Nowa „witryna” marki Citroën pod nazwą C42 rozświetli się 27. września. Otwarcie C42 świadczy o dynamicznym rozwoju Citroëna i święci powrót marki na Pola Elizejskie. Nazwa C42 symbolizująca więź marki z prestiżową Avenue des Champs Elysées jest prosta do rozszyfrowania : „C jak Citroën i 42 jak numer 42 na Polach Elizejskich”.
Architektoniczna rewolucja
Projekt C42 wybrany przez Citroëna w wyniku międzynarodowego konkursu został opracowany i wdrożony przez Manuelle Gautrand, która należy do grona najwybitniejszych architektów nowego pokolenia. Wykreowała dla Citroëna przezroczystą konstrukcję z unoszącym się logo marki na przedniej elewacji wyrażającym twórczą pasję i innowacyjność.
Niepowtarzalne miejsce
Nowatorska witryna, która wyróżnia się ambitnym projektem i stanowi pierwszą inwestycję tego rodzaju na Polach Elizejskich od 1975 roku, będzie miejscem spotkań i wymiany kontaktów nawiązującym do świata Citroëna. Prezentowane wystawy będą przedstawiać historię marki, jej obecne osiągnięcia oraz wizję przyszłości motoryzacji.
Otwarcie C42 dla publiczności nastąpi 29. września.
Źródło: Citroën Polska
Najnowsze komentarze