W ostatnich dniach Niemcy gościły wyjątkowego gościa – Thierrego Koskasa, szefa marki Citroën. Jego wizyta, pełna entuzjazmu i pozytywnych zapowiedzi, była nie tylko okazją do podsumowania obecnych osiągnięć, ale również do zaprezentowania przyszłych planów marki na niemieckim rynku. Koskas, wraz z Laurentem Diot i Haico van der Luyt, odbył owocne spotkania, które podkreślają rosnący udział Citroëna w rynku naszych zachodnich sąsiadów.
Chociaż w wielu krajach napotyka na trudności, to Citroën dynamicznie zwiększa swój udział na niemieckim rynku, co jest zasługą nie tylko przemyślanej strategii, ale również zaangażowanego zespołu i bliskiej współpracy z dealerami. To właśnie sieć sprzedaży okazała się być kluczem do sukcesu.
Zobacz: testy samochodów Citroën. Pomiary, opinie, spalanie
![](https://cdn.statically.io/img/francuskie.pl/wp-content/uploads/2024/07/koskas-niemcy-01.jpeg?quality=70&f=auto)
Koskas wyraził swoje uznanie dla całego zespołu Citroëna w Niemczech, w szczególności dla Thomasa Goldbooma i Romana Franke, którzy przyczynili się do obecnych osiągnięć marki. Szczególne podziękowania skierował również do Larsa Bialkowskiego za jego nieustające wsparcie.
Zobacz: nowe samochody Citroën. Promocje i wyprzedaże
W nadchodzących tygodniach niemiecki rynek czekają ekscytujące nowości od Citroëna. Przede wszystkim, już niebawem do salonów trafi nowy model C3, który ma potencjał aby stać się hitem sprzedaży ze względu na znakomity stosunek ceny do możliwości. Warto też przypomnieć, że strzałem w dziesiątkę okazało się też wprowadzenie Citroën AMI, niewielkiego, elektrycznego pojazdu miejskiego. AMI pomaga budować wizerunek marki nowoczesnej i zaangażowanej w zmiany zachodzące w motoryzacji.
Najnowsze komentarze