To już ostatni moment, aby kupić fabrycznie nowe, salonowe Renault Mégane. Ostatnie sztuki są jeszcze u dealerów, ale samochodu nie można już ani skonfigurować na stronie renault.pl. Mégane IV jest cenione m.in. za praktyczność, przestrzeń, dostępność wersji kombi no i znakomity silnik 1.3 TCE 140 KM.
Renault Mégane kończy swoją karierę w gamie. Pozostaje co prawda Mégane E-Tech Electric, ale to zupełnie inne auto. Klasyczne Mégane było kompaktem, dostępne także jako sedan Grandcuope oraz kombi Grandtour, odchodzi obecnie do krainy wiecznych jazd, produkcja została zakończone. U dealerów zostało jeszcze kilkadziesiąt sztuk, które można kupić w całkiem dobrej cenie.
Zobacz: nowe samochody Renault. Promocje i wyprzedaże
Najtańszą propozycję ma dla klientów salon Renault z Lublina, Carrara. Tutaj Renault Mégane Grandtourer w kolorze białym, z kolorowym ekranem, radiem, klimatyzacją i silnikiem 1.3 140 KM można kupić za 110 tysięcy złotych. W tej cenie nie dostaniemy nawigaacji, ale radio obsługuje za to replikację smartfona, można więc korzystać z map w telefonie.
Zobacz: aktualności motoryzacyjne ze świata Renault. Codziennie nowe, ciekawe
Dla miłośników diesla są wersje z silnikiem 1.5 dCi – taki dobrze wyposażony samochód można kupić na przykład w salonie Decar w Warszawie. Tu będzie w cenie między innymi 9,3″ nawigacja i wiele innych niezbędnych dodatków.
Czy warto? Jeśli nie przepadasz za SUVami i chcesz mieć klasyczne kombi lub sedana, to Mégane będzie odpowiednim wyborem, zwłaszcza że można je kupić i z benzyną i z dieslem. Silnik 1.3 TCE 140 KM mamy w naszym redakcyjnym Kadjarze i bardzo go lubimy za dynamikę i rozsądne zużycie paliwa.
Zobacz: Testy samochodów Renault. Plusy, minusy, wady, zalety, opinie, spalanie
Ceną za rok wprowadzenia auta na rynek będzie na pewno mniej nowoczesne wnętrze, odbiegające już od tego co Renault proponuje dzisiaj. Ale czy każdego muszą interesować gadżety?
Zobacz wszystkie oferty sprzedaży fabrycznie nowego Renault Mégane.
Najnowsze komentarze