Nowy Citroën C3, który zadebiutuje oficjalnie na polskim rynku 22. listopada br., zdobył tytuł Złotej Kierownicy tygodnika Auto Świat w kategorii samochody małe i kompaktowe. Uroczysta gala podsumowująca ubiegłoroczną – 21. już edycję plebiscytu Złota Kierownica odbyła się 18. listopada.
Wyjątkowy tak jak Ty
Dotychczasowy Citroën C3 to bestsellerowy model, który od 2002 roku znalazł ponad 3,5 miliona nabywców. Nowy C3, swą barwną osobowością oraz świeżym i optymistycznym designem zrywa z utartymi kanonami w tym segmencie. Wyróżnia się niepowtarzalnym stylem i elementami graficznymi nadającymi mu dynamiczny i pewny wygląd. Odważną stylistykę dodatkowo wzmacniają liczne możliwości personalizacji. Wnętrze Nowego C3 zaprojektowano bez żadnych kompromisów pod względem komfortu tak, by każda trasa była mile spędzonym czasem. Samochód ten dysponuje także technologiami multimedialnymi na miarę naszych czasów, a wśród nich, po raz pierwszy na świecie, ConnectedCAM Citroën™. To pokładowa kamera HD umożliwiającą udostępnianie zdjęć i filmów.
Wyróżniony przez czytelników
Złota Kierownica to jeden z najbardziej prestiżowych europejskich plebiscytów motoryzacyjnych, który organizowany jest od 1976 roku. Przyznawane są w nim wyróżnienia dla najlepszych aut prezentowanych w danym roku, które znalazły uznanie w oczach czytelników. W Polsce plebiscyt organizowany jest od 2009 roku przez tygodnik „Auto Świat”. W plebiscycie, Nowy Citroën C3, który zdobył jeszcze przed debiutem na polskim rynku uznanie Czytelników pokonując między innymi Fiata Tipo oraz Renault Megane w ważnej kategorii samochodów małych i kompaktowych.
Ceny Nowego Citroëna C3 startują od 39.900 PLN.
Marka CITROËN
Citroën już od 1919 roku odgrywa istotną rolę w rozwoju samochodów i upowszechnieniu dostępu do nich, a jego modele stanowią konkretną i optymistyczną odpowiedź na wyzwania kolejnych epok. Obecnie o wartości modeli Citroën stanowią atrakcyjna stylistyka, komfort i użyteczne technologie, a także sprawna obsługa klientów w oparciu o przejrzyste zasady, których przykładem może być strona internetowa CITROËN ADVISOR prezentująca opinie klientów. Citroën posiada 10 tys. punktów sprzedaży oraz serwisów w ponad 90 krajach. W 2015 r. marka sprzedała blisko 1,2 miliona samochodów. Jest także zdobywcą 8 tytułów mistrza świata konstruktorów w Rajdowych Mistrzostwach Świata WRC oraz drugiego już tytułu mistrza świata konstruktorów WTCC FIA w 2015 r.
źródło: Citroën Polska
Najnowsze komentarze