Citroën wychodzi naprzeciw właścicielom poszukującym tańszej alternatywy serwisowania i wprowadza do oferty używane części zamienne. Komponenty przeznaczone są zarówno dla nowszych, jak i starszych modeli spod znaku szewronów
Zakup nowych części zamiennych może wiązać się z dużym wydatkiem dlatego Citroën w końcu zadbał o portfele właścicieli i wprowadził do oferty komponenty używane. Asortyment, który jest dostępny na stronie internetowej citroen.b-parts.com składa się z ponad 200.000 pozycji z siedmiu rodzin produktowych: części nadwozia, oświetlenie, części elektryczne i elektroniczne, wyposażenie wnętrza, silnik, układ przeniesienia napędu i zawieszenie.
Zobacz także: Citroën promuje AMI w Polsce. Czyżby była to zapowiedź premiery nowego modelu?
Produkty pochodzą z katalogu B-Parts, europejskiego lidera internetowej dystrybucji używanych części zamiennych do samochodów, w którą grupa Stellantis zainwestowała w 2020 roku. Wszystkie komponenty figurujące w katalogu są oryginalne, pochodzą z pojazdów wycofanych z eksploatacji (VHU), rozmontowanych w sieci około stu certyfikowanych firm specjalistycznych z całej Europy i są już sprzedawane w ponad 155 krajach świata.
Części z 12-miesięczną gwarancją
Oferta używanych części do samochodów Citroëna jest dostępna od początku września na stronie internetowej marki we Francji, ale też w wielu krajach europejskich – w Niemczech, Hiszpanii, we Włoszech, w Portugalii, Niderlandach, Belgii, Irlandii, Austrii, Finlandii, Danii, na Litwie, w Norwegii, Szwecji i Szwajcarii. Części te objęte są 12-miesięczną gwarancją zobowiązującą markę do zapewnienia należytej jakości produktów jej zmotoryzowanym klientom.
Wyszukiwanie części na stronie internetowej odbywa się poprzez wpisanie numeru rejestracyjnego samochodu lub numeru referencyjnego oryginalnej części zamiennej. Możliwe jest również wyszukiwanie poprzez podanie modelu samochodu, co pozwala na wyświetlenie wszystkich używanych części zamiennych dostępnych w każdej rodzinie produktów z katalogu wraz z podaniem terminu dostawy trwającej od jednego do czterech dni.
Klient zostanie powiadomiony o ponownym pojawieniu się na składzie części, której wcześniej brakowało, przez system powiadomień funkcjonujący w sklepie internetowym. Ceny obejmują podatek VAT oraz koszty transportu. Na ekranie podawana jest dostępność i data dostawy.
Dział obsługi klienta jest dostępny od poniedziałku do piątku pod adresem e-mail, telefonicznie lub przez czat, by służyć kierowcom pomocą przy składaniu zamówień na części odpowiednie do przeprowadzenia naprawy. Zwrot części może nastąpić w terminie 14 dni.
Zobacz także: Citroën Xantia drożeje. Ile kosztuje używany hydropneumatyk?
Używane części można również zamówić poprzez dostęp do systemu Service Box w sieci warsztatów naprawczych Citroëna, które mogą wykonać usługę montażu zgodnie z życzeniem klienta.
„W całej Europie, park samochodów będących w użytkowaniu starzeje się i musi być serwisowany, by mógł nadal jeździć po drogach. Używane części zamienne są niezbędne, gdy ich produkcja została zakończona 10 lat po zaprzestaniu produkcji danego modelu samochodu lub też, gdy ceny i terminy dostawy nowych części odbiegają od oczekiwań klientów” – wyjaśnia Laurent Barria, dyrektor marketingu i komunikacji Citroëna.
Źródło: Citroën Polska
Najnowsze komentarze