Jak się nieoficjalnie dowiadujemy, Iwona Bartosik, dotychczasowa szefowa sprzedaży flotowej i używanych samochodów w FCA Fiat Chrysler, obejmuje stanowisko szefa marki Citroën w Polsce. Zastąpi na tym stanowisku Sebastiana Domerackiego.
W całej Europie trwają zmiany na najważniejszych stanowiskach sieci Citroën, Opel i Peugeot w poszczególnych krajach. Proces reorganizacji związany jest m.in. ze zmianami po połączeniu koncernów PSA Peugeot Citroën oraz FCA Fiat Chrysler. Iwona Bartosik była już związana z francuski markami. Pracowała m.in. w Peugeot, w czasach gdy firma ta miała swoją siedzibę na Placu Bankowym w Warszawie. Później przeszła do Nissana by ostatecznie trafić do FCA. W środowisku motoryzacyjnym uchodzi za osobę zaangażowaną w swoją pracę i bardzo ambitną.
Przed nową szefową marki spore wyzwania. Odbudowa pozycji marki w Polsce, reorganizacja sieci sprzedaży, sprawy związane z nowymi umowami dealerskimi oraz szereg procesów wewnętrznych. Citroën ma dzisiaj bardzo dobrą ofertę produktową, niewątpliwym atutem jest nowy Citroën C4, ultrakomfortowy kompakt z obszernym i wygodnym wnętrzem i korzystną ceną.
Według naszych informatorów, Sebastian Domeracki, dotychczasowy szef Citroëna, otrzymał propozycję pozostania w Stellantis na innym stanowisku.
Citroën Polska nie potwierdził oficjalnie tych informacji.
Najnowsze komentarze