Citroen chce być dostępny dla klientów 24 godziny na dobę i 7 dni w tygodniu. Za pomocą nowego rozwiązania można oddać lub odebrać swój samochód z serwisu o dowolnej porze dnia i nocy. Jak to działa?
Praca, rodzina, mnóstwo obowiązków – klienci nie zawsze mają możliwość oddania swojego samochodu do serwisu w godzinach pracy. Citroen chce rozwiązać ten problem za pomocą samoobsługowego automatu.
Właściciel pojazdu ma możliwość zostawienia kluczyków oraz dowodu rejestracyjnego w dowolnym momencie a płatności dokonuje online. Po wykonaniu usługi serwisowej klient otrzymuje SMS-a z informacją o możliwości odbioru samochodu. Usługa nie wymaga żadnych dodatkowych kosztów. Automat służy także przy korzystaniu z pojazdu zastępczego lub wynajmu krótkoterminowego w ramach usługi Citroen Rent&Smile.
Rozwiązanie przez rok było testowane w Massy i Marsylii we Francji, ale jeszcze w pierwszej połowie 2020 roku przypominające bankomat urządzenia zostaną wprowadzone do 50 salonów w Europie. Do końca roku u dealerów Citroena ma pojawić się 100 urządzeń. Automat serwisowy do tej pory zbiera pozytywne opinie, otrzymał od użytkowników ocenę 4,8 na 5. W prawie 70% przypadków automat był wykorzystywany poza godzinami otwarcia salonu.
„W czasach, gdy jesteśmy coraz bardziej zajęci pracą i kiedy wszyscy chcemy zaoszczędzić czas, ta innowacyjna usługa doskonale ilustruje dążenie Citroena do zapewnienia swoim klientom bardziej elastycznej i wygodnej obsługi. Jest to kolejny dowód na to, że „Inspired by You’” to dla Citroena coś więcej niż hasło! ” – powiedziała szefowa marki, Linda Jackson.
https://www.youtube.com/watch?v=t2rfG7ex3O0&feature=youtu.be
Najnowsze komentarze