Nie możesz lecieć do Las Vegas na Consumer Electronics Show? Nic nie szkodzi, Stellantis przygotował dla odwiedzających specjalne wirtualne stoisko, na którym można zapoznać się z najnowszymi propozycjami marki.
Na wirtualnym stoisku wita nas uśmiechnięta przewodniczka. „To twoja szansa, by zobaczyć wszechświat Stellantis i nasze samochody. Nasze innowacyjne platformy mają w sobie DNA wszystkich 14 marek naszego koncernu. Zobacz nasze samochody” – zachęca. Poszczególne samochody są prezentowane zarówno w formie animacji, filmów oraz interaktywnych zdjęć. Jest to zrealizowane przyjemnie dla oka, animacje płynne, grafiki dokładne a do każdego samochodu nasza przewodniczka przygotowała krótką opowieść.
Wizycie na wirtualnym stoisku towarzyszy muzyka. Każdy prezentowany samochód, a są tutaj Alfa Romeo Tonale, Fiat 500e, Dodge Daytona Charger SRT Concept, Dodge Hornet, Jeep Cheerokee 4e, Jeep Wrangler, Ram BEV Concept i koncepcja kokpitu Chrysler Synthesis, oprócz zdjęć i filmów ma też odnośniki do źródeł zewnętrznych, w tym filmów.
Jedyną niedogodnością, na którą mógłbym trochę ponarzekać, jest pewna sterylność pokazu. Kolorystyka i przestrzeń nawiązują bardziej do sali chirurgicznej niż do pełnego życia salonu samochodowego czy targów. Koncepcja być może pozwala skupić się na produkcie, ale poruszając się po tych pustych salach z samochodami można odnieść wrażenie, że nikogo tu nie ma, jest tylko wielka wirtualna pustka z niezobowiązującą zapętloną muzyką. Nawet nasza przewodniczka się nie przedstawia. Ale na pewno są osoby, którym się to spodoba.
Odwiedź stoisko Stellantis teraz.
Najnowsze komentarze