Renault Pro+ wzmacnia swoją pozycję na Międzynarodowych Targach Rozwiązań dla Transportu Drogowego i Kolejowego SOLUTRANS, które odbywają się w Lyonie we Francji.
Aby sprostać różnym profesjonalnym oczekiwaniom, Renault Pro+ prezentuje swoją wiedzę w zakresie skrojonych na miarę rozwiązań za pomocą 20 samochodów opartych o nowe Renault Trafic i nowe Renault Master.
Renault Pro+, jako pionier i lider rynku elektrycznych lekkich samochodów dostawczych w Europie, prezentuje również najnowsze innowacje, w tym napędzane wodorem Renault Kangoo Z.E. Hydrogen i Renault Master Z.E. Hydrogen, które są dostępne do jazd testowych.
Renault Pro+ jest obecne na trzech stoiskach i w centrum jazd testowych:
> dwa stoiska, poświęcone są wiedzy technicznej marki w zakresie tworzenia skrojonych na miarę rozwiązań. Znajduje się na nich 20 samochodów, które zostały zabudowane na bazie nowego Renault Trafic i nowego Renault Master. Prezentowane zabudowy to: wywrotki, podnośnik koszowy, karetka, kamper, autobus i samochód do transportu osób o ograniczonej mobilności. Na wystawie znalazł się również show car Kangoo Z.E. Concept, będący zapowiedzią designu nowego Kangoo, którego premiera zaplanowana jest na rok 2020.
> stoisko wewnątrz poświęcone jest najnowszym innowacjom Renault w obszarze lekkich samochodów dostawczych z napędem elektrycznym:
– Renault EZ-Flex, eksperymentalny samochód elektryczny do miejskich dostaw,
– Renault Kangoo Z.E., lider segmentu elektrycznych lekkich samochodów dostawczych w Europie,
– Renault Kangoo Z.E. Hydrogen z napędem wodorowym, który został zaprezentowany pod koniec października, a którego sprzedaż rozpocznie się przed końcem 2019 roku,
– oraz w ramach zapowiedzi: Renault Master Z.E. Hydrogen Large Volume, którego sprzedaż rozpocznie się od połowy 2020 roku.
> centrum jazd testowych, gdzie można przeprowadzić test dwóch innowacyjnych modeli z napędem wodorowym: Kangoo Z.E. Hydrogen i Master Z.E. Hydrogen.
> przy wejściu na targi znajduje się concept car Renault EZ-PRO, który jest ucieleśnieniem wizji Renault o przyszłości dostaw ostatniego kilometra. U jego boku ustawiono dwa klasyczne lekkie samochody dostawcze Renault: Estafette Glacier i Félix Potin o dużej ładowności.
Targi potrwają do 23 listopada.
źródło: Renault Polska
Najnowsze komentarze