Renault po raz kolejny otrzymało Złoty Klucz Jakości – nagrodę za najlepszą obsługę klienta w ASO. Renault nieprzerwanie od sześciu lat utrzymuje pozycję lidera w jakości obsługi klienta w serwisie. Klucze Jakości zostały przyznane na podstawie badania Kantar Garage Quality Check 2019.
Jesteśmy dumni z tego, że niezmiennie utrzymujemy wysoki poziom obsługi w naszych serwisach. Pozytywne doświadczenie klienta na etapie użytkowania samochodu, również podczas obsługi serwisowej, to dla nas jeden z priorytetów w obszarze satysfakcji klienta – powiedział Tomasz Mróz, Dyrektor Wykonawczy Renault w Polsce.
Klucze Jakości to nagrody za najlepszą obsługę klienta w ASO, przyznawane co roku na podstawie wyników badania Garage Quality Check. To niezależny Audyt Jakości Obsługi Autoryzowanych Serwisów ASO realizowany przez zespół badań rynku motoryzacyjnego w Kantar Automotive. Jest to jedyne tego typu opracowanie dostępne na rynku polskim, zrealizowane na tak dużą skalę i tak szczegółowo opisujące branżę oraz stosowane standardy obsługi posprzedażowej.
Klucze Jakości zostały wręczone podczas siódmej konferencji motoryzacyjnej “BACK TO THE FUTURE”.
Podczas spotkania wręczono także nagrody laureatom tegorocznej edycji badania Wielki Test Salonów 2019, realizowanego wspólnie z tygodnikiem Auto Świat, w którym marka Renault zajęła drugie miejsce, a 16 salonów uzyskało status wzorowego bądź bardzo dobrego salonu (na 21 biorących w badaniu). Salony Renault uzyskały w teście średnią ocenę 94,6%!.
źródło: Renault Polska
Najnowsze komentarze