Serdecznie gratulujemy Panu Markowi Kamińskiemu osiągnięcia celu wyprawy i niezwykłej wytrwałości. Cieszymy się, że Peugeot Polska mogła wspierać tę wyjątkową podróż, i że przemierzone kilometry podczas Zimowej Ekspedycji Wisła, to dopiero początek wspólnych działań Fundacji Marka Kamińskiego i Peugeot Polska – powiedział Xavier Crespin, dyrektor marketingu Peugeot Polska.
Podczas Zimowej Ekspedycji Wisła Marek Kamiński, sam, bez pomocy z zewnątrz, przepłynął 941 km Wisły, od jej źródeł do ujścia. Korzystał z przefiltrowanej wody z Wisły do picia i przygotowywania posiłków.
Zimowa Ekspedycja Wisła, której celem była promocja najdłuższej polskiej rzeki, przerosła oczekiwania organizatorów i samego uczestnika. Niemal na każdym kilometrze Wisły na Kamińskiego czekały tłumy. Mieszkańcy kolejnych miejscowości, przez które przepływał podróżnik, witali go owacjami. Obecność tak wielu osób nad Wisłą podczas mojego spływu jest niepodważalnym dowodem osiągniętego celu – mówił po zakończeniu Ekspedycji Marek Kamiński. – Wszystkie osoby, które wychodziły i wypływały mi naprzeciw robiły to spontanicznie. Jestem szczęśliwy, że chcieli mi towarzyszyć. – dodał.
Fundacja Marka Kamińskiego oraz Instytut jego imienia będą kontynuowały ideę promocji Wisły w ramach szerokiego projektu społeczno-edukacyjnego „Szlak Wisły”.
Peugeot Polska, jako jeden ze sponsorów Zimowej Ekspedycji Wisła, przekazał na potrzeby wyprawy dwa specjalnie przygotowane samochody: Peugeot Expert w wersji Premium z możliwością spania dla 2 osób (rozkładaną kanapą), blokiem kuchennym, niezależnym i programowanym ogrzewaniem postojowym Webasto oraz Peugeot Boxer 435 L2H2 z zamontowanym na dachu specjalny bagażnikiem umożliwiającym przewiezienie kajaka o długości 4,40 m.
Obaj specjalni wysłannicy Peugeot wspierali i ułatwiali ekipie technicznej oraz fotografikom przemieszczanie się wzdłuż trasy Zimowej Ekspedycji Wisła.
Najbardziej doceniliśmy pakowność, ogrzewanie postojowe i niezawodność. Po ponad 1200 kilometrach wspólnej jazdy możemy powiedzieć, że zaprzyjaźniliśmy się z Expertem i Boxerem – podsumował z uśmiechem przedstawiciel ekipy technicznej Zimowej Ekspedycji Wisła.
Peugeot
Peugeot jest jedyną marką, która rozwija ofertę zintegrowanego transportu globalnego realizowanego za pomocą samochodów osobowych, użytkowych, skuterów, rowerów oraz szerokiej oferty usług serwisowych. Obecny w 160 krajach, dzięki 10.000 punktom kontaktowym, Peugeot łączy na całym świecie wymagania techniczne i emocje. Silny dzięki 200-letniemu doświadczeniu, Peugeot odświeża w 2010 swoje linie stylistyczne i tożsamość wizualną, uzupełnia swoją ofertę transportową oraz potwierdza międzynarodowe ambicje. Marka kontynuuje swój rozwój dzięki kolejnym premierom: modelu RCZ, samochodu pozaseryjnego, modelu i0n, samochodu w 100% elektrycznego, modelu408 w Chinach oraz trzem nowym modelom przeznaczonym na rynki Ameryki Łacińskiej.
Fundacja Marka Kamińskiego
Organizuje pomoc dla dzieci z domów dziecka, rodzin zagrożonych oraz dzieci niepełnosprawnych i cierpiących na poważne, często nieuleczalne choroby. Jest inicjatorem i koordynatorem programów edukacyjnych i zajmuje się promocją działań proekologicznych. Do najważniejszych projektów realizowanych przez Fundację należą „Nadzieja dla serc” i „Klub Odkrywcy Dobra”. Do Klubu przystąpić może każdy i dzięki niewielkiej składce (10 zł miesięcznie) współfinansować turnusy rehabilitacyjne podopiecznym Fundacji. Ponadto członkowie Klubu uczestniczą w regularnych spotkaniach z Markiem Kamińskim. Fundacja Marka Kamińskiego jest organizacją pożytku publicznego, na rzecz której można przekazać 1% podatku dochodowego (KRS 0000133671). Więcej informacji na stronie www.kaminski.pl
Źródło: Peugeot Polska
Najnowsze komentarze