Podejrzewam, że większość z naszych Czytelników dziś oddaje się różnym formom wypoczynku, ale gdyby ktoś zdecydował się zajrzeć na Francuskie.pl, to miło nam Was gościć na naszych łamach. A jeśli do tego zajrzycie do stronniczego przeglądu tygodnika MOTOR, to dowiecie się, czy jutro warto ewentualnie kupić to pismo. Albo jeszcze dziś – na jakiejś stacji paliw na przykład.
MOTOR nr 17-18 (3696-3697) z 22.IV.2024
Wydawca: Bauer Sp. z o.o. Sp. k.
Stron: 64 (z okładką)
Cena: 5,49 zł
Koszt 1 strony: blisko 8,6 grosza
Warto kupić? Nie
O jakich interesujących nas markach piszą: Citroën, DS Automobiles, Peugeot, Renault, Alpine, Dacia, Opel
Jakie modele opisano/pokazano/wspomniano: C3, DS 3, 508, Clio, Master, A290, Bigster, Duster, Frontera, Grandland
Na pierwszą wzmiankę o francuskim samochodzie natknąłem się na stronie 6. MOTOR wspomina o wprowadzeniu do oferty spalinowej wersji Citroëna C3 czwartej już generacji. Chodzi naturalnie o odmianę napędzaną silnikiem benzynowym.
Na fragmencie zdjęcia znajdującym się na stronie 7. widać Renault Mastera w policyjnych barwach.
Na stronie 8. w dziale Przyszłe premiery MOTOR wspomina m.in. Alfę Romeo Giulię, Alpine A290, Alfę Romeo Stelvio, Dacię Bigster, Jeepa Wagoneera S, Renault 4, Nissana Juke’a, Opla Grandlanda oraz Renault Symbioza.
Na tej samej stronie MOTOR informuje o tym, że Alfa Romeo została zmuszona przez włoskie władze do zmiany nazwy modelu z Milano na Junior.
Również na stronie 8. MOTOR zaprezentował nowego Nissana Qashqaia. Spory materiał prasowy na temat tego modelu zamieściliśmy niedawno i my.
Peugeot 508 SW pojawił się w roli rywala dla opisanego w wielkich superlatywach Volkswagena Passata (strony 14-17).
DS 3 pojawił się w roli potencjalnego rywala dla opisanego na stronach 24-26 Lexusa LBX.
Dacia Duster, to niewątpliwie bestseller; nie tylko na rynku pierwotnym, ale i na wtórnym auto cieszy się dużym zainteresowaniem klientów. Czy warto kupić używanego Dustera II generacji? MOTOR ocenia ten samochód na stronie 44. Notę poniżej średniej przyznano za jakość materiałów oraz komfort jazdy i hałas. Ocenę przeciętną postawiono przy wyposażeniu, osiągach, wyglądzie i stylu, cenie zakupu, zużyciu paliwa i kosztach serwisu. Powyżej średniej oceniono przestronność wnętrza, pojemność bagażnika, ceny części, ich dostępność, dostępność serwisu, a także bezawaryjność.
Dość ciekawie wygląda artykuł zatytułowany „Auta marzeń lat 90.” zamieszczony na stronach 46-51. Natraficie tam na Alfę Romeo 155, Fiata Cinquecento, Fiata Coupe, Jeepa Wranglera II, Nissana 200 SX, Opla Fronterę B oraz Renault Clio I (szczególnie w wersji Williams).
I to już wszystko, co MOTOR napisał o interesujących nas samochodach w aktualnym numerze.
Krzysztof Gregorczyk; grafika: MOTOR
Najnowsze komentarze