pascal Brodnicki/Ernest Górecki  5:56:05
7. Ewa Soroczyńska/ Roman Kiciński  6:28:24
8. Michał Cebula/Filip Chilarzewski  6:35:21
9. Magdalena Zając/Michał Ogórek  10:52:47
10. Konrad Sznajder/Tomasz Mroczek  24:37:51

Nagrodą główną dla zwycięskiej załogi cyklu Dacia Duster Elf Cup 2019 będzie wyjazd na rajd Dakar 2020 (w charakterze kibiców), a na zwycięzców poszczególnych rund czekają nagrody finansowe: I miejsce 3.000 zł, II miejsce 2.000 zł i III miejsce 1.000 zł. W ciągu sezonu zostanie rozegranych sześć rajdów, w których łączna długość odcinków specjalnych będzie miała około 1.400 km. Uczestnicy Dacia Duster Elf Cup 2019 są klasyfikowani także w Rajdowym Pucharze Polski Samochodów Terenowych w Grupie S2. Zawody są rozgrywane równolegle z Rajdowymi Mistrzostwami i Pucharem Polski Samochodów Terenowych oraz Pucharem Świata FIA Cross-Country (Szczecin).

Dacia Duster Elf Cup 2019 jest rozgrywany w ramach Rajdowego Pucharu Polski Samochodów Terenowych, z odrębną klasyfikacją i nagrodami finansowymi. Uczestnicy pucharu ścigają się identycznymi samochodami, mają zapewnione wsparcie serwisowe doświadczonych mechaników Overlimit i Hołowczyc Racing oraz mogą korzystać z rad Krzysztofa Hołowczyca. Rajdówki zostały zbudowane na bazie seryjnych aut z silnikami 1.5 dCi i startują w grupie S2, w której są dopuszczone ograniczone modyfikacje techniczne. Dzięki temu rywalizacja nie wymaga gromadzenia dużych budżetów. Sponsorem tytularnym pucharu jest marka Elf, a partnerem strategicznym Motrio. Partnerami mediowymi w sezonie 2019 są Onet i Przegląd Sportowy. Organizatorzy Dacia Duster Elf Cup to: Renault Polska, Polski Związek Motorowy, Overlimit Motors i Hołowczyc Racing.

www.daciadusterelfcup.pl
www.bajapoland.eu

 

 

źródło: Renault Polska

Galeria

Newsletter

0 0 głos
Ocena artykułu
Tagi: DaciaDusterrajdSport
Udostepnij9Tweet5Udostepnij1
Poprzedni

Tragiczna śmierć Anthoine’a Huberta – oświadczenie Renault Sport Racing

Następny

Citroen C5 Aircross na najbardziej stromej drodze świata

Krzysztof Gregorczyk

Krzysztof Gregorczyk

Pasjonat francuskiej motoryzacji. Autor największej ilości artykułów i wiadomości. Miłośnik szybkiej jazdy po krętych drogach. Regularnie odwiedza targi motoryzacyjne, a jego testy samochodów należą do najdokładniejszych w Sieci. Nieustępliwy tropiciel nieścisłości i braku obiektywizmu w prasie motoryzacyjnej. :-)

Następny
Citroen C5 Aricross

Citroen C5 Aircross na najbardziej stromej drodze świata

Peugeot 308 kontra Volkswagen Golf - który wygra? Stronniczy przegląd prasy: MOTOR nr 36/2019

Od 15 lat piszemy o motoryzacji francuskiej! Zaczęło się od marek Citroen, Peugeot i Renault

Subskrybuj
Powiadom o
guest
guest
0 komentarzy
Komentarze inline
Zobacz wszystkie komentarze

Kalendarium

Czerwiec 2021
Cze 04 - 06 2021

Amicale Citroën Pologne: zlot i parada klasyków nad morzem

Koszalin
Lipiec 2021
Lip 09 - 10 2021

Piknik Rodzinny Miłośników Pojazdów Zabytkowych w Tucholi

Tuchola
Lip 11 2021

XIX Wystawa Pojazdów Zabytkowych w Tucholi

Tuchola
Lip 15 - 18 2021

XIII Zlot Citroen Oldtimer Club Polska

Sierpień 2021
Sie 26 - 29 2021

VII Ogólnopolski Zlot Dacii

Sierpień 2022
17 Międzynarodowy Zlot Zabytkowych Citroenów Toruń 2022 (ICCCR 2022)
Sie 03 - 07 2022

17 Międzynarodowy Zlot Zabytkowych Citroenów Toruń 2022 (ICCCR 2022)

Toruń
Nie odnaleziono wydarzeń!

Reklama

Polecamy

  • serwis mechaniczny Renault Warszawa
  • serwis blacharsko-lakierniczy Renault Warszawa
  • Facebook Twitter

    Komentarze

    • Krzysztof Gregorczyk o Marki francuskie w Polsce – sprzedaż w dwóch pierwszych dekadach lutego 2021
    • Edzio o Tajemniczy Citroën C4 sfotografowany w Częstochowie
    • Lukasz o Marki francuskie w Polsce – sprzedaż w dwóch pierwszych dekadach lutego 2021
    • Nick o Tajemniczy Citroën C4 sfotografowany w Częstochowie
    • Anonimowo o Citroën C5 Exclusive 2.7 HDi – najbardziej komfortowy samochód klasy D?
    • Anonimowo o Tajemniczy Citroën C4 sfotografowany w Częstochowie
    • Darek o Test: Peugeot 508 SW 1.6 PureTech po przejechaniu 10.000 km. Subiektywna opinia czytelnika
    • Anonimowo o Peugeot ujawnił nowe logo! Powrót do korzeni
    • Obiektywny o Peugeot ujawnił nowe logo! Powrót do korzeni
    • Michał o Peugeot ujawnił nowe logo! Powrót do korzeni


    Aktualności ze świata motoryzacji

    • Tajemniczy Citroën C4 sfotografowany w Częstochowie
    • Peugeot ujawnił nowe logo! Powrót do korzeni
    • Grupa Renault i Faurecia łączą siły w dziedzinie magazynowania wodoru
    • Nowy Citroën CC24 w przygotowaniu. Rozpoczęcie produkcji w 2022 roku
    • Dacia pozostaje marką budżetową. Przystępne ceny, jeszcze lepszy stosunek kosztów do możliwości!
    • Marki francuskie w Polsce – sprzedaż w dwóch pierwszych dekadach lutego 2021
    • Peugeot zmienia logo. To nadejście „nowej ery”
    • Citroën 2CV pick-up z 1984 roku szuka nowego właściciela
    • Renault będzie produkować samochody dla Mitsubishi?
    • Citroën C5 Exclusive 2.7 HDi – najbardziej komfortowy samochód klasy D?


    Redakcja

    Francuskie.pl – Dziennik Motoryzacyjny
    e-mail: [email protected]
    00-028 Warszawa, ul. Bracka 20/28i

    redaktor naczelny
    Krzysztof Gregorczyk
    [email protected]

    Kontakt w sprawie reklamy
    [email protected]



    Francuskie.pl.pl - Dziennik Motoryzacyjny o markach Alpine | Citroen | Dacia | DS Automobiles | Peugeot | Renault
    Copyright © 2004 - 2020 Francuskie.pl. wydawca LiveLink sp.z o.o.
    Wszelkie prawa zastrzeżone. Kopiowanie części lub całości bez zgody wydawcy zabronione

    Brak wyników
    temu
    • Reklama
    • Wiadomości
    • Testy
    • Historia
    • Wyprawy
    • Przegląd Prasy
    • Artykuły
    • Dane techniczne

    Francuskie.pl.pl - Dziennik Motoryzacyjny o markach Alpine | Citroen | Dacia | DS Automobiles | Peugeot | Renault
    Copyright © 2004 - 2020 Francuskie.pl. wydawca LiveLink sp.z o.o.
    Wszelkie prawa zastrzeżone. Kopiowanie części lub całości bez zgody wydawcy zabronione

    Witam ponownie!

    Zaloguj się

    Zapomniane hasło?

    Utwór®z nowe konto

    Wypełnij, aby się zarejestrować

    Wszystkie pola wymagane Zaloguj się

    Odzyskaj hasło

    Wpisz nazwę użytkownika lub adres by uzyskać hasło

    Zaloguj się
    wpDiscuz
    0
    0
    Skomentuj, podziel się swoją opiniąx
    ()
    x
    | Reply
    Na tej stronie wykorzystujemy ciasteczka. Używając jej, zgadzasz się na to.