Dacia Duster II generacji z silnikiem 1.5 dCi 115 KM to wciąż atrakcyjna propozycja i ostatnie już auto, które w gamie marki można kupić nowe z napędem wysokoprężnym. U dealerów zostało nieco ponad 100 egzemplarze w dość atrakcyjnych cenach. Jak wygląda oferta?
Chociaż do salonów nieuchronnie zbliża się już nowa Dacia Duster III, to nie będzie ona miała opcji napędu wysokoprężnego. Zamiast tego pojawia się hybryda. Z kolei Duster II generacji mógł być wyposażony w silnik 1.5 dCi, zarówno w wersji 4×2 oraz, co ważniejsze, 4×4. Ta druga opcja jest popularna wśród miłośników off-roadu a więc jazdy poza utwardzonymi drogami.
Zobacz: Wiadomości na temat Dacii. Codziennie nowe, aktualne, ciekawe
W salonach wciąż można kupić Dustera II z 1.5 dCi. Najtańsze egzemplarze zaczynają się już od 91 tysięcy złotych i są to bogato (jak na Dacię) wyposażone egzemplarze w wersji wyposażenia Journey 4×2. Z kolei najtańsza wersja 4×4 zaczyna się od 103 tysięcy zł.
Zobacz: Testy samochodów Dacia. Pomiary, opinie, spalanie
Wersja Journey ma na wyposażeniu między innymi:
- nawigację i radio,
- klimatyzację,
- 17″ koła,
- kamerę cofania,
- replikację smartfona na ekranie nawigacji,
- elektryczne szyby i lusterka,
- podłokietnik ze schowkiem,
Zobacz: nowe samochody Dacia. promocje, wyprzedaże
Największą zaletą silnika 1.5 dCi jest niewątpliwie niskie zużycie paliwa oraz 260 maksymalnego momentu obrotowego dostępnego już od 2000 obrotów. Dzięki temu można jeździć nie używając w zasadzie wyższych obrotów. Silnik ten znakomicie nadaje się w teren.
Ofertę dostępnych samochodów z dieslem można znaleźć na stronach producenta – kliknij tutaj.
Najnowsze komentarze