Citroën, firma z blisko wiekową tradycją, od zawsze była bardzo kreatywna, jeśli chodzi o reklamę. DS, marka z Citroëna się wywodząca, idzie tą samą drogą. Właśnie rozpoczyna kampanię reklamową w połączeniu z francuską linią lotniczą HOP!
Kampania związana jest z serią specjalną DS 3 Regions, którą wprowadzono do sprzedaży we Francji w drugiej połowie listopada. A że marka DS nie wyrzeka się inspiracji czerpanych z lotnictwa, to i nic dziwnego, że pojawił się pomysł wspólnego przedsięwzięcia.
Linia HOP! Obsługuje głównie połączenia regionalne, co idealnie wpisuje się w serię specjalną DS 3. Francuskie samochody promowane są już teraz na samolocie Bombardier CRJ 1000. Ale jeśli myślicie, że chodzi tylko o specjalne malowanie tej maszyny, to jesteście w błędzie. Podczas lotów, które odbywać się będą w marcu, zagłówki foteli tego samolotu będą cyklicznie zmieniane, bowiem będą zawierać emblematy tych regionów, które można zamówić w postaci naklejki na dach DS 3.
Oczywiście pojawią się też specjalne kampanie reklamowe DS 3 na kilku francuskich lotniskach (Orly, Lyon, Nantes, Toulouse, Bordeaux oraz Strasbourg).
„To wyjątkowe i komplementarne połączenie dwóch firm związanych z transportem regionalnym robi wielkie wrażenie. Nasze dwie francuskie firmy – HOP! i DS – bardziej niż kiedykolwiek mogą być dumne z takiego wyjątkowego przedsięwzięcia” – powiedziała Hélène Abraham, zastępczyni dyrektora generalnego HOP! ds. handlowych.
„Nowa marka samochodowa wysokiej klasy zrodzona we Francji jest dumna z tego partnerstwa dowodzącego naszego innowacyjnego podejścia do spraw komunikacji. Ta współpraca pozwala nam uzyskać jeszcze większy rozgłos dla naszych produktów, które są obiektami technologicznymi inspirowanymi aeronautyką” – dodał Arnaud Ribault, dyrektor ds. marketingu i sprzedaży światowej marki DS.
KG; zdjęcia: DS
Najnowsze komentarze