2004-2014 : 10 lat Francuskie.pl

Citroen Cactus cena i data premiery

Przez Jędrzej dnia 2013/09/17 o 18:27 w Wiadomości

27. Citroen Cactus na Salonie Samochodowym we Frankfurcie 2013

Citroen Cactus będzie kosztował około 45 tysięcy złotych w wersji podstawowej. Pojawi się w polskich salonach w lutym lub marcu 2014 roku

Chociaż Citroen jest strażnikiem licznych tajemnic, wiemy już jaki będzie poziom cenowy modelu Cactus. Cena Citroen Cactus wyniesie prawdopodobnie około 45 tysięcy złotych. Wersja bazowa modelu ma kosztować mniej niż 10 tysięcy euro w Europie Zachodniej.

Samochód pojawi się w salonach w lutym lub marcu 2014 roku. Już w podstawowej wersji będzie posiadał system airbump (powietrzne odbojniki), zabezpieczający drzwi przed uszkodzeniami. Wymiary modelu Cactus to 4.21m długości, 1.75m szerokości oraz 1.53m wysokości.

źródło: własne

Ta strona została znaleziona dzięki:

  • citroen cactus cena
  • citroen kaktus cena
  • CITROEN CACTUS WYMIARY
  • citroen cactus 2014
  • ile kosztuje citroen cactus
  • citroen cactus w salonach
  • citroen cactus premiera
  • citroen cactus kiedy mozna kupic
  • citroen cactus ile moze kosztowac
  • citroen cactus ceny

Bądź z nami Francuskie.pl na Twitterze, zostań fanem na Facebooku. Bądź poinformowany na bieżąco dzięki RSS

The following two tabs change content below.
Jędrzej

Jędrzej

właściciel, redaktor w Francuskie.pl
Wielki miłośnik motoryzacji francuskiej, autor książek, artykułów i prezentacji na temat samochodów. Fotograf, autor wielu sesji zdjęciowych, które znajdziecie na www.francuskie.pl. Podróżnik, pomysłodawca i uczestnik wielu dalekich i nietypowych wyjazdów samochodem. Kreatywny optymista o wielu obliczach.

12 komentarzy

Komentarze -49 - 0 z 12Pierwszy« PoprzedniNastępny »Ostatni
  1. Ale brzydkie to autko.

  2. wspaniały we francuskim stylu samochód ,będzie schodził jak woda,troszkę większa wersja MINI ,właśnie idealnie dopasowana do oczekiwań ,jeśli będzie miał przynajmniej jeden mocny silnik około 150-180 KM …TO SUKCES GWARANTOWANY…ludzie mają juz dość stylistycznej miernoty bmw i audi…

    1. Krzysztof

      Mają, owszem, co potwierdza sukces gamy DS chociażby, ale… w Polsce wciąż królują niemieckie toczydła poślednich marek i ich popłuczyn :(

    2. Ta „stylistyczna miernota” Audi i BMW co roku globalnie zwiększa sprzedaż ustanawiając najlepsze rezultaty w historii tych marek. Gama DS to nie jest żadna konkurencja dla producentów segmentu premium. Trudno też mówić o sukcesie skoro całą sprzedaż ciągnie w zasadzie DS3, a sam Citroen podając wyniki przytacza skumulowane liczby 3 modeli… Ciekawe dlaczego…?

    3. Krzysztof

      Bo jeśli koś chce, to sobie znajdzie szczegółowe zestawienia sprzedaży.
      Poza tym gama DS nie jest konkurencją „dla producentów segmentu premium”, tylko „premium” w ofercie Citroena. I tak to trzeba odczytywać. Trudno wszak porównać DS3 do Audi A6/A6, czy BMW 5/7.
      DS3 nie ciągnie sprzedaży Citroena w tej gamie. To, że ma wciąż większość sprzedaży w tej rodzinie wynika z dwóch aspektów:
      1. Jest najmniejszym, więc i najtańszym autem gamy DS.
      2. Jego sprzedaż rozpoczęła się najwcześniej.
      W wielu krajach, w tym także w Polsce, jest to najsłabiej sprzedający się model rodziny DS.
      Warto więc sprawdzić fakty, zanim się zacznie zaklinać rzeczywistość, Panie Marynarski…

    4. Gdyby DS4 i DS5 sprzedawały się dobrze to dział marketingu Citroen z pewnością trąbiłby o tym na prawo i lewo.
      Owszem DS3 ciągnie sprzedaż tej gamy:
      http://bestsellingcarsblog.com/2013/03/26/world-full-year-2012-discover-the-top-40-best-selling-french-models/

    5. Citroen trąbi o tym, ale na swój sposób – „With more than 300,000 sales worldwide in less than three years, Citroën’s DS line is an expression of luxury and sophistication with unique styling and …”. Ten komunikat był podawany na targach w Geniewie w tym roku. A to moim zdaniem jest sukces marki. I to duży. Stworzyć od zera luksusową linię, która się przyjęła i jest wyznacznikiem trendów… duży sukces. Jest mądrze pozycjonowana i ten pomysł Citro się sprawdził. 

    6. A ja będę dalej swoje. Dla mnie stworzonym od zera pomysłem, który odniósł sukces, wyznacza trendy i przyjął się na rynku jest Lexus. Gama DS poza fikuśną stylistyką nie ma nic do zaoferowania.

    7.  300.000 aut w ogarniętej recesją Europie i poza nią to jest sukces, czy chcesz czy nie. Lexus jest na rynku „trochę” lat więcej. 

    8. Wiesz, 300 000 aut to sprzedaje rocznie BMW samej tylko serii 3.

    9. Krzysztof

      „Stworzyć od zera luksusową linię, która się przyjęła i jest wyznacznikiem trendów… duży sukces. Jest mądrze pozycjonowana i ten pomysł Citro się sprawdził. ”

      Co więcej – większość klientów wybierających modele z gamy DS (Większość, czyli przeszło 50% całości) kupiła Citroena DSx jako swojego pierwszego w życiu Citroena. Co znaczy, że gama DS przyciąga do marki nowych klientów. I to jest kolejny sukces!

    10. Krzysztof

      Przypominam,. że Lexus, Infiniti, czy Acura, to marki stworzone z myślą o rynku amerykańskim, które wiele lat po debiucie tam zostały zaprezentowane w Europie. I jak by nie patrzeć – celowały w innego klienta oferując zupełnie inny produkt. Europejski rynek jest inny, niż amerykański. A gama DS poza Europą jest oferowana na niewielu rynkach i dopiero raczkuje tak naprawdę. Sądzę, że wkrótce będzie się sprzedawała jeszcze lepiej, ale wynika to też po części – w odniesieniu do Lexusa – że to samochody niższych segmentów rynkowych, więc i tańsze.

Komentarze -49 - 0 z 12Pierwszy« PoprzedniNastępny »Ostatni

Skomentuj

© 2004-2013 Wszelkie prawa zastrzeżone. © Jędrzej Chmielewski. Kopiowanie całości lub części bez zgody zabronione.