Citroën Jumpet? Tak, dokładnie taki samochód jeździ w kampanii miłośników i opiekunów zwierząt. Jaką pełni rolę?
Każdy, kto ma zwierzaka, nie ma wątpliwości, że jest on częścią rodziny i Citroën o tym wie. Marka postanowiła więc pójść o krok dalej i podpisała w Brazylii partnerstwo z organizacją pozarządową Ampara Animal, aby salony dealerskie marki mogły również być częścią tego świata.
Zobacz: wiadomości na temat aut marki Citroën. Codziennie nowe, ciekawe, aktualne
Ponadto salony będą przygotowane na przyjęcie zwierząt domowych, zapewniając im komfort i bezpieczeństwo. Citroën i Ampara wspólnie opracowały podręcznik i program szkoleniowy, który obejmuje znaki informacyjne, zestaw powitalny, artykuły higieniczne dla psów i kotów oraz broszury informacyjne dotyczące adopcji.
Zobacz: testy samochodów marki Citroën. Opinie, pomiary, spalanie
Partnerstwo obejmuje również wykorzystanie Citroëna, dzięki czemu może on być używany zarówno podczas imprez adopcyjnych, jak i w projektach zbiórki żywności i innych akcjach koordynowanych przez Ampara. Aby nadać akcji jeszcze więcej osobowości, pojazd został pieszczotliwie ochrzczony „Jumpet”, co jest połączeniem jego nazwy i angielskiego słowa oznaczającego zwierzę domowe.
Zobacz: promocje i wyprzedaże Citroëna w Polsce
Ampara Animal rozpoczęła swoją działalność w 2010 roku od działań skoncentrowanych na edukacji, kontroli populacji oraz adopcji psów i kotów. Wśród celów organizacji pozarządowej znajduje się zwalczanie najróżniejszych form przemocy wobec dzikich zwierząt, praca na rzecz praw zwierząt i opracowywanie bardziej skutecznych polityk publicznych.
Najnowsze komentarze