Reklama oraz polityka reklamowa serwisu Francuskie.pl

Francuskie.pl to najpopularniejszy serwis internetowy w Polsce, piszący o francuskiej motoryzacji, w tym o takich markach jak Citroen, DS, Dacia, Peugeot i Renault. Koszty funkcjonowania serwisu, w tym wspierania zlotów oraz innych wydarzeń, związanych z francuską motoryzacją, wyjazdów i relacji, pokrywają reklamy.

Miesięcznie mamy ponad 400.000 unikalnych odwiedzających, czytelniczek i czytelników, zainteresowanych francuską motoryzacją. Aktualne statystyki serwisu prezentuje on-line platforma Similarweb.

Wynik pomiędzy 1 a 31 grudnia 2019 roku było to 450 tysięcy unikalnych Czytelniczek i Czytelników oraz blisko 2 000 000 odsłon.


Nasi odwiedzający to osoby głównie z Polski oraz Polacy spoza granic naszego kraju, zainteresowani tym, co dzieje się w motoryzacji. Dużą część czytelników stanowią osoby związane z branżą motoryzacyjną oraz dziennikarze.

Francuskie.pl to przede wszystkim unikalna i wartościowa treść, dlatego bardzo dużą część naszego ruchu stanowią osoby, które szukały potrzebnych im informacji. Coraz większą część stałych czytelników stanowią osoby, które zapisały się na nasz newsletter oraz powiadomienia o treści.

41% ruchu pochodzi z naturalnego wyszukiwania, 18% z odnośników a 14% z social media. Powyższe opracowanie zrealizowany w lutym 2017 roku.

Zainteresowania naszych Czytelniczek i Czytelników to motoryzacja, informacje, zakupy i wiele więcej. Aktualne statystyki serwisu Francuskie w trybie online są dostępne pod tym linkiem.

Wszelkie zapytania w sprawie współpracy promocyjnej i reklamy prosimy kierować na adres [email protected]

Polityka reklamowa serwisu Francuskie.pl

1. Reklamy emitowane w serwisie Francuskie.pl mogą mieć charakter reklamy graficznej, tekstowej lub reklamy w formie materiałów sponsorowanych.

2. Materiały reklamowe mogą również być zamieszczane w mediach i formatach wspierających serwis Francuskie.pl.

3. Wszystkie reklamy emitowanie w serwisie Francuskie.pl muszą być zgodne z polskim prawem.

4. Treści reklamowe są emitowane bezpośrednio przez wydawcę lub przez współpracujące sieci reklamowe. W przypadku sieci reklamowych odpowiedzialność za reklamę spoczywa na podmiocie emitującym reklamę.

5. Wydawca serwisu Francuskie.pl zobowiązuje się do nieinwazyjnego emitowania reklam tak, aby nie utrudniały one odbioru treści serwisu.

6. Reklamy producentów oraz importerów marek Citroen, DS Automobiles, Dacia, Peugeot i Renault mogą być emitowane wyłącznie na podstawie umów pomiędzy wydawcą serwisu a domem mediowym lub innym przedstawicielem importera lub producenta.

7. W sprawach nieuregulowanych niniejszą polityką obowiązują zasady ogólne, wynikające z norm prawa.

Wydawcą serwisu Francuskie.pl jest LiveLink sp.z o.o. z siedzibą w Warszawie.

polecamy