Citroën uruchamia sprzedaż samochodów on-line[1].
Dzięki współpracy z PSA Finance Polska klienci mogą zamówić nowy samochód oraz wybrać najlepszą dla siebie formę finansowania – zarówno dla firm, jak i dla klientów indywidualnych.
Oferta dotyczy samochodów dostępnych u dealerów, dzięki czemu klienci mogą odebrać nowe auto z salonu niemal od ręki.
W ramach oferty on-line dostępna jest szeroka gama samochodów marki Citroën – w tym także nowy Citroën C4.
Marka Citroën intensyfikuje swoje działania w Internecie. Po zaprezentowaniu nowych stron internetowych dla dealerów oraz uruchomieniu wirtualnego salonu sprzedaży samochodów dostawczych, kolejnym krokiem jest uruchomienie sprzedaży on-line samochodów osobowych – zarówno dla firm, jak i dla klientów indywidualnych, z wykorzystaniem finansowania oferowanego przez PSA Finance Polska.
Zwiększanie zakresu usług cyfrowych jest odpowiedzią na nowe trendy i potrzeby klientów. Zakup samochodu on-line to znaczne uproszczenie procesu zakupowego, zredukowanie formalności i ograniczenie czasu poświęconego na całą transakcję. W czasie pandemii COVID-19 to także zmniejszone ryzyko zakażenia – zarówno dla klientów, jak i dla pracowników sieci dealerskiej marki Citroën.
ODBIÓR OD RĘKI
Oferta sprzedaży on-line dotyczy samochodów już wyprodukowanych i dostępnych w salonach marki Citroën. Na stronie internetowej https://sklep.citroen.pl/ można wyszukać samochód, filtrując wyniki według wybranego przez klienta kryterium, np. modelu, specyfikacji czy lokalizacji dealera. Stronę zaprojektowano tak, by jak najbardziej ułatwić jej użytkownikom znalezienie interesującego ich auta w najbliższej dla nich lokalizacji, a także dobranie najlepszej metody finansowania.
Do tego celu służy intuicyjny kalkulator, który pozwala dobrać odpowiednie parametry – wysokość wpłaty wstępnej, okres finansowania czy roczny limit kilometrów – i obliczyć wysokość miesięcznej raty. Po wypełnieniu odpowiednich formularzy i przesłaniu skanów wymaganych dokumentów kupujący czeka już tylko na decyzję o przyznaniu finansowania. Cały proces uzyskiwania finansowania odbywa się zdalnie, bez konieczności drukowania na tym etapie papierowych dokumentów i formularzy. Promesa finansowania może zostać przyznana nawet już po kilku minutach. Klient jest zapraszany do salonu po odbiór samochodu i podpisanie ostatecznych dokumentów.
PEŁNA OFERTA
W ramach sprzedaży on-line można wybierać samochody spośród bogatej gamy modeli Citroëna. Dostępne jest pełna gama modelowa, w tym także nowy Citroën C4 oraz napędzany silnikiem elektrycznym Citroën ë-C4. Oba te samochody śmiało reprezentują segment kompaktowych hatchbacków, przyciągając uwagę niepowtarzalną, odważną stylistyką, łączącą cechy SUV-ów z elegancją i dynamiką hatchbacka. Dostępne są w czterech wersjach wyposażenia (Live Pack, Feel, Feel Pack i Shine) oraz z szeroką gamą nowoczesnych silników benzynowych i Diesla (C4) lub w 100 proc. elektrycznym silnikiem o mocy 136 KM (ë-C4).
System sprzedaży on-line pozwala skorzystać także z dodatkowych usług oferowanych przez Citroëna – m.in. pakietów ochrony pogwarancyjnej. Ponadto wszystkie kupione w ten sposób samochody są objęte dodatkowym, rocznym przedłużeniem gwarancji[2].
Klienci kupujący samochód on-line mogą skontaktować się z doradcami Citroëna za pośrednictwem telefonu, poczty elektronicznej i innych narzędzi on-line, takich jak Skype, WhatsApp czy Messenger. Klienci mogą też w każdej chwili odwiedzić autoryzowany salon marki, by tam dokończyć transakcję. Wszystkie punkty dealerskie Citroëna pozostają otwarte z zachowaniem zalecanych środków ostrożności i dodatkowych procedur higienicznych. Autoryzowane serwisy oferują klientom usługi posprzedażne, ponadto w większości punktów klienci mogą zamówić usługi serwisowe door-to-door.
Grupa Stellantis jest jednym z pierwszych producentów samochodów, którzy zdecydowali się na wprowadzenie sprzedaży on-line w naszym kraju. Portal www.sklep.citroen.pl w kolejnych miesiącach będzie rozwijany o kolejne funkcjonalności.
Citroën
Citroën jest od 1919 r. producentem szerokiej gamy samochodów. To marka popularna w najlepszym znaczeniu tego słowa. Jej podstawowym źródłem inspiracji są ludzie i ich styl życia. Świadczy o tym hasło „Inspired by You” i oferta samochodów łączących unikatowy design i wzorcowy komfort. Citroën wychodzi naprzeciw oczekiwaniom klientów między innymi poprzez stronę internetową Citroën Advisor czy miejski concept store „La Maison Citroën”. W 2020 r. Citroën sprzedał 720.000 samochodów w ponad 90 krajach.
źródło: Citroën Polska
[1] Zakup z finansowaniem PSA Finance, podpisanie umowy przez klienta odbywa się w salonie.
[2] Oferta obowiązuje do odwołania.
Najnowsze komentarze