Nowy kompaktowy SUV marki – Citroën C3 Aircross, który trafi do polskich salonów w listopadzie br., zdobył tytuł Złotej Kierownicy tygodnika AUTO ŚWIAT w kategorii małe SUVy. Uroczysta gala podsumowująca plebiscytu Złota Kierownica odbyła się w piątek, 27 października w Warszawie.
WYJĄTKOWY I KOMFORTOWY SUV
Citroën kontynuuje swą ofensywę modelową wprowdzając pierwszy z planowanych w najbliższym czasie modeli SUV. C3 Aircross jest kompaktowym, pełnym wyrazu modelem marki którego charakter odzwierciedlają liczne możliwości personalizacji, obejmujące 90 kombinacji wyglądu zewnętrznego i pięć możliwości wyboru tonacji wnętrza. Dzięki uniwersalnemu charakterowi, niespotykanie przestronnemu wnętrzu, o wyjątkowych możliwościach konfiguracji, oraz doskonałemu doświetleniu oraz dużemu prześwitowi – 17,5 cm i 12 dostępnym systemom wspomagania prowadzenia Citroën C3 Aircross wychodzi naprzeciw oczekiwaniom różnych użytkowników. Model C3 Aircross, stworzony w myśl programu „Citroën Advanced Comfort®”, zaprasza do podróży w komfortowych warunkach i zapewnia unikatowe doznania z jazdy, zgodnie z duchem wygody, z której słyną od lat modele Citroëna.
WYRÓŻNIONY PRZEZ CZYTELNIKÓW
Złota Kierownica to jeden z najbardziej prestiżowych europejskich plebiscytów motoryzacyjnych, który organizowany jest od 1976 roku. Przyznawane są w nim wyróżnienia dla najlepszych aut prezentowanych w danym roku, które znalazły uznanie w oczach czytelników. W Polsce plebiscyt organizowany jest od 2009 roku przez tygodnik AUTO ŚWIAT. W tegorocznej edycji plebiscytu, Nowy kompaktowy SUV, Citroën C3 Aircross, który zdobył jeszcze przed debiutem na polskim rynku uznanie czytelników pokonując między innymi Toyotę CH-R w bardzo konkurencyjnej ważnej kategorii małych SUV – ów.
„Citroën zmienia się w myśl nowego hasła marki Citroën Inspired by You. Zdobycie przez tak mało jeszcze znany polskim kierowcom model prestiżowego tytułu Złotej Kierownicy jest dowodem na to, że przyjęty jeszcze przez Citroëna C4 Cactus i Nowego C3 kierunek rozwoju podoba się polskim użytkownikom i zarazem potwierdzeniem przyjętego przez Citroëna myślenia, że najważniejszy jest człowiek i jego potrzeby oraz wygoda na co dzień” – powiedział po odebraniu nagrody, Tomasz Mucha – PR manager marek Citroën i DS.
O marce Citroën
Jako międzynarodowa marka motoryzacyjna działająca w centrum rynku masowego, Citroën kultywuje od roku 1919 wartości odwagi i kreatywności projektowania. Samochody Citroën, takie jak Nowy C3 i Nowy C3 Aircross, zdecydowanie wyróżniające się swoim stylem i gwarantujące użytkownikom relaks i przyjemność poprzez swój poziom komfortu i rozwiązań technicznych, wnoszą powiew świeżości do świata motoryzacji. Citroën jest marką popularną w najszlachetniejszym znaczeniu tego słowa: głównym źródłem jego inspiracji są ludzie i ich styl życia. Duch ten znajduje wyraz w maksymie „Inspired By You”. Innym jego przejawem jest dostarczanie klientom jedynych w swoim rodzaju doświadczeń w postaci korzystania z Citroën Advisor – forum opinii online oraz rozwiązań mobilnych, takich jak Citroën Rent & Smile oraz Citroën Earn & Drive. Posiadając 10 tysięcy punktów sprzedaży i obsługi posprzedażowej w prawie 80 krajach, Citroën sprzedał w roku 2016 ponad 1,1 mln egz. pojazdów. Marka zgromadziła także na swoim koncie osiem tytułów Rajdowego Mistrza Świata FIA Producentów, a w roku 2016 zdobyła po raz trzeci z rzędu tytuł mistrzowski w klasyfikacji producentów w Wyścigowych Mistrzostwach Świata Samochodów Turystycznych FIA.
źródło: Citroën Polska
Najnowsze komentarze