Jeep zdobył nagrodę „Modern Consumer Award for Excellence in Customer Services” w kategorii „Pojazdy – samochody luksusowe”. Celem tych nagród jest wyróżnienie najlepszych praktyk w zakresie obsługi klienta i relacji konsumenckich w całej Brazylii. Ceremonia wręczenia trofeum odbyła się we wtorek, 25. czerwca w Sao Paulo.
Nagroda w swojej 25. edycji przyznawana jest przez Grupo Padrao, wydawcę tradycyjnego magazynu Consumidor Moderno i uważana przez branżę za wielkiego Oscara brazylijskiej obsługi konsumenckiej. Ocena jest przeprowadzana starannie na podstawie badań przeprowadzonych przez CX Brain, jednostkę wywiadowczą, w skład której wchodzi Standard Intelligence Center (CIP), a we współpracy z OnYou przeprowadzana jest całościowa analiza podstawowych kryteriów Customer Experience (CX). Zapewnia to wysoką jakość gromadzenia i analizy danych.
Marka referencyjna na brazylijskim rynku w segmencie SUV-ów, czyli Jeep, jest trzykrotnym zdobywcą tej ważnej nagrody, zdobywając tytuł najlepszego producenta w tej samej kategorii w latach 2021 i 2023. Ten wyczyn wzmacnia zaangażowanie Jeepa na rzecz brazylijskiego konsumenta oraz to, że marka zawsze szuka dla swoich klientów tego, co najlepsze, zapewniając, oprócz obsługi, wyjątkowe wrażenia.
oprac. Krzysztof Gregorczyk; zdjęcia: Jeep / Stellantis
Najnowsze komentarze